د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

یک حرکت طفلانه جبهه ضد ملی.

عبدالله افغان 08.06.2012 01:36

بعداز افشاګری های آقای نجیب الله کابلی که پرده از اهداف خصمانه جبهه ضد ملی برداشت ، اعضای این ایتلاف مردود دست وپاچه ګردیده و به منظور انحراف اذهان مردم از خیانت ملی که سرداران این جبهه مرتکب آن ګردیده اند، دست به یک اقدام طفلانه زده و فکر میکنند با انجام چنین حرکت شان عزت ازدست رفته خودرا بدست خواهند آورد.
بلی هموطنان عزیز!
آقای محقق امروز پنجشنبه به مطبوعات اظهارداشت که بالای وی حمله قاتلانه صورت ګرفته اما وی از آن جان به سلامت برده است، وی همچنان افزود که این حمله ازطرف حلقات مشخص و تندرو که در حکومت شامل اند صورت ګرفته است.
اما من از جناب ایشان میپرسم که جزای شخصی که مرتکب خیانت ملی میگردد ویا به عباره دیگر مردم کشوررا به سوی تجزیه افغانستان فرا میخواند به نظرشما چی است؟
کاش چنین حمله بالای شما صورت میگرفت تا به سزای اعمال خود میرسیدید. اما این یک حمله ساختگی خود شما بود که برای حفظ آبروی ازدست رفته خود طرح و عملی نمودید.
اگر حکومت درپی کشتن شما میبود پس چرا امنیت ملی کسانی راکه به هدف قتل شما داخل کابل گردیده بودند دستگیر و افشا نمودند؟
امروز مردم میدانند که شما به اصطلاح عامیانه هیچ پشت وروی ندارید، شما فقط وفقط بخاطر حفظ قدرت و جان خود مبارزه میکنید وبس.
شما ملیت هزاره را با همین شورای نظار که امروز درکنار آن ایستاده اید درگیرجنگ نمودید و به تعداد صدها هزار هزاره قربانی قدرت طلبی شما گردیدند.
شما در انتخابات قبلی ازهمین آقای کرزی که امروز ازنظرشما بد است حمایت نمودید، و آیا آقای کرزی بدتر از اعضای بدنام شورای نظاراست که شما امروز با وی مخالفت میورزید؟
حرف های زیادی برای گفتن است اما به همین اکتفا نموده از برادران هزاره خود خواهش میکنم که دیگر به حرف های چنین رهبران فروخته شده گوش ندهند و بار دیگر تیشه به پای خود نزنند.