کالبد مرده و جسد تجزیه شده یک پیر زن 75 ساله ایتالیایی ، دو سال و شش ماه بعد از مرگش ، و در داخل خانه اش ، پیدا گردید .

سه شنبه 19 دلو 1400 جسد مارینلا برتا ، پیر زن 75 ساله ایتالیایی ، در خانه‌اش در نزدیکی دریاچه کومو در شمال ایتالیا در حالی پیدا گردید که پشت میز و بر بالای چوکی نشسته بود .

مأمورين پلیس ایتالیا هنگامیکه تماس دریافت نمودند که درخت های خانه این پیر زن ، احتمال دارد در اثر وزش باد ، از ریشه کنده شوند ، وارد خانه او شدند که ناگاه با جسد وی مواجه شدند که بر بالای چوکی تجزیه شده و بر تمدن وحشی و فرهنگ بشر ستیز غرب شرارت پیشه نفرین می فرستد .

بلی !

این است همان فرهنگ و تمدن غرب جنایتکار که انسانیت را دین خود قلمداد می کند .

مگر این پیر زن که در این حالت یأس و نا امیدی و تنهایی جان می دهد ، انسان نبود ؟

شاید این پیر زن بچه ها و دختر ها داشت ، و لی اکنون نه آنها او را می شناختند و نه او آنها را ، زیرا ماهیت درنده خویی و غریزه منفعت طلب غرب آدم کش همین را ایجاب کند و اولاد های این پبر زن ، بعد از بزرگ شدن مانند چوچه های حیوانات از نزد وی رفتند و دیگر برنگشتند و شاید تعداد از آن ها همسایه های وی بودند ، اما همدیگر را نمی شناختند .

در آن جا همسایه ها از همدیگر بیگانه هستند ، حتی انسان ها نیز از خود بیگانه هستند ، و انسانیت در آن جا گم شده است .

از مرگ این پیر زن دو سال و نیم می گذرد و جسد او بر روی چوکی تحلیل و تجزیه می شود و همسایه های وی ، خبر نمی شوند .

این همان اوج بدبختی انسانیت غرب شرارت پیشه است که انسان در آن پرزه ای از ماشین شده است و انسانیت دارای تاریخ استهلاک شده است که بعد از انقضاء تاریخ ، یا در حالت یأس و محرومیت و نومیدی و تنهایی بمیرند و یا در انبار خانه ای به نام خانه سالمندان افکند شوند .
وسرنوشت بازیکنان سینمای هالیود نیز همچنین است و البته آنها یک امتیاز دیگر دارند و آن اینکه اکثر آنها خود کشی می کنند .

چند روز پیش در یکی از کشور های غربی ، مادر ۹۸ ساله در خانه سالمندان به سر می برد که نواسه هایش ، پدر 80 ساله خود را که در عین وقت پسر این مادر 98 ساله نیز بود ، باوی در یک اتاق در خانه سالمندان افکندند .

غرب زدگان ما که به بال ها و چرخه های هواپیما خود را آویزان نموده و فرار نمودند ، این ها در حقیقت به سوی همچو زندگی حیوانی و خوی توحشی رخت سفر بستند .

جالب این است که ایتالیا وزارت خانواده نیز داشته است و جالب تر از آن اینکه وزیر تعیین شده در وزارت خانواده یک خانم بوده است .

وهمه ای آنچه که خانم الینا بونتی وزیر خانواده ایتالیا ، در قبال مرگ مارینلا برتا ، انجام داد این بود که وی اظهار نگرانی کرد ! و در ضمن ایشان یک ریکارد شکنی نیز کرد و آن اینکه جناب شان در صفحه فیس بوک خود نوشت که :
(آنچه برای مارینلا برتای تنها و فراموش شده در کومو اتفاق افتاد ، وجدان ما را آزار داد ) .

ماسیمو گراملینی، سر مقاله‌ نویس (کوریره دلا سرا) پرفروش‌ترین روزنامه ایتالیا هم در صفحه اول آن نوشت:
مارینلا برتا ، نماد تنهایی ، بود .

گراملینی همچنین با آه و افسوس وحسرت نوشته است که :
هنوز خاطرات خانواده‌های پر از هیاهو و پر از قوم و خویش جامعه دهقانی ایتالیا برای بسیاری از ما زنده است ، اما اکنون انسان ها در تنهایی می‌میرند و بدتر از همه این است که ما تقریبا تنها زندگی می کنیم .

وزارت خانواده در ایتالیا خیلی مشابهت با وزارت امور زنان ما در عصر اشغال صلیبی داشته است .
این وزارت شوم و منحوس علاوه از غربی سازی ، مسیحی سازی ، رشد جریانات فمینیستی به هدف فروپاشی خانواده ، علاوه از این همه جنایات ، دو جنایت نابخشودنی دیگری را نیز انجام داد :

1- تعداد زنان گدا را در کوچه ها و جاده های کشور ، افزایش داد .
2- میزان مترقی بودن زنان را با میزان برهنگی آنان می سنجید .