قسمت هفتم

در ادامه گذشته

14- در تاریخ 12 و 13 سپتامبر ، واشنگتن پست و نیویورک تایمز ، به نقل از آری فلیشر ، سخنگوی کاخ سفید ، گزارش دادند که سرویس مخفی ، آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه ، نامه هایی از مهاجمان دریافت کرده است که نشان می دهد هدف آنها حمله بر قصر سفید و حمله بر هواپیمای ریاست جمهوری می باشد .

وجالب این بود که فلیشر اظهار داشت که مهاجمان هنگام ارتباط با آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه ، از کود نمبر های شناسایی و شفری خاص ریاست جمهوری استفاده نموده بودند .

و جالب تر از آن این بود که مقامات بلند پایه در استخبارات آمریکا گفتند که مهاجمان همچنین از کود های شفری اداره مبارزه با مواد مخدر ( DEA ) و دفتر احصائیه ملی ، و دفتر استخبارات نیروی هوایی ، و دفتر استخبارات نظامی ، و دفتر استخبارات نیروی دریایی و دفتر استخبارات وزارت های انرژی و عدلیه ، در برقراری ارتباط استفاده نموده بودند !

در حالیکه این کودها فقط در اختیار تعداد اندکی از دولتمردان عالی رتبه می باشد و بس .

پس چگونه این کود های سری و شفری به دست مهاجمان رسید؟!

آن هم در صورتی که مهاجمان ای وجود داشته باشند .

سؤال دیگری که مطرح می شود این است که :

در صورتیکه مهاجمان همه ای این کود های سری و شفری را در اختیار داشتند ، چرا در تماس خود فقط به همین تهدید نمودن که گویا علیه اهداف آمریکا عملیات تروریستی انجام می دهند ، اکتفاء نمودند و حتی هیچ مطالباتی را نیز مطرح نکردند .

آیا این مهاجمان که کود ها و رمز های سری و شفری ریاست جمهوری را در اختیار داشتند ، نمی توانستند در قصر سفید داخل شوند و رئیس جمهور را ترور کنند و همچنین به اردوی آمریکا اوامر صادر نموده و بمب های اتمی را انفجار دهند ؟

آیا این نشاندهنده این نیست که این مهاجمان از داخل قصر سفید رهبری می شدند ؟

15- بنا برگزارش جروزالم پست ، روزنامه اسرائیلی ، انگلیسی زبان ، 4 هزار یهودی اسرائیلی که در پنتاگون و مرکز تجارت جهانی ، کار مند بودند ، در روز حادثه ، بالای کار خود حاضر نشده بودند .

و قبلا گفتیم که پیام های هشدار دهنده و فوری الکترونیکی ، پخش گردیده بود و برای این یهودیان نیز فرستاده شده بود .

16- در صبح روز 11 سپتامبر ، آژانس خبری (ABC) صحنه های زنده ای از آتش سوزی را که در کاخ سفید رخ داده بود ، پخش کرد .

در این صحنه های پخش شده ، همه ای آنچه که دیده شد ، تصویر یک ساختمان بود که در آن آتش سوزی صورت گرفته بود ، و در مورد منبع آتش سوزی یا دلائل آن چیزی شنیده نشد .

اندکی بعد از آن ، کاخ سفید تخلیه گردیده و دیک چینی ، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز از صحنه دور برده شد ، و نیروهای صاعقه در اطراف ساختمان مستقر شدند ، و آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه ، برنامه تداوم حکومت را اعلام كرد .

بعد از آن ، رئیس جمهور جورج بوش سخنرانی کرد و در سخنرانی خود به مردم آمریكا اطمینان داد كه حکومت تمام تلاش خود را برای كنترل اوضاع انجام می دهد و ایالات متحده ، عاملان را تعقیب و مجازات خواهد نمود .

آنچه که در این سخنرانی رئیس جمهور آمریکا جلب توجه می كند این است كه او هرگز از واژه تروریزم یا تروریست استفاده نكرد ، برخلاف حادثه 11 سپتامبر ، گویا كه او از چیز دیگری صحبت می كند یا به عبارت دیگر از نوع دیگری از تروریزم صحبت می کند !

همچنانکه سخنگوی او ، آری فلیشر عین همین کار را با خبر نگاران انجام داد .

اتفاق عجیب دیگری که این موضوع را روشن تر می سازد این است که دیک چینی معاون رئیس جمهور ، اظهار داشت که افراد آژانس محافظت از شخصیت های بلندپایه ، او را برخلاف خواست خودش ، مجبور کردند که به اتاق پناهگاه داخل شود .

17- در مصاحبه ای که بعد از وقوع حادثه 11 سپتامبر 2001 ، با رئیس جمهور آمریکا جورج بوش ، صورت گرفت ، از او پرسیده شد :

هنگامیکه از حمله تروریستی باخبر شدید ، چه احساسی برای تان دست داد ؟

بوش درپاسخ چنین گفت :

در شهر فلوریدا بودم و برای بازدید یکی از مکاتب رفته بودم و بیرون صنف نشسته بودم تا وقت باز دیدم از شاگردان فرا برسد ، ناگاه در پرده تلویزیون که در نزدیکی من قرار داشت ، صحنه ای را دیدم که یک هواپیما با برج اول مرکز تجارت جهانی ، تصادم می کند ، من با خود گفتم ، این پیلوت طوریکه دیده می شود خیلی وحشتناک و ماهر است و بسیار با هوش به نظر می رسد ، و هواپیما را به طرز ماهرانه ای پرواز می دهد .

بعد از آن ، از من خواسته شد که برای ملاقات با شاگردان وارد صنف شوم ، و دیگر وقت نیافتم تا دراین موضوع ، فکر کنم .

جورج بوش در ادامه چنین می گوید:

بعد از آن ، در حالیکه من با شاگردان صحبت می کردم ، سکرتر من اندرو کارد ، وارد شد و گفت که :

یک هواپیمای دیگر به برج تصادم نمود و آمریکا مورد حمله قرار گرفته است .

واقعیت این است که جورح بوش رئیس جمهور سابق آمریکا که در حماقت و بلاهت خود مشهور بود ، هنگامیکه این سخن را می گفت ، نمی دانست که او یک اعتراف بسیار خطرناک را در تاریخ این دروغ خونبار آمریکا ثبت می کند .

زیرا همه می دانیم که اولین تصاویر از تصادم با برج اول ، 13 ساعت بعد از تصادم ، از طریق آژانس گاما در پرده های تلویزیون پخش گردید که این تصاویر به طور اتفاقی توسط برادران ژول و گیدئون نودی ، فیلمبرداری شده بود .

بنابر این چگونه رئیس جمهور آمریکا ، صحنه های تصادم به برج اول را در پرده تلویزیون مشاهده می کند ، در حالیکه ما و دیگران 13 ساعت بعد آن را مشاهده می کنیم؟

آیا صحنه هایی که رئیس جمهور آمریکا در پرده تلویزیون در آن مکتب مشاهده نمود ، تصاویر مخفی بود که بلافاصله به آن تالار که قبلا برای این کار آماده گردیده بود ، انتقال داده شده و در برابر جورج بوش به نمایش گذاشته شد ، تا از عملی شدن پروژه اطمئنان حاصل نماید ؟

ادامه دارد