ارتباط تنگاتنگ رقص و موسیقی با جنایات آمریکا و اسرائیل !

عبدالخالق صارم
........................................................
صحنه موسیقی آمریکایی مانند دیگر جنایاتش، صحنه آشفته است با غوغا و هیاهوی گوش خراش و کرکننده وحرکات اجتماعی دیوانه وار، ناموزون وخسته کننده ودرعین حال وحشت زا، که انسانیت انسان را فرار می دهد.

این موسیقی با ريتم‌هايی شديداً افسار گسيخته و اجراهايي بسيار بلند و ديوانه‌وار، درميان جوانان و کهن سالان آمریکایی و همچنین در کشور های اشغالی شان، به اجراء گذاشته می شود.

آواز خوانان موسیقی آمریکایی از مرکز سینمایی هالیود ( این لانه معتادین مواد مخدر وصادر کنندگان بیماری ( Hiv ) با آهنگ‌های راك يا به اصطلاح هوی متال و نظاير آن كه پست‌ترين غرايز حيوانی را بر می انگيزد، هزاران جوان را به كنسرت‌هايی مي‌كشانند كه همیشه این کنسرت ها با آشوب، سر و صدا، بی‌ نظمی ‌های اجتماعی، اشپلاق، به جان همدیگر افتادن و بالآخره با شلیک گلوله، به پايان می رسد !

بعد از اشغال کشور ما توسط ملیشه های صلیبی آمریکایی و همپیمانانش، این موسیقی آمریکایی نیز تحت عنوان رشد هنر و تشویق هنرمندان (؟!) در ضمن دیگر کالاهای تجارتی شان و در قالب برنامه های مانند ستاره افغان، شب موسیقی، آواز افغانستان ، ابر ستاره، حنجره طلایی و ... و ... و ... به سوی کشور ما صادر گردید تا جوانان کشور مارا علیه ضوابط، معيارها و ارزش های جامعه‌ ای كه اين جوانان درآنها زاده شده‌ و رشد نموده اند، استعمال نمایند و هم حس رها نمودن اميال و غرايز پست شهوانی و روانی از قيد و بند هرگونه اصل عالی ‌تر را در آنها تلقین نمايند .

اینکه در کشور ما رسانه ها و مطبوعات صبح وشام هیاهوی دارند که موسیقی غذای روح است و شب و روز رقص و پایکوبی و موسیقی پخش می کنند و برنامه های مانند ستاره افغان، آواز افغانستان، حنجره طلایی و .... را به اجراء مى گزارند، و شرارت پیشگانی مانند نغمه، آریانا سعید، سیتا قاسمی و ... را حتی در میان سربازان اردو می فرستند، تا کنسرت اجراء نمایند!
فکر نکنید این همه بدون کدام هدف و بدون پلان قبلی انجام می گیرد .
نه چنین نیست !

این توطئه یهود و این جنگ فکری صليبيزم + صهيونيزم، علیه ما، اهداف شوم و شیطانی را در قبال دارد .

از جمله :

- فلج سازی تعلیم و تربیه :

هدف از برنامه‌های فرهنگی سفارتخانه‌های‌ خارجی (آمریکا، انگلیس، فرانسه و...) مستقر در افغانستان، رفع نیازهای تعلیمی و آموزشی مردم این کشور نیست، بلکه این برنامه‌ها شامل آموزش رقص، موسیقی‌های رپ و راک و مدلینگ و لباس، به سبک غربی است.

- ترویج فرهنگ غربی :

همچنین اشغالگران و مزدوران شان، با استفاده از فرصت‌هایی، همچون دادن جایزه های کلان، به شرارت پیشگان موسیقی که بزرگ شده آمریکا وغرب هستند و باز کردن فضای ترویج فرهنگ غربی، به دنبال آن هستند که ساختار فرهنگی افغانستان را تغییر دهند و فرهنگ اسلامی این مردم را در هم کوبیده و استقلال فرهنگی این کشور را سلب نمایند .

یک مثال :

لانه جاسوسی یا سفارت بریتانیا در کابل به تاریخ 11 میزان 1397 يك محفل رقص و موسيقى و پایکوبی، برگزار نموده بود .

کشیش نیکولاس کی، سفیر بریتانیا در کابل گفته بود که:
راه اندازی این برنامه می تواند نزدیکی فرهنگی را میان دو کشور بریتانیا و افغانستان نیز ایجاد کند.
و گفته بود:
این نشان دهنده فرهنگ قوی در کشور است، من افتخار دارم که سفارت بریتانیا در کابل تمامی برنامه های موسیقی را در این کشور حمایت می کند.!

و اجیر شان، محمد رسول باوری معین وزارت اطلاعات و فرهنگ گفته بود که :
این گونه برنامه های فرهنگی میتواند به سود فرهنگ کشور تمام شود.
این اجیر افزوده بود که:
برنامه اینها موسیقی افغانی را بشکل میکس به ما به نمایش گذاشتند که از اطراف مختلف افغانستان است و این برنامه واقعاً یک ابتکار بود .

- استفاده ابزاری از زنان :

این های که داد از حقوق زنان می زنند، حتی از زن بیچاره درموسیقی نیز، استفاده ابزاری می کنند، مثلاً همان باند تروریستی که نام هنرمند برایشان چسپانده شده است درموسیقی خود فقط از چشم ازگیسو از روی از بینی از کمر یعنی فقط از جسم زن یاد می کنند، زیرا درتعریف آنها، زن فقط همین جسم است .

- به تمسخر گرفتن شعائر اسلامی :

تلویزیون های مزدور در کشور ما، در روز های عید مسلمانان، که یکی از شعائر اسلامی است، مهمانان خصوصی دارند که این مهمانان خصوصی، عناصر شرارت پیشه موسیقی، هستند که سه روز عید مسلمانان را با رقص و پایکوبی و ابتذال جشن می گیرند .

- فراموش سازی اشغال صلیبی و جنایات اسرائیل :

همچنین اشغالگران و مزدوران شان با برگزاری صحنه های رقص و موسیقی زمینه سازی برای اشغالگران در جنایت و فراموش سازی جنایات در نزد مردم، می باشد .

بياييد برای توضیح بیشتر، باهم سرى به تاريخ بزنيم !

در جنگ سال 1967 م ، میان عرب ها و اسرائیل و هنگامیکه مردم مصر و کشور های همجوار در حالت بسیج عمومی قرار داشتند، دیوار ها و جاده ها پر از اعلانات کمک خواهی براى جنگ بود و همه مسلمانان بی صبرانه در انتظار آغاز این جنگ به سر می بردند و پیروزی خود را حتمی می دانستند!

ناگاه اعلان گردید که به تاریخ 1 جون در منطقه انشاص و در بزرگترین پایگاه هوایی اردوی مصر، یک کنسرت رقص و موسیقی بر گزار می گردد! و اجراء کنندگان این کنسرت، گروه هنری طلایی با ریاست استاد موسیقی، هنرمند صلاح عرام، می باشد .

فردای آن روز و به شکل غیر مترقبه اعلان گردید که تاریخ کنسرت از 1 جون به 4 جون تغییر یافته است، یعنی در شبی که فردای آن جنگ آغاز می گردد !

در روز 4 جون و از طرف شب کنسرت برگزار گردید و هنر مندان هریک محمد رشدی، فایده کامل، ماهر العطار و شهر زاد، برای جنرالان، ضابطان و پیلوت های نیرو ی هوایی، هنر نمایی نمودند و خانم رقاصه و آواز خوان، زینات علوی تا طلوع آفتاب، رقص شرقی را اجراء نمود و همه جنرالان، ضابطان، سربازان و پیلوت های نیروی هوایی تا ساعت 6 صبح موسیقی گوش نموده و رقص تماشا می نمودند !

بلی ! در همین لحظه !
و هنوز که چند دقیقه از پایان کنسرت نگذشته بود و هنرمندان سلامت به سوی قاهره حرکت کرده بودند و جنرالان، ضابطان، سربازان و پیلوت ها با کمال بی شرمی غرق در نشوه شراب بودند و هر كدام شان در هرجا، به خواب رفته بودند که ناگاه هواپیماهای اسرائیل در فضای پایگاه هوایی انشاص به پرواز درآمدند و با راکت و بمب و سلاح های ثقیله این پایگاه هوایی را در هم کوبیده و با خاک یکسان نمودند و در خلال چند دقیقه همه نیروی هوایی مصر را نابود نموده و 388 هواپیمای جنگی را کاملا تخریب نمودند !

و در خلال 6 روز توانستند که اردوی مصر، سوریه و اردن را شکست داده و شبه جزیره سیناء، ارتفاعات گولان، نوار غزه، کرانه غربی، قدس شرقی، مسجد الأقصى و...این همه را اشغال نمایند !

و 25 هزار سرباز عرب هارا کشتند و 80% تجهیزات جنگی عرب ها را نابود نمودند وده ها هزار مردم فلسطین و بیشتر باشندگان کانال سوئیز، محافظه و قنیطره را به زور کوچ دادند و هزاران قریه را محو فزیکی نموده و پروسه شهرک سازی را در قدس شرقی و کرانه غربی آغاز نمودند.
که با این کار ( کوتاه ترین جنگ ، با سریعترین شکست ) را در تاریخ بشریت ثبت نمودند !

یهودیان این همه دستاورد را در بدل برگزاری یک شب کنسرت رقص و موسیقی برای نیروی هوایی مسلمانان، از آن خود نمودند و تبعات و پیامدهایی این جنگ ننگین و این شکست فضاحت بار عرب ها هنوز هم ادامه دارد!

همین چند روز پیش، جمعه شب 24 ثور 1400 و در روز دوم عید رمضان، و در اثناء که هواپیما های جنگی اسرائیل شهر غزه را، زیر آتش گرفته واین سرزمین مسلمانان را تبدیل به خرمن آتش و در یای خون، نموده است، رژیم مزدور ما در هتل سرینا در کابل، کنسرت رقص و موسیقی را زیر نام کنسرت ایستادگی، برگزار نموده بود.

و آریانا سعید این ملیشه تروریست جنگ فکری که نماینده شیطان پرستان در افغانستان نیز می باشد، در باره این کنسرت در فیسبوک خود چنین نوشته است :
کنسرت ایستادگی، یک نوع ایستادگی در مقابل جهل و تاریکی و وحشت و دهشت بود .

بلی !
در این روز های که باند تروریست اسرائیل مردم مسلمان فلسطین را زیر آتش و آهن گرفته است، برگزاری محفل کنسرت ایستادگی در کشور ما توسط صهیونیست رولا غنی، بی ارتباط با این جنایات اسرائیل، نمی باشد .