ناقوس جنگ علیه ترکیه در کلیساهای واتیکان نواخته می شود !!!

نویسنده . خانم احسان الفقیه.
مترجم . عبدالخالق صارم .

شاید این جنگ که فریاد آن در کرانه ها می پیچد، اروپا می خواهد توسط آن آمادگی بگیرد تا در آینده نزدیک جنگی را علیه ترکیه سازمان دهد . و لی خداوند بر کردار هایشان احاطه علمی دارد .
اروپا با این آسانی به اردوگان تسلیم نخواهد شد ، ملیشه های کلیسا بدون دسیسه و دست زیر الاشه ، نظاره گر این نخواهند نشست که قانون اساسی ترکیه ، با این سادگی تغییر داده شود !
نود سال می گزرد و ترکیه در لجنزار سکولاریزم ، دست و پا می زند و قانون اساسی بر آن حکم می راند که در زیر گنبد های معبدها و کلیساهایی اروپا نوشته شده است !
نود سال می گزرد که خلافت عثمانی سقوط نموده و جایش را حکومت سکولاری اشغال نموده است که دین را به رسمیت نمی شناسد ، اروپا برای برآورده ساختن این هدف خود ، جگرگوشه هایش را ازدست داد و گنجینه های طلایی خودرا باز نموده ، سخاوتمندانه مصرف نمود ، و سال های طولانی کوشش نمود ، گاهی پیروز می شد و گاهی هم سرکوب ، تا اینکه هدفش را بر آورده ساخت .
خیلی ساده است کسیکه فکر می کند ، اروپا بر ترک ها اعتماد دارد ، خیلی ساده اندیش است کسیکه فکر می کند اروپا بخاطر رشد اقتصاد ترکیه و یا عقد پیمان نظامی ، می خواهد که ترکیه به عضویت اتحادیه کشورهای اروپایی پذیرفته شود ، نه چنین نیست ، این محال است !
اروپا به یقین می داند که اگر ترک ها دوباره مالک نان و سلاح خود شوند ، نخستین عمل شان همانا جستجو از ریشه های هویت اسلامی ، تاریخ کهن ، مجد و عظمت از دست داده شان خواهد بود که روزی از روزها مالک آن بودند و به زودی آن را اعاده خواهند نمود و شاید هم نزدیک باشد !
اروپا می داند که نقطه فصل بین حکومت امروزی ترکیه و بین خلافت عثمانی ، همان قانون اساسی شان می باشد و بس !
اگر ترک ها بتوانند و جرئت کنند ، این قانون اساسی سکولاری را ، اگر چی یک ماده آن هم باشد ، با لگد بزنند ، این کار ، آن هارا به تغییر دادن این قانون به شکل کامل و حتی از میان برداشتن آن خواهد کشید !
آنچه را که آلمان ، هالند ، دانمارک و اتریش انجام می دهند ، آغاز توطئه است نه همه آن ، كيسه شان پر از توطئه ، خائنان بسیار و شیاطین هم بلاوقفه در تلاش هستند !
من نمی گویم که رجب طیب اردوگان ، سلطان شماره 37 خلافت عثمانی می باشد و فکر نمی کنم که این خواست خودش هم باشد، همچنانکه من نمی خواهم اورا کوچک جلوه دهم و یا به وی ظلم نمایم و خداوند حسيب وی است !
لیکن من می گویم که رجب طیب اردوگان ، نخستین میخی است که بر تابوت سکولاریزم سیاسی و ایدئولوژیکی کوبیده شد ! اين مرد از با لای صندوق رازهای نهفته ترک ها گرد و غبار را کنار زده آن را باز نمود و ترک هارا از تاریخ مجید شان آگاه ساخت و صلاحیت تعیین سرنوشت را برای خودشان سپرد .
و اروپا می داند که وقت بیشتری ندارد و دیگر فرصتی برای به آزمایش گذاشتن شیوه های سیاسی و دسیسه های دپلوماسی وجود ندارد ، اگرترکیه همین اکنون برایش تسلیم نشود ، دیگر برای همیشه تسلیم نخواهد شد ، ومن فکر می کنم که اروپا بیشتر ازین وقت خودرا به هدر نخواهد داد و به زودی ناقوس جنگ علیه ترکیه در کلیساهای واتیکان نواخته خواهد شد !!!