اسلامي فلسفه


وحدت الوجود د فلاسفه و او صوفیانو له نظره

 عثمان منصور انصاري د Wikipedia لخوا   انسان چې د خپل فکري يون کوم یادونه کړې، له هغې څخه په روښانه توګه مالومېږي، چې دې (انسان) تل د [یووالي] په لور یون کړې، او همدا یووالې (وحدت) دده موخه ده. ده تل په ډول، ډول تجلیانو کې د (یو) لټه کړې. انسان ددې نړۍ انواع و اقسامو شیان او ډول، ډول محسوساتو ته خو په ښکاره داسې ګوي چې دا په رنګ، جوړښت او ځانګړتیاوو کې سره بېل

04.01.2009 عثمان منصور انصاري

څښتن تعالى (په هغه ډول چې اسلام يې راپېژني)

د اسلامي دعوت بنسټيزه ستن په يو لمانځنه ولاړه ده، او د رېښتوني څښتن او د نړۍ پينځوونكي په پېژندنه كې، چې هغه ډول يې ولمانځو، او ويې پېژنو، هغه څښتن چې له هر ډول خرافاتو، موهوماتو، له هرډول افسانو، خيالي كيسو او اساطيرو له هر ډول ككړتيا او ناتوانۍ څخه پاك، ساده، او ټولو ته د پوهېدو وړ. دا په اصل كې د بشري فكر و نظر لپاره يو ستر خدمت دى، د خلكو د عقل و پوهې د لارښوونې او د انسانانو څښتن ترلاسه كوونې فطرت ته لارښوونه..... او له دې څخه پرته  دا به هم وګورو چې سپېڅلې يووالې د

08.12.2007 عثمان منصور انصاري

اخوان الصفا

  د عباسي خلافت په پير كې فلسفې يو ځانګړې او لوړ ځاى ترلاسه كړ. په ځانګړي توګه هغو رنځپوهانو، چې د لرغونو پوهنو سره يې مينه لرله. پدې پير كې فلاسفه په الحاد او كفر تورن ول. له فلسفې سره تړاو د كفر په مانا ؤ. خليفه مامون الرشيد هم پدې تورنو خلكو كې راتلو، ځكه چې د همغه په وينا د فلسفې ژباړه وعربي ژبې ته پيل شوه. لكه څرنګه چې ابن تيمييه رحمه الله د

06.11.2007 عثمان منصور انصاري

دښځي حقوق په اسلام كښي

بسم الله الرحمن الرحيم (( قراّن اوښځه ))لمړي دښځي موجودديت : داسي معلوميږي په جهان كي دوې نظريي موجودي دي .1. ماترياليزم 2. اّيدياليزم اول ماترياليزم : ددې ډلي پيروانان ننني كمونستان دي . دوى داسي مفكوره لري (( ماده نه خلق كيږي اونه دمنځه ځي )) بلكه ديوه حالت څخه په بل حالت تبديليږي . كومه ماده چي داول څخه موجوده وه خود بخوده طبيعت راوستې ده . انسانان هم دهمدې تغير په واسطه پيداكيږي ،لكه نور نباتات او ح

16.10.2007 عثمان منصور انصاري

اسلام او علوم

                           

16.10.2007 عثمان منصور انصاري

د ښو اخلاقو ارزښت په اسلام کي

  اخلاق هغو انساني تصرفاتو ته ْويل كيږي چي له يوه انسان ځخه دنورو په مقابل كي بي ل

16.10.2007 عثمان منصور انصاري

دالله یووالی

   امام ابو حنیفه رحمه الله لیکی   الله یوذات د ی نه دشمیر له نظره بلکه دیووالی دنظره  دپورته متن څخه څرګنده شوه چی الله ﷻ یولاشریک ذات د ی نه ورسره په ذات کی شریک شته اونه په صفاتو کی دبورته دعوی داثبات لپاره امام اعظم رحمه الله دسورة اخلاص دایات راوړي لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُوْلَدْ   ژباړه : نه له ده نه څوک پیدا

16.10.2007 عثمان منصور انصاري

عقيده

   

16.10.2007 عثمان منصور انصاري

OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more