چندی پیش، مقاله ای را تحت عنوان ( اشغالگران یهودی در فلسطین، بنی اسرائیل نیستند) نگاشته بودم، که امروز در مجله علمی پوهنتون بغلان به چاپ رسید.

چونکه چاپ این مقاله همزمان گردید با فتوحات و جانفشانی های مسرت بخش مجاهدین حماس علیه اشغالگران یهودی در فلسطین، که این اخبار رسیده از فلسطین در حقیقت تحقق یافتن آرمان های شهید حسن البنا و شهید سید قطب و شهید عبدالله عزام و شهید احمد یاسین و شهید أستاذ عبدالعزیز الرنتيسي و بالآخره تحقق یافتن آرمان های میلیون ها مسلمان در کره خاکی می باشد.

لذا خواستم به این مناسبت، فقره های شماره 5 و شماره 6 نتیجه گیری این مقاله را در اختیار تان بگذارم :

5-یهودیان اشغالگر در فلسطین، هیچگونه رابطه دینی، نژادی، زبانی، تاریخی و منطقوی با بنی اسرائیل عصر موسی و عیسی علیهما السلام، ندارند، بلکه اشغالگران هستند که توسط صلیبیزم و صهیونیزم بین المللی از اطراف و اکناف جهان گرد آوری گردیده و سرزمین فلسطین که مربوط امت اسلامی می باشد، برای شان حاتم بخشی گردیده است.

6- همچنان به این نتیجه رسیدم که امت اسلامی برای حذف اسرائیل، این غده سرطانی و متعفن و این زخم ناسور، از بدن خود، از حکومت های مزدور عربی که در اطراف اسرائیل چنبر زده اند، هیچ توقعی نباید داشته باشند، زیرا:

کسیکه عراق را به آمریکا فروخت، أو هرگز فلسطین را از یهودیان نخواهد خرید و کسیکه برای حلب گریه نکرد، برای فلسطین هرگز گریه نخواهد کرد و کسیکه اشغال کابل را به رسمیت شناخت، در آزادی فلسطین هرگز سهم نخواهد گرفت.

بعد ازین امت اسلامی باید خودشان دست بکار شوند و این رژیم های طاغوتی و مزدور را، از مسیر راه خود به سوی فلسطین، بردارند.

این رژیم های طاغوتی حاکم بر جهان اسلام، جسم و اسرائیل سایه این جسم است، اگر جسم حذف شود، سایه آن، به طور خود کار از میان خواهد رفت.

صلیبیزم بین المللی، اشغالگران یهودی و مزدوران گوش به فرمان آنها، همه شان در اشغال و قتل و تجاوز بر فلسطین، شرکای جرمی همدیگر هستند.

جوانان امت اسلامی باید بدانند که هیچ راه حلی برای این فاجعه انسانی، جز محو و نابودی اسرائیل از کره خاکی، وجود ندارد.

زیرا محو و نابودی اسرائیل، علاوه ازینکه یک حقیقت و آرمان عالی و انسانی می باشد، همچنان یک درمان و رهایی واقعی و فوری برای میلیون ها فلسطینی می باشد که در زیرگلوله و آتش این اشغالگران وحشی، رنج می کشند.

محو و نابودی اسرائیل، همچنانکه محو ستمگر ترین سیستم تاریخ و نابودی وحشی ترین رژیم اشغالگر می باشد، از سوی دیگر، درمان غم ها، رنج ها و تراژدی های میلیون ها مسلمان است که توسط یک باند اشغالگر به زور از خانه و کاشانه شان، بیرون رانده شده اند.