در دوران کودکی از بزرگان می شنیدم که :

- بوم ، پرنده ای شوم و بدشگون است .

- زاغ ، پرنده ای است که باعث خرابی و و یرانی وطن می گردد .

- پشک سیاه ، شیطان است .

- روباه ، حیوان مکار و نیرنگ باز است .

- گرگ ، حیوان خائن ، غدار و قاتل است .

- شتر ، حیوان عقده یی و کینه توز است .

- سگ ، حیوان نجس و پلید است .

- خر ، حیوان غبی و احمق است .

و هنگامیکه بزرگ شدم ، درک نمودم که انسان غربی همه این مواصفات را در خود جمع نموده است .

به ذکر یک مثال اکتفاء می کنم :

مردم اسپانیا ، ورزش ملی به نام گاو جنگی دارند که در آن یک انسان ورزش کار و یک گاو نر در یک میدان وسیع و در معرض دید هزاران تماشاچی قرار می گیرند که از کشور های مختلف غربی جمع شدند تا لحظات را که هزاران گاو بی دفاع در زیر ضربه های شمشیر و تیر و نیزه ، بی رحمانه کشته می شوند ، مشاهده نمایند .

شیوه برگزاری این مسابقه این چنین است :

مردم اسپانیا نخست، گاو های نر را که می خواهند برای این مسابقه و جنگ با این وحشی های انسان نما ، آماده کنند ، روزهای طولانی این گاو ها را در داخل اتاق های تاریک زندانی می کنند و آب و غذا و خواب را نیز از این گاو ها سلب می کنند .

بعد از آن ، گاوها را از انبارهایشان رها می کنند تا به میدان مسابقه برسند.
و در نزدیکی میدان مسابقه و پیش ازینکه مسابقه آغاز شود ، این گاو های بیچاره را با شمشیر و تیر و نیزه بی رحمانه در پشت شان ، می زنند که در نتیجه گاو غرق در خون می شود ، و بعد ازینکه گاو بیچاره پیش از پیش ، استهلاک گردید ، با جانور انسان نمای دیگری ، در داخل میدان ، مسابقه را آغاز می کند !

در میدان مسابقه ، این جانور انسان نما که لباس های سرخ رنگ پوشیده است ، تا گاو را تحریک کند ، تا که توان دارد ، این گاو مظلوم را با شمشیر و نیزه می زند تا اینکه در میدان مسابقه بر گاو پیروز شده و او را بکشد .

و از شمشیر و نیزه استفاده می کنند ، زیرا این گاو جنگی را یکی از ورزش های باستانی و فولکلور خود می دانند .

و اگر یک جنگجو در نتیجه زیاد وارد نمودن شمشیر و نیزه بر این گاو ، خسته شد ، جنگجویی دیگری وارد میدان می شود و به زدن گاو با شمشیر و تیر و نیزه ادامه می دهد !

و البته کشتن این حیوانات با این حالت فجیع و وحشتناک ، ریشه در آئین مسخره و تروریستی مسیحیت تحریف شده دارد و آنها مرگ را در برابر خود ، یک چالش بزرگ می‌پندارند و گاو را نمادی از مرگ تجسم می‌کنند و با این گاوجنگی ، گویا با مرگ مقابله نموده و با مرگ به جنگ و نبرد بر می خیزند ، این در حالیست که برای ما خرها را ، حیوانات غبی و احمق معرفی کرده بودند ؟!

و بعد ازینکه مسابقه با قتل و کشتار وحشیانه گاو ها به پایان می رسد، جنگ جویان پارچه هایی از گوشت این گاو ها را قطع نموده و در کلکسیون افتخارات خود ، به طور یادگاری نگاه می کنند ، طوریکه اعضای شهدای مارا در افغانستان قطع نموده و به طور یادگاری نزد خود نگه می داشتند و در کلکسیون افتخارات خود ، ثبت می کردند .

بعد از آن قاطرها وارد صحنه شده و لاشه گاو ها را بیرون می کشند و در بیرون قصابان دیگری مانند کرگس های لاشخوار ، منتظر لاشه ها هستند و گوشت این گاو ها را سلاخی نموده و از آن کباب تهیه ‌نموده و برای تماشاچیان می فروشند .

و این قتل عام گاو ها 9 روز ادامه می یابد حتی که در اسپانیا هر سال بیستر از 300 هزار گاو با همین شیوه دموکراسی گونه ، شکنجه های طاقت فرسا و نیزه باران گردیده و به شکل وحشیانه قتل عام می شوند .

در تصویر ذیل ، گاوی نری را می بینید که صاحبش اورا در میدان گاوجنگی آورده و به کسی دیگری به فروش رسانده و خودش در میان تماشاچیان نشسته است و این گاو مظلوم در گرماگرم جنگ و مبارزه اش با انسانی که با شمشیر و تیر و نیزه بر سر و پشتش می زند و خون این گاو بیچاره نیز جاری است ، در این لحظه ناگاه این گاو در میان تماشاچیان ، صاحب خود را می بیند ، دوان دوان به سوی صاحب خود می رود و صاحبش را می بوسد ، به این گمان که صاحبش به وی کمک نموده و اورا از زیر ضربه های شمشیر و تیر و نیزه نجات می دهد ، اما نمی داند که صاحبش اورا برای کسی دیگری فروخته است تا در این مسابقه ، تماشاچیان که خود را انسان می نامند و دین خود را انسانیت قلمداد می کنند ، از زخم خوردن و خون ریزی و بالآخره مرگ تدریجی این گاو بیچاره ، لذت ببرند .

و قتل عام گاو ها با این شیوه ای ظالمانه تنها منحصر به اسپانیا نیست ، بلکه همه کشور های غربی ، این کشتار گاه دموکراسی گونه را هرسال برپا می کنند .

واقعا که انسان غربی ، وحشی ترین ، خونخوار ترین و درنده ترین حیوان است .