- رئیس جمهور اوکراین ، نفیر عام اعلان می کند و از مسیحیان و یهودیان جهان ، دعوت می کند که باید داوطلبانه در جنگ اوکراین علیه روسها اشتراک نمایند ، حتی وی یهودیان را به یاد منطقه بابی یار ، انداخت و گفت که بابی یار در شهر کیف یک مکان تاریخی یهودیان است که سالانه هزاران یهودی برای عبادت به آنجا می آیند و هزاران یهودی در این مکان توسط نازی ها کشته شده اند ، حتی رئیس جمهور اوکراین فرمان صادر نمود تا یک سپاه خاص از جنگ جویان بیرون مرزی تشکیل گردد .
و این نفیر عام رئیس جمهور اوکراین ، توسط غرب صلیبی ، قهرمانی تلقی می گردد .

اما اشتراک جوانان مسلمان در جهاد فلسطین ، بخاطر آزاد سازی این سرزمین اشغال شده مسلمانان ، عمل تروریستی و تندروی و خشونت و رادیکالیزم اسلامی نام گزاری شده و هرگز به آن اجازه نمی دهند .

- کشیش بوریس جانسون ، صدر اعظم بریتانیا بخاطر دفاع از اوکراین ، در میان مردم بریتانیا ، نفیر عام را اعلان می کند و از مردم بریتانیا می خواهد که در جنگ اوکراین علیه روسها اشتراک نمایند !

اما اگر یکی از رهبران مسلمانان ، از مسلمانان جهان بخواهد که برای آزادی بخارا و سمرقند و ترمذ و... همه برای جهاد برخیزند .
این رهبر مسلمان فورا لقب تروریست و رادیکال و هراس افکن و ستیزه جو و ... در پهلوی اسمش میخکوب گردیده و نامش در لست سیاه درج می گردد و در نهایت توسط شبکه های استخباراتی تروریستی غرب آدم کش ، ترور می گردد .

- وزیر جنایات خارجی بریتانیا ، اشتراک همگی مسیحیان جهان ، به شمول بریتانیایی ها را در جنگ اوکراین علیه روسیه ، تأیید نموده و پشتیبانی خود را اعلان می کند .

اما اگر یکی از رهبران مسلمانان ، از مسلمانان جهان بخواهد که برای آزاد سازی اندلس و مادرید و ارمنستان و... همه برای جهاد برخیزند .
این رهبر مسلمان فورا لقب تروریست و رادیکال و هراس افکن و تندرو و ... داده شده و در نهایت توسط شبکه های استخباراتی تروریستی غرب آدم کش ، ترور می گردد .

شهر مادرید ، پایتخت هسپانیا ، روزی از روز ها ، مهد تمدن اسلامی بود ، و دانشمند ریاضی دان و کیمیا دان مسلمان ، ابوالقاسم مسلمة بن أحمد مجریطی ، از همین شهر مادرید بود ، و مسلمانان عرب ، مادرید را ، مجریط ، تلفظ می نمودند ، به همین خاطر به نام مسلمة بن احمد مجریطی مشهور گردید و کتاب های مسلمة بن احمد مجریطی و دانشمندان مسلمان همانند او بود که انقلاب و نهضت علمی را در اروپا ، برپا نمود .

- محکمه عدالت بین المللی ، در خلال 5 روز حمله پوتین به اوکراین ، تحقیقات را علیه روسیه آغاز می کند .

ولی همین محکمه عدالت بین المللی در خلال 75 سال که یهودیان ، مسلمانان فلسطین را بی رحمانه می کشند و در 7 سال که ، روسیه مردم سوریه را نسل کشی می نمود و شهر های آن را بمباران نموده و یران می کرد و مردم آن را آواره می کرد ، این محکمه ای که به دروغ ، نام خود را محکمه عدالت گذاشته است ، سکوت مرگبار اختیار نمود .

- برای مردم اوکراین موشک های ضد هوایی دادند .

اما این موشک ها را بر مردم فلسطین و سوریه و عراق و لیبیا و...تحریم نمودند .

- اطفال اوکراینی تعلیم و آموزش نظامی می بینند و شلیک نمودن سلاح های مختلف را تمرین می کنند ، تا از سرزمین شان دفاع کنند .

اما این تعلیم و آموزش نظامی را بر اطفال مسلمانان تحریم نمودند ، زیرا به گفته آنها این اطفال تندرو و تروریست تربیه می شوند .

و در 20 سال اشغال کشور ما توسط صلیبیزم بین المللی ، حتی نام ، الله ، جهاد و تفنگ را در کتاب های مکتب ، تحمل نموده نتوانستند و الله را به انار و جهاد را به جواری و تفنگ را به توت ، تبدیل نمودند و در نهایت انار و جواری و توت را هم ، از دست مردم ما چور و چپاول نموده و غارت کردند .

غرب شرارت پیشه ، جنایتکار ، صلیبی و آدم کش به خود این حق را می دهد که مسلمانان را حتی با بمب های هسته ای و هیدروژنی ، بمب باران کند ، اما مسلمانان اجازه بدست آوردن حتی یک گلوله را علیه دشمنان خود ، ندارند .

- شرکت مک دونالد آمریکایی با یک ضربه قلم ، 850 واحد خود را در روسیه قفل می زند و در یک ماه 50 ملیون دولار ، خساره مند می گردد ، زیرا روسیه با برادران یهودی و مسیحی اش در اوکراین ، جنگ می کند ، و دیگر شرکت های غربی که در هر جاده و کوچه جهان اسلام ، واحد و فرع دارند ، در جای خودشان .

اما نه شرکت ماکدونالد و نه دیگر شرکت های غربی ، در سال های مسلمان کشی روس ها در افغانستان و چیچن و سوریه و لیبیا و... همچو موقف را در برابر روسیه اتخاذ نکردند !

و این خود بیانگر اینست که این شرکت ها و مؤسسه ها همه وابسته به نظام های صلیبی غربی بوده و افزاری در دست این نظام های وحشی برای اشغال و چور و چپاول و مسلمان کشی بیشتر بوده اند و اقتصاد بازار آزاد ، دروغی بیش نبوده است .

- بریتانیا ، سرمایه های تاجر روسی - اسرائیلی ، و مالک باشگاه فوتبال چلسی انگلیسی ، رومن آبراموویچ ، را مصادره می نماید و حتی اورا اجازه نمی دهد تا باشگاه خود را به فروش برساند ، این در حالیست که بیشتر از دو قرن می شود که ، بریتانیا ، نظام سرمایه داری آزاد و آزادی مالکیت فردی را ، مدح و ستایش نموده و در حمد و ثنای این بت جاهلیت معاصر ، نغمه سرایی می کرد .

و همین بریتانیا در سال های مسلمان کشی روسیه در کشور سوریه ، علیه تاجران روسی ، این موقف را اتخاذ نکرد و خود را حامی آزادی مالکیت فردی ، جا می زد !

بلی !

جنگ روسیه علیه اوکراین ، همان طوریکه ، عورت غرب شرارت پیشه را ، بیشتر از پیش ، برهنه نموده و بیماری روانی دوگانگی شخصیت این وحشی هارا ، تشخیص داد ، همچنان این جنگ ، مشت کوبنده ای بر دهن همه ای آنهایی نواخت که همیشه از آزادی و دموکراسی و حقوق بشر غربی و... عربده می کشیدند .

همچنان این جنگ ثابت ساخت که آزادی ، دموکراسی ، حقوق بشر ، حقوق کودکان ، حقوق زنان ، آزادی بیان ، آزادی ادیان ، سکولاریزم و ... این شعار ها ، همه عروسک های خیمه شب بازی بودند که در عقب خود یک نظام استخباراتی ، صلیبی ، یهودی ، صهیونیستی ، وحشی ، تروریست و آدم کش را پنهان کرده بودند .

و اکنون زمانی فرا رسیده است که مسلمانان با تشکیل یک اردوی واحد اسلامی ، و معامله با یک بانک نوت واحد اسلامی و با برداشتن ممنوعیت سفر در میان جهان اسلام بدون ویزا و پاسپورت ، نخستین گام هارا برای اعاده خلافت اسلامی بردارند .
پایان