در ادامه گذشته

در قسمت های قبلی ، پیشینه ای همچو دروغ ها را در تاریخ آمریکا باز نموده و ارتکاب همچو جنایات را در گذشته ای پر از وحشت آمریکا ، ریشه یابی نمودیم .

اکنون دیگر شکی باقی نمی ماند که حادثه 11 سپتامبر نیز دروغ خونبار ای بود که آمریکا گفت و نمایشنامه خونین بود که خود آمریکا اجراء نمود .

با آنهم برای اثبات و مستند سازی بیشتر ، به دلائل ذیل توجه کنید :

1- بعد از وقوع حادثه 11 سپتامبر ، هنگامیکه از لوی درستیز اردوی آمریکا ، جنرال ریچارد مایرز ، سؤال شد که مقامات ذی صلاح آمریکا ، برای جلوگیری از برخورد هواپیمای بوئینگ با ساختمان پنتاگون چی اقدامات ای نمودند ؟

او در پاسخ دادن متردد بود و کمی تأمل نمود و زبانش را لکنت گرفت و آب دهان قورت نمود و نمی دانست چه بگوید و بالآخره از پاسخ دادن امتناع ورزید !

چند روز بعد ، مقامات فرماندهی دفاع فضایی آمریکای شمالی ، کوشش نمودند که این موقف سؤال برانگیز ریچارد را ترمیم کنند ! و ادعا نمودند که گویا همان لحظه ای که هواپیمای بوئینگ می خواست با ساختمان تصادم کند ، به دو هواپیمای F-16 وظیفه سپرده شده بود تا هواپیمای بوئینگ مهاجم را تعقیب نمایند و از تصادم عمدی آن با پنتاگون ، جلوگیری کنند ، اما این دو هواپیمای F-16 ، هواپمای بوئینگ مهاجم را نیافتند و به تعقیب آن یک هواپیمای نظامی باربری ، موقعیت هواپیمای بوئینگ مهاجم را تشخیص داد ، ولی دیر شده بود !

اما آنچه که در این دروغ خیلی جالب وگیج کننده به نظر می رسد اینست که دو هواپیمای F-16 ، که مدرن ترین هواپیماهای جنگی و تعقیب کننده جهان به حساب می آیند ، نمی توانند هواپیمای بوئینگ مهاجم که نسبتاً سنگین بوده و خیلی کند حرکت می کند را ، پیدا کنند و به آن برسند ، و درپی آن یک هواپیمای باربری نظامی ، ثقیل و سنگین می تواند موقعیت هواپیمای بوئینگ را تشخیص دهد ، اما خیلی دیر شده بوده است ، زیرا این تشخیص موقعیت ، فقط چند ثانیه پیش از تصادم هواپیمای بوئینگ مهاجم به ساختمان پنتاگون صورت گرفته است !

2- سیستم امنیتی محافظت کننده از پنتاگون ، بسیار پیچیده بوده و یک سیستم ضدهوایی است که به طور مداوم توسط مقامات پایگاه شکاری اندروز که در آمریکا موقعیت دارد ، کنترل می شود .

این سیستم با دو واحد جنگ هوایی مجهز است و هر دو واحد جنگ هوایی با جدیدترین هواپیماهای (F-16) و (F-18) مجهز هستند .

پس این سیستم امنیتی محافظت کننده و این واحد های پیشرفته جنگ هوایی در طول این مدت که هواپیمای بوئینگ مهاجم به ساختمان پنتاگون نزدیک شده و تصادم می کند ، در کجا بوده است؟

3- هواپیمای بوئینگ که تصمیم گرفته شده بود تا با ساختمان پنتاگون برخورد کند بسیار بزرگ بود و این هواپیما گنجایش ، 293 مسافر را در خود دارد و طول آن 48 متر ، عرض آن 38 متر ، وزن آن 115 تن بوده و با سرعتی معادل 900 کیلومتر در ساعت پرواز می کند .

و در مقابل ساختمان پنتاگون بزرگترین ساختمان اداری در جهان است که در سال 2001 م روزانه 23 هزار نفر در آن مشغول به کار بودند .

و کسیکه این هواپیمای بوئینگ را هدایت می کرد ، اگر هدف وی این بوده باشد که بیشترین خسارات جانی و مالی ممکن را وارد نماید ، درین صورت برخورد هواپیما به سقف ساختمان پنتاگون بهترین گزینه بود .

اما آنچه اتفاق افتاد این بود که هواپیما به سقف ساختمان نه بلکه به یکی از اطراف بیرونی ساختمان پنتاگون تصادم و برخورد می کند و این بخش ساختمان ، زیر ترمیم و بازسازی نیز قرار داشت .

و جالب تر اینست که این قسمت ساختمان ، مرکز جدید فرماندهی ملیشه ها و دزدان دریایی آمریکا نیز بود و این دفاتر در لحظه تصادم خالی از افراد بود ، زیرا تحت ترمیم و بارسازی قرار داشت و فقط کارگران ترمیم و بازسازی ، حضور داشتند !

4- موضوع بسیار جالب دیگر این است که با قرار دادن یک مدل یا تصویر هواپیمای بوئینگ در سوراخ ایجاد شده در اثر تصادم ، متوجه می شویم که فقط سر و جلوی هواپیما به دیوار ساختمان نفوذ کرده است ، در حالی که بقیه بدنه هواپیما باید بیرون مانده باشد .

اما آیا کسی از ما و شما تصویری را در رسانه ها دیده است ، که قسمتی از بدنه هواپیما در محل تصادم بیرون مانده و دیده شده است ؟

5- موضوع جالب دیگر اظهارات ادپلوفر ، فرمانده تیم آتش نشانی است که مسئولیت خاموش ساختن حریق ایجاد شده توسط این تصادم خیالی را به عهده داشت .

او، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که به افراد تیم وی ، تنها وظیفه خاموش نمودن آتش که ساختمان را فرا گرفته بود ، داده شده بود و بس و افراد وی اجازه این را نداشتند که به نقطه تصادم نزدیک شوند !

بلی !

آنها این اجازه را نداشتند تا کشف نکنند که در آنجا اصلا هواپیمایی وجود ندارد .

6- کمره های مراقبتی اطراف ساختمان پنتاگون نیز صحنه ای را که هواپیمایی به پنتاگون تصادم کند ، در خود ثبت نکرده بود .

ادامه دارد