چند پیشنهادی برای برادران در امارت اسلامی افغانستان !

عبدالخالق صارم
........................................................
بسم الله الرحمن الرحیم
نحمده و نصلي علی رسوله الکریم

و بعد :

طوریکه همه می دانیم ملیشه های اشغالگر صلیبی همراه با دموکراسی آدم کش و با تعدادی از تروریست های سیمینار دیده در اردوگاه های موساد وcia ، پاراشوتی بر ما پرتاب گردیدند ، و این جنایتکاران در طول 20 سال گذشته ، میلیون ها تن را کشتند ، ملیون ها تن را معیوب و معلول نمودند ، ملیون ها تن را معتاد به مواد مخدر ساختند ، میلیون ها تن دیگر را آب و نان شان را دزدی نموده و در زیر خط فقر سوق دادند و میلیون های دیگر را مجبور به فرار از وطن نمودند .

این فساد پیشه گان ، عقیده ، فرهنگ ، اقتصاد ، صحت ، رسم و رواج های اصیل اسلامی این میهن را هدف قرار دادند و ...

خلاصه این دموکرات های وحشی ، سکولار های مزدور و تکنوکرات های جهل زده ، آنقدر علیه ما ، جنایت نمودند که حتی چنگیز و مکناتن و حفیظ ...امین و ببرک کارمل و اسد...سروری و نجیب و برژنف را شرماندند .

اکنون که این دموکراسی رسوا همراه با فراورده های متعفن اش ، از وطن فرار نمود .

ما علاوه ازینکه از امارت اسلامی می خواهیم که کاهنان و پرستندگان این بت دموکراسی را برای همیشه در گورستان تاریخ دفن نمایند ، چند پیشنهادی نیز دارم :

1- همه ای آن دموکرات های جنایت کار ، سکولار های مزدور ، تکنوکرات های جهل زده و... که سال ها خون مردم افغانستان را مکیدند و در نهایت ثروت ها و سرمایه های این مردم بیچاره را در موتر های زرهی و هلیکوپتر های نظامی تعبیه نموده و فرار نمودند ، مانند اشرف غنی ، رولا غنی ، دوستم ، لایل آدامز ، حمدالله محب ، فضلی و دیگر شرکای جرمی شان ، همه این ها به هر قاره که فرار نمودند ، باید دوباره به کشور احضار گردیده و تحت نظارت مردم افغانستان به محکمه شرعی سپرده شوند .

2- در اصول فقه امام ابوحنیفه رحمة الله علیه ، می خوانیم که : ( مامن عام و إلا و قد خص عنه البعض = هیچ عامی نیست مگر اینکه استثناء دارد ).

در روشنی این اصل باید گفت که اگر جنایت کاران جنگ نظامی مورد عفو عام قرار گرفتند ، این عفو عام نباید جنایت کاران جنگ فکری را نیز در برگیرد .

در سال فتح مکه ، پیامبر صلی الله علیه وسلم ، عفو عام اعلان نمود ، أما این عفو عام جنایت کاران جنگ فکری و روانی علیه مسلمانان را در بر نگرفت و آنها محکوم به مجازات اعدام گردیدند .

از جمله این جنایتکاران که در روز فتح مکه ، عفو عام ، آن ها را در برنگرفت ، این ها بودند :

1- مقیس بن صبابة .

او نخست در ظاهر مسلمان گردید و باز بخاطر راه اندازی جنگ روانی و فکری علیه مسلمانان و ایجاد هرج و مرج اجتماعی در جامعه اسلامی دو باره مرتد گردیده و بعد از ترور یکی از مسلمانان به صف دشمن پیوسته بود .

2- هبار بن أسود .

او هنگامیکه ، زینب دختر پیامبر صلی الله علیه وسلم ، در مسیر هجرت به طرف مدینه بود ، در میان راه در گودالی پنهان گردید و بعد با تولید نمودن آوازی با دهن خود با سرعت در برابر شتر زینب رضی الله عنها ، از گودالی برخواست که شتر ترسیده و فرار نمود و در نتیجه زینب از شتر افتید و سقط جنین نمود .

حکم اعدام او نیز صادر گردید اما او از مکه فرار نمود و بعد ها مسلمان گردید .

3- حارث بن نفیل .

او در نخستین سال های هسته گذاری نهضت اسلامی در مکه ، پیامبر و مسلمانان را سخت شکنجه روانی و جسمی نموده بود. .

حکم اعدام او صادر گردیده و توسط علی کرم الله وجهه ، سر زده شد .

4- عبدالعزی بن خطل .

أو نخست مسلمان و باز بخاطر راه اندازی جنگ فکری و روانی علیه مسلمانان دوباره مرتد گردید و در پی آن دو زن رقاصه و آواز خوان را استخدام نمود و این زن ها کنسرت های رقص و موسیقی را برگذار نموده و آهنگ می سرودند ، و در شعر های که در آهنگ و موسیقی خود می خواندند ، پیامبر و مسلمانان را هجو و بدگویی می نمودند .

پیامبر صلی الله علیه وسلم ، حکم اعدام او و زنان رقاصه و آواز خوانش را صادر نمود .

و ابن خطل بخاطر نجات خود به پرده های خانه کعبه خود را آویزان نمود تا از اعدام نجات یابد ، اما با آنهم او اعدام گردید و یکی از زنان آواز خوان او نیز گرفتار گردیده و اعدام گردید و زن رقاصه دیگرش پنهان گردیده و بعد ها مسلمان گردید .

لذا عفو عام نباید جنایت کاران جنگ فکری را نیز در بر گیرد .

زیرا که جنایت کاران جنگ فکری خطرناک ترین و وحشیانه ترین جنگ را در بیست سال گذشته علیه ملت افغانستان رهبری نمودند که ترمیم نمودن ویرانی های این جنگ فکری دهه ها وقت و ملیارد ها بودجه می خواهد .

رؤسا و کارمندان رسانه های مزدور ، گردانندگان برنامه های مانند ستاره افغان ، شبکه خنده و ... و همچنین افراط گرا ترین و تروریست ترین چهره های جنگ فکری مانند آریانا سعید ، نغمه ، سیتا قاسمی ، فرخنده نادری ، بلقیس روشن ، سیلی غفار ، شکریه بارکزی ، مریم سما ، سیما ثمر و ده های دیگر ، این ها باید به سزای اعمال خود برسند و عفو عام نباید شامل این ها گردد .

آریانا سعید این ملیشه تروریست جنگ فکری که نماینده شیطان پرستان در افغانستان نیز می باشد ، در جمعه شب 24 ثور 1400 و در روز دوم عید رمضان ، و در اثنای که هواپیما های جنگی رژیم صهیونیستی ، شهر غزه را ، زیر آتش گرفته واین سرزمین مسلمانان را تبدیل به خرمن آتش و در یای خون ، نموده بود ، در هتل سرینا در کابل ، کنسرت رقص و پایکوبی و موسیقی را زیر نام کنسرت ایستادگی ، برگزار نموده بود.

بعد آریا سعید ، در باره این کنسرت در فیسبوک خود چنین نوشته بود که :
کنسرت ایستادگی ، یک نوع ایستادگی در مقابل جهل و تاریکی و وحشت و دهشت بود .

3- رسانه های خصوصی و نشرات آنها تحت نظارت و کنترل جدی قرار گیرند و همچنین برای شان اجازه داده نشود تا بعد ازین در اعلانات تجارتی خود ، از زنان استفاده ابزاری نمایند .

4- باید امارت اسلامی در قبال موجودیت هزاران ملیشه اشغالگر صلیبی در میدان هوایی کابل و شاید در نقاط دیگر کشور نیز ، بی تفاوت نبوده و موقف خود را در باره موجودیت این اشغالگران باید برای مردم افغانستان توضیح دهند .

زیرا تفاهمنامه صلح امارت اسلامی با آمریکا در دوحه ، مبنی بر این بود که آمریکا ازکشور ما بیرون گردد ، نه اینکه 6 هزار ملیشه جدید ، دوباره بر گردند .

5- یکی از دستاورد های دموکراسی منحوس در کشور ما تغییر دادن نصاب درسی بود حتی که با نام (الله) و (جهاد) و (دین) و.. آنقدر حساسیت داشتند که در کتاب های مکتب ، الف ( الله ) را به الف (انار) و ت (تفنگ) را به ت (توت) و ج (جهاد) را به ج (جواری) و د (دین) را به د (دوا) و ز (زکات) را به ز (زردک) و میم (مسواک) را به م (مردم) و... تبدیل نمودند .

اکنون یکی از مسئولیت های مهم امارت اسلامی باید اسلامیزه نمودن نصاب درسی درمعارف و در تحصیلات عالی باشد .

اکنون دیگر زمانی فرا رسیده است که دست فروید ، دورکیم ، کارل مارکس ، ماکس وبر ، آدم اسمیت ، برتراندراسل ، نیوتن ، انتشتاین ، نیچه و... را گرفته از پوهنتون های خود باید بیرون کنیم .

6- یکی از دستاوردهای دیگر دموکراسی ، این جاده های ویرانه ای است که برای ما به یادگار گذاشتند .

در زمان که اشرف غنی رسوا و نابکار ، وزیر مالیه بود ، این مغز متعفن با مشوره باداران صلیبی خود ، جاده کابل – قندهار ، و جاده کابل - کندز را آنقدر بی کیفیت و غیر معیاری ترمیم نمود که در اولین باران زمستانی همان سال دوباره ویران گردید .

اکنون باید کار ترمیم و قیر ریزی این جاده ها ، آغاز گردد .

7- مردم افعانستان از دموکراسی لعنتی و از سکولار های شرارت پیشه ای که در رأس رژیم منحوس قبلی بودند ، خاطره های تلخی نزد خود دارند .

اکنون دوباره به کار گماشتن این جنایت کاران و یا ابقاء نمودن آنها در وظائف قبلی شان ، مانند داود سلطان زوی ، این عملکرد میان مردم و امارت اسلامی فاصله ایجاد می کند و مردم افغانستان چنین احساس می کنند که بیست سال مبارزه و جهاد شان در برابر اشغالگران ، نتیجه نداده است .

حزب اسلامی افغانستان با داشتن 52 سال تجربه جهاد و مبارزه ، یک مؤسسه غنی از کادر های متخصص و ورزیده در رشته های مختلف می باشد .

بلی !

حزب اسلامی افغانستان با داشتن کادر های متخصص و ظرفیت های متعدد با مهارت های مختلف و با داشتن دانشمندان ورزیده در عرصه های مختلف علم و دانش و تکنولوژی ، مانند شرعیات ، طب ، انجنیری ، اقتصاد ، زراعت ، کمپیوتر ساینس ، خبرنگاری ، ادبیات ، علوم طبیعی و... می تواند همه این خلأ ها را پر نموده و تعبیه نماید و اکنون ازین ثروت های معنوی و ظرفیت های علمی حزب اسلامی در اعمار افغانستان باید استفاده گردد .

8- شوروی و آمریکا که وطن مارا اشغال نمودند ، در خلال سال های اشغال ، مردم این خطه را کشتند ، وطن مارا ویران نمودند ، خانه های ما را سوختند و ثروت های مارا چپاول نمودند .

اکنون امارت اسلامی باید از آمریکا و روس مطالبه نماید تا هردو ، تاوان ویرانی افغانستان و خسارات جنگی بجا مانده از خود را باید بپردارند .

9- تشکیل یک اردوی اسلامی .

- در گذشته در زیر سر و چشم اردوی ما ، باند های اجیر و مزدور خلق و پرچم کودتا نمودند ، و اردو خاموش نشست و گاهی هم با کودتا چیان همکاری نمود .

- در گذشته در زیر سر و چشم اردوی ما ، ملیشه های شوروی وطن مارا اشغال نمودند و اردوی ما خاموش نشست .

- در بیست سال گذشته ، اشغالگران آمریکایی و همپیمانان صلیبی اش ، مردم مارا بلاوقفه در زیر آتش و گلوله و بمب و راکت گرفتند واردوی ما ، خاموش نشست ، اگرچی تعداد اندکی از جوانان دلیر ، بودند که با تفنگ خود سر و کله دشمن اشغالگر را نشانه گرفتند .

- همین چند روز پیش ، اشرف غنی ، رولاغنی و دیگر شرکای جرمی شان ، ثروت و سرمایه مردم افعانستان را بار زده و در زیر سر و چشم اردوی ما فرار نمودند ، و اردوی ما خاموش نشست و هیچ عکس العملی از خود نشان نداد .

اکنون زمانی فرا رسیده است که مردم افغانستان به یک اردوی منظم و سازمان یافته ای اسلامی ضرورت دارند .

اردوی عقیده وی ، ایدیولوژیک و آموزش دیده با درس های عقیده وی ، اسلامی ، سیاسی ، جنگ فکری ، اخلاقی و...

10- یکی از دستاورد های دیگر دموکراسی ، تعصبات قومی و تبعیض منطقوی و تفرقه اندازی میان اقوام باهم برادر افغانستان بود .

اکنون امارت اسلامی باید با این تعصبات قومی و تبعیض منطقوی و تفرقه اندازی میان اقوام مسلمان و باهم برادر افغانستان ، شدیداً مبارزه نموده وعاملین این جنایت را سخت مجازات نمایند .

11- یکی دیگر از دستاورد های دموکراسی ، معتاد ساختن قصدی ملیون ها فرد این کشور بود .

اکنون باید این معتادین تداوی و درمان گردیده و از نیروی کاری آن ها در اعمار افغانستان باید استفاده گردد .

12- یکی از دستاوردهای دیگر دموکراسی برای ما ، رشد و انکشاف میتود ها و شیوه های مختلف و متعدد دزدی ، اختطاف ، آدم ربایی ، کودک ربایی ، کیسه ربایی و ... در کشور بود .

اکنون باید تعدادی از این دزدان و اختطاف چیان در ملأ عام ، مطابق شریعت اسلامی مجازات گردند تا درس پند وعبرت برای دیگران گردد .

13- امارت اسلامی با مشغولیت به سر و سامان دادن به خود ، نباید قضایای معاصر جهان اسلام را فراموش نماید .

مسلمانان فلسطین و ظلم و ستم که توسط رژیم صهیونیستی بر آنها تمرین می گردد ، مسمانان ایغور چین ، مسلمانان روهنگیا ، کشمیر و همچنین تبعیض که مسلمانان اروپا از ناحیه دموکراسی دروغین غرب ، با آن مواجه اند و...

همه این ها به حمایت همه جانبه ضرورت دارند .

با در نظر داشت اصل اخوت و برادری اسلامی و احساس مسئولیت ایمانی ، از همه مسلمانان مظلوم جهان باید دفاع و حمایت نمود و افغانستان یک سرزمین مطمئن وخانه امن برای همه مسلمانان باشد که در زیر شلاق و تازیانه دموکراسی رنج می کشند .

14- بخاطر تأمین هرچی بیشتر امنیت در کشور ، باید همه ای لانه های که دموکراسی در آن توله گذاری نموده است ، مانند وزارت امور زنان ، خانه های امن ، جامعه مدنی ، فعالیت های فمینیستی و... همه و همه از پیکره نظام باید حذف گردند .

سکولار های که در پس خانه ها و پس کوچه های کابل پنهان شده اند ، روز گذشته تعدادی از دختران فمینیست را انگیزه دادند تا درباره حقوق زنان تظاهرات کنند ، همان بود که تعدادی ازین دختران روز گذشته 26 اسد ، در کابل تظاهراتی راه انداختند .

بخاطر آینده نگری برای مردم افغانستان ، این حرکت دختران فمینیست باید با آتش و گلوله پاسخ داده می شد ، تا همچو حرکت های فمینیستی برای همیشه در افغانستان در نطفه خنثی می گردید .
أما متأسفانه چنین عکس العمل صورت نگرفت .

15- همه احزاب دموکرات ، سکولار ، قوم گرا ، غرب زده و مزدور منحل اعلان گردیده و رئیس و اعضای شان مورد پیگرد قانونی قرارگیرند .

16- این جانب که در بخش روان شناسی مطالعاتی دارم ، تربیه کودکستانی ، کودک را با شخصیت ضعیف ، بی اراده و عقده مند تربیه نموده و حس استقلال خواهی را در نهاد وی سرکوب می کند .

لذا همه ای کودکستان ها باید مسدود گردد و کودک افغان باید در آغوش مادر خود تربیه گردد .

17- یکی دیگر از دستاورد های دموکراسی ، غصب زمین های دولتی که سرمایه مردم افغانستان می باشد ، توسط زورگویان بود .

اکنون این زمین ها و جایداد های دولتی باید دوباره از دست غاصبین مسترد گردد .

18- یکی از دستاورد های دیگر دموکراسی این بود که مادران ، بیوه زنان و یتیم های شهداء را قصداً به فراموشی سپرده و در مقابل از زنان رقاصه و آواز خوان تقدید و تحسین و تمجید نمودند .

حتی که این شرارت پیشگان بجای اینکه از مادر نخستین شهید جستجو نمایند ، در پی نخستین زنی رفتند که در رادیو تلویزیون افغانستان آهنگ خوانده است .

اکنون باید به یاد مادران ، بیوه زنان و یتیم های شهداء رفت و به روزهای غم و رنج آنها باید پایان داد .

19- یکی از دستاورد های دیگر دموکراسی پول شویی و قاچاق سرمایه این ملت به بانک های اسرائیل و آمریکا توسط راهبه رولا ، اجمل احمدی و دیگر شرکای جرمی شان بود که این باعث افزایش روز افزون گداها در جاده ها و کوچه های کشور گردید .

اکنون باید برای این گداها سیستمی را ایجاد نمود که دیگر احساس ضرورت به گدایی نکنند و آنانیکه گدایی را یک مشغولیت و حرفه به خود ساخته و بدون ضرورت به آن دست می زنند باید مجازات گردند .

20- یکی از از دستاورد های دیگر دموکراسی شوم ، تحمیل نمودن لیبرالیزم اقتصادی یا اقتصاد بازار آزاد بر مردم افغانستان بود .

این نظام سرمایه داری ظالمانه که در آن سرمایه دار چاق تر و فقراء لاغر تر می شود ، باید لغو گردیده و نظام اقتصاد اسلامی باید تطبیق گردد .

21- رشد تولید در کشور و جلوگیری از واردات از کشور های کفری وبیگانه یکی از مسئولیت های دیگری امارت اسلامی باید باشد .

زیرا مردم افغانستان نباید مجبور گردند که با ریختن پول خود در کیسه صلیبیزم وصهیونیزم ، در تقویه رژیم اشغالگر صهیونیستی ، کشتار مسلمانان فلسطین و رشد اقتصاد آمریکای جنایت کار ، سهم بگیرند .

22- جلوگیری از اسراف و تبذیر ، خصوصاً در استفاده از آب ودیگر منابع طبیعی .

23- رشد وانکشاف زراعت و دامداری و مدیریت و استفاده از آب ها و توزیع زمین های که صاحبش از آن بهره برداری نمی کند برای دهاقین وکشاورزان .

24- یکی از دستاوردهای دیگر دموکراسی ، آلوده نمودن محیط زیست با آلودگی اخلاقی ، صوتی و خاکی بود .

دموکرات ها و سکولار ها مانند اجداد غربی و اروپایی خود ، با نظافت و پاکی چندان سر سازش نداشتند ، به همین خاطر تپه های از آشغالی و کثافات را در هر جاده و کوچه و پس کوچه از خود به یادگار گذاشته و فرار نمودند .

اکنون این آشغالی ها باید تخلیه گردیده و شهر و جاده ها از روث و لوث اشغالگران و مزدوران ، تمییز گردد .

و درپی آن وارد نمودن پلاستیک کاهش یافته و آب دریای کابل دوباره بعد از سال ها باید در جریان افتد و به غرس نهال های مثمر وغیر مثمر و به تربیه و آب یاری آن ها توجه بیشتر گردد .

25- دموکرات ها و سکولار ها ، چونکه از مردم افغانستان بیگانه بودند و می ترسیدند ، لذا سرک ها و جاده ها را بند نموده و در آن سوی دیوار های سمنتی پنهان می شدند .

اکنون باید این موانع برداشته شده و جاده های مسدود باز گردد ، تا مردم زجر دیده افغانستان بیشتر ازین اذیت نشوند .

26- روابط بین المللی اسلام با جهان بر اساس عدالت استوار می باشد نه بر اساس باژ دهی ، طوریکه حکومت های مزدور کشور های عربی انجام می دهند .

لذا هر عمل و هر جنایت کشور های اشغالگر در برابر ما و در برابر مقدسات ما و یا در برابر برادران مسلمان ما در سطح جهان ، از ما عکس العملی می خواهد که باید انجام داد .

27- آن عده افراد مسلح غیر مسئول امارت اسلامی که در بخش های نظامی و امنیتی کدام مسئولیتی ندارند ، باید خلع سلاح گردیده و مانع گشت و گزار آنها در شهرها و در جاده ها گردید .

زیرا موجودیت و گشت و گزار بی رویه این افراد مسلح غیر مسئول در شهر و جاده ها باعث بی نظمی و ایجاد اغتشاش در شهر می گردد .

9 محرم 1443 ه ق
27 اسد 1400 ه ش