ما بخاطر گرسنگان ، قربانی می کنیم و دشمنان ما برای منفعت جویی ، نسل کشی می کنند !
........................................................
عبدالخالق صارم

هر سال در عید أضحى ، هنگامیکه مسلمانان بخاطر کمک غذایی برای فقیران ، بی نوایان و گرسنگان جامعه ، گاو یا گوسفندی را قربانی می کنند ، ناگاه دیده می شود که در تعدادی از کشور های تروریستی غرب شرارت پیشه که هیچ وقت دیده نشده است که این ها دست از آدم کشی برداشته باشند ، بخاطر حقوق حیوانات به نوحه سرایی و رجز خوانی می پردازند .

این ها که تا سال 1990 م چیزی را به نام حقوق حیوانات به رسمیت نمی شناختند ، حتی در اعلامیه جهانی حقوق بشر که در سال 1948 م تهیه گردید ، حقوق حیوانات را در این اعلامیه نیز فراموش نموده بودند ، در حالیکه حیوانات با انسان ها در زندگی نمودن در این زمین ، شریک هستند .

و بعد ها و در سال 1978 م متنی را در باره حقوق حیوانات نوشتند و در سال 1989 م آن را تعدیل نمودند و در سال 1990 م توسط یونسکو ، این متن انتشار یافت .

در حالیکه پیامبر گرامی اسلام محمد صلی الله علیه وسلم ،1450 سال پیش از امروز ، در باره حقوق حیوانات ، سفارشات نموده و حتی در باره چگونگی ذبح حیوانات إرشادات فرموده بودند و حتی به غرس نمودن نهال مثمر که پرندگان از آن تغذیه نمایند ، تشویق نموده بودند .

اما کسانیکه این اعلامیه جهانی حقوق حیوانات را به تصویب رساندند و آن را در ظاهر ، پذیرفتند ، دیده می شود که طبق ماهیت شان در تعهد شکنی و دروغ گویی به هیچ ماده آن پای بند نیستند .

اینکه آمریکای جنایتکار و تروریزم صلیبی ، هر سال ، میلیون ها مسلمان را در هر گوشه و کنار جهان قتل عام می کنند و در پاسخ می گویند که:
این کار ، مبارزه با تروریزم است !

ما در این جا در این باره چیزی نمی گوییم ، بلکه می خواهم که بیایید باهم ببینیم این عالی جنابان با حیوانات چی ظلم و وحشی گری دارند انجام می دهند :

- مردم هسپانیا ، هرسال ، هزاران گاو را شکنجه های طاقت فرسا و نیزه باران نموده و به شکل وحشیانه قتل عام می کنند .

در پاسخ می گویند که:
این یک نوع ورزش ملی ماست !

- مردم دانمارک در جزیره فارو ، هر سال ، ده ها هزار ماهی دلفین را به شکل وحشیانه قتل عام می کنند که حتی آب بحر ، رنگ سرخ خونی را به خود می گیرد ، حتی گفته می شود که ، در ۳۰ سال گذشته ، بیشتر از هشت میلیون ماهی دلفین به این شیوه وحشیانه قتل عام شده ‌اند .

در پاسخ می گویند که:
این یک جشن ملی شکار ماهی است !

- در چین و در شهر یولین ، ولایت گوانگشی ، هرسال ، از 20 الی 30 ماه جون و در خلال ده روز و هر روز بیشتر از ده هزار سگ را ، با حریق نمودن در آتش و یا افگندن در آب جوش ، قتل عام می کنند .

در پاسخ می گویند که:
این جشنواره گوشت سگ و یک جشن فولکلور ماست !

- یهودیان هر سال در عید ( کیپور ) هزاران مرغ های خروس ماکیان را به شکل وحشیانه و با کوبیدن بر دیوار ، قتل عام می کنند .

در پاسخ می گویند که :
این یکی از مراسم دینی و مذهبی ماست !

- مسیحیان هر سال ، هزاران فیل مرغ را در روز عید شکر گزاری ، به شکل وحشیانه قتل عام می کنند .

در پاسخ می گویند که:
این یک نوع غذای ملی ماست !

- مردم فرانسه ، هر روز در هتل ها و فروشگاه های خود در تهیه غذای ( جگر پخته ) به ملیون ها مرغ آبی و غاز را به شکل فجیع و وحشیانه و با عذاب و شکنجه نمودن تدریجی ، قتل عام می کنند .

طرز تهیه غذای جگر پخته این چنین است :

این تروریست های جنایتکار ، مرغابی ها و غازهای با سن ۹ تا ۲۵ هفته را به مدت ۱۴ تا ۲۱ روز مجبور به خوردن مقدار زیادی غذا می‌کنند ، اگرچی میلی به خوردن غذا نداشته باشند تا هنگامیکه بیش از اندازه چاق شده و به بیماری چربی جگر ، مبتلا شوند .

حتی بخاطریکه خوب چاق شوند ، لوله‌ای فلزی را از گلوی حیوان به داخل معده‌اش وارد می‌کنند و به جانور به زور غذا می‌دهند ، و از طریق این لوله فلزی که با فشار از گلوی حیوان به داخل معده وی وارد می شود ، چربی ها را نیز از این طریق به بدن حیوان داخل می کنند .

در طول این چند هفته ، این حیوانات را درون قفس‌های بسیار خرد و تنگ قرار می‌دهند که حیوان بیچاره در یک حالت ثابت و بدون حرکت بایستند تا انرژی مصرف نکنند .

این قفس ها به حدی کوچک و تنگ هستند که حیوان بیچاره مجبور است بدون کوچکترین حرکتی در آن بایستد ، و این باعث می شود که هیچ انرژی ­ای مصرف نشده و تمام غذای به زور خورانده شده ، تبدیل به چربی شود .

پا‌های این حیوانات بیچاره در اثر ایستادن‌های ثابت و طولانی مدت ، ورم می‌کند ، و نمی‌توانند بخوابند ، و البته نیازی هم به خواب نیست ، چون دوباره مجبور هستند غذا بخورند .

و چون در تهیه غذای این حیوانات ، مقدار زیادی چربی را به آن ها می خورانند ، لذا این حیوانات بیچاره بیش از اندازه چاق شده و طوریکه گفتیم به بیماری چربی جگر مبتلا می شوند و حتی معده و حنجره شان پر شده و غذا به دهان رسیده و از راه دهان به بیرون می زند .

و این به زور خوراندن غذا و چربی به این حیوانات ، ادامه می یابد ، حتی که این حیوانات بیچاره مریض شده و مواد عفونی و خون از مخرج شان هنگام دفع مدفوع ، جاری می­ شود .

این حیوانات بیچاره نه تنها از ناحیه دهان و گلو دچار جراحت می‌شوند ، بلکه در تمام مدت زندگی غم انگیز خود از دل دردی و ورم و درد پا عذاب می‌کشند .

نه خوابی دارند و نه حرکت و جنب و جوشی ، که مطابق غریزه خود و مطابق آزادی و زندگی‌ای که خداوند به آن‌ها داده بتوانند آسمان را ببینند ، روی زمین راه بروند و در آب شنا کنند .

گاهی این حیوانات بیچاره کوشش می‌کنند تا از جان خود دفاع کنند ، اما این تلاش هم بی‌فایده است و این زندگی غم انگیز را در سایه رحمت دموکراسی و در زیر سر و چشم و زنخ مدافعین حقوق حیوانات ، باید سپری کنند !

در نتیجه این رنج و شکنجه که بر این حیوانات بیچاره تحمیل می کنند ، جگر آن‌ ها بزرگ و بزرگتر می شود و حتی تا ۱۰ برابر اندازه معمولی جگر ، می رسد ، و وزن نهایی آنها از حدود ۸۰ گرام به ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ گرام می‌رسد .

و بالآخره و در پایان زندگی ، سر این جانور بیچاره را با آله مخصوصی در آب فرو برده و بدنش را شوک برقی می دهند ، و هنگام وارد نمودن این شکنجه ، رنگ جگر این حیوانات از سرخی تبدیل به سفید گندمی شده و غنی از اسید های آمینه می گردد .

در این لحظه فورا ، جگر وی را بیرون کشیده و در هتل ها و فروشگاه های خود به قیمت 200 یورو به فروش می رسانند .

و هنگامیکه پرسیده شوند ، در پاسخ می گویند که این یک نوع غذای لوکس ما می باشد .

اما هنگامیکه مسلمانان در عید أضحى، حیوان حلالی را ذبح می کنند تا بنا بر حس بشر دوستی ، تعاون و همکاری برای فقیران ، گرسنگان و بی نوایان جامعه ، گوشت توزیع کنند ، اینجاست‌ که پاسخ دشمنان ما تغییر ماهیت داده و ادبیات شان ، رنگ تغییر می دهد و رگ های گردن شان می پندد و چشمان شان سفید می شود و خود را مدافع حقوق حیوانات جا زده و واویلا سر می دهند و اشک های تمساحی می ریزند که این حیوانات بیگناه را چرا می کشید ؟