........................................................
إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِيَعًا يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِنْهُمْ يُذَبِّحُ أَبْنَاءَهُمْ وَيَسْتَحْيِي نِسَاءَهُمْ إِنَّهُ كَانَ مِنَ الْمُفْسِدِينَ.
سوره قصص، آیت 4 .

ترجمه: همانا فرعون در زمین (مصر) تکبر و گردنکشی آغاز کرد و میان اهل آن سرزمین تفرقه و اختلاف افکند، طایفه‌ای از آنها را سخت ضعیف و ذلیل می‌کرد، پسرانشان را می‌کشت و زنانشان را ( برای خدمت و بهره کشی جنسی) زنده می‌گذاشت، زیرا او از فساد کاران بود .

بلی !

فرعون مصر، بخاطریکه بتواند، مردم مصر را به شکل بهتر استثمار نماید و اندیشه استکباری و خوی یاغی گری و غریزه طاغوتی خود را، اشباع نماید، مردم مصر را به اقوام، احزاب، گروه ها و طبقات مختلف و متفاوت از هم، تقسیم نموده بود .

اکنون فرعونیان عصر ما نیز با تأسی از اسلاف خود، و توسط غلامان حلقه بگوش خود، خیلی ولع دارند تا مردم افغانستان را به اقوام، قبائل، أحزاب، طبقات، گروه ها و.... تقسیم نموده و یکی را به جان دیگر بیندازند .

لانه تروریستی، اداره احصائیه و معلومات به تازگی مردم افغانستان را به 71 قوم و گروه وهمی، خیالی و دروغین، تقسیم نموده است و این اقوام و گروه ها، طبق تئوری داروین، در حال ترقی، تکامل و افزایش نیز هستند .

چرا چنین می کنند ؟

زیرا این اقلیت سکولار، قاتل، سفاک، متقلب و رسوا، درک نموده اند که تداوم رژیم رو به زوال شان، بدون توطئه ای (تفرقه بینداز و حکومت کن) امکان ندارد و به زودی در طوفان غضب این امت که 20 سال خونش را مکیدند و ثروت های شان را غارت نمودند، غرق خواهند شد .

و البته این تفرقه افکنی جزء از برنامه جنگ فکری دشمن است که می خواهند نشنلزم غربی را به جای اخوت اسلامی، بر ما تحمیل نمایند .

معاهده ننگین بن که در آن تقسیم قدرت را بر اساس اقوام بر ما تحمیل نمودند، پیش زمینه برای این جنگ فکری وحشیانه بود.

ما می دانیم که در آن سوی این توطئه که یک مشت از اقلیت رسوا و مزدور، علیه مردم ما چیدند و مردم افغانستان را به بیشتر از 70 قوم وهمی، خیالی و درغین تقسیم نمودند، اهداف شیطانی و خونین زیادی نهفته است که در آیت شماره 4 سوره قصص، پروردگار آن را تذکر داده است .

بیایید باهم کمی بالای این گفته پروردگار غور نماییم که می گوید :

إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِيَعًا يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِنْهُمْ يُذَبِّحُ أَبْنَاءَهُمْ وَيَسْتَحْيِي نِسَاءَهُمْ إِنَّهُ كَانَ مِنَ الْمُفْسِدِينَ.

1- از آیت فوق دانسته می شود که همیشه یک اقلیت مفتخوار و مرفه با اندیشه استکباری، خوی یاغی گری و غریزه طاغوتی و گردنكشى در برابر نظام خدا، به آتش افروزی و تفرقه افکنی و آشوب گری میان مردم می پردازند، زیرا آنها خطر توانایی ها و انرژی های تراکم کرده مردم را برخود، سنجیده اند و به این نظر هستند که باید این توانایی ها و انرژی ها، در جنگ های داخلی و اختلافات قومی، زبانی و منطقوی به مصرف برسد و الا این مردم پویا و توانا، دشمن و توطئه دشمن را تشخیص داده، قیام می کنند.

2- همچنین از آیت فوق دانسته می شود که اختلاف اندازى و تفرقه افکنی، از بارزترين دسیسه اربابان سلطه جو و مزدوران منفعت طلب، علیه مردم است، زیرا درک نموده اند تا وقتیکه مردم اتحاد و همبستگى داشته باشند، طاغوت‌ها نه قدرتى ندارند و نه كارى از پيش برده می توانند.

3- همچنین از آیت فوق دانسته می شود مردم که در این دام شیطانی ( تعصب، تبعیض، تفرقه و اختلافات قومی، زبانی و منطقوی) گیر می افتند، به زودی ذلت پذیر شده و آزادی خود را به عنوان باج ذلت برای اشغالگران و مزدوران آنها، می پردازند، زیرا تفرقه، مقدّمه‌ى ذلّت‌پذيرى است، و در آیت فوق می بینیم که فرعون نخست مردم خود را، متفرق ساخته و در پی آن، آنها را به ذلت و استضعاف كشيده است.

4- همچنین از آیت فوق دانسته می شود که تفرقه افکنی میان مردم، مقدمه ای برای کشتار مردم نیز است.

در آیت فوق می بینیم که فرعون بعد از تفرقه افکنی به قتل و ذبح و کشتار فرزندان مردم می پردازد.

لذا مردم افغانستان باید بدانند که این دار و دسته یاغی و اجیر با این توطئه خطرناک، در پلان خود این را نیزدارند تا شما را بیشتر از پیش، قصابی نموده و سیستماتیک تر، سلاخی نمایند .

5- همچنین از آیت فوق دانسته می شود که تفرقه افکنی، مقدمه برای تجاوز به عزت، آبرو و هتک حرمت خانه های شما نیز است.

در آیت فوق می بینیم که فرعون بعد از تفرقه افکنی، فرزندان مردم خود را قتل عام می کند و زنان شان را برای خدمت و بهره کشی جنسی، زنده نگهمیدارد .

مردم افغانستان باید بدانند که این اقلیت نابکار که بر گردن شما سوار هستند، بعد از این تفرقه افکنی، زنان و دختران عفیفه و پاکدامن شما را بیشتر از پیش در زیر نام (رشد استعداد های زنان، انکشاف مهارت های زنان و خود کفایی زنان؟!!!) ، برهنه نموده و به میدان های رقص و موسیقی خواهند کشید .

6- از آیت فوق این نیز دانسته می شود هر جامعه كه رئیس آن طغیانگر، مردمش متفرّق، شخصیت های تأثير گذارش مورد تهديد و منافعش در كام یک اقلیت رسوا، مفتخوار و مرفه باشد، این جامعه، جامعه‌اى فرعونى و طاغوتى است و باید علیه این عناصر تفرقه افکن، آشوب گر و فتنه انگیز، به جهاد و مبارزه برخواست .

و ما مطمئن هستیم که جوانان انقلابی و پر شور ما این دسیسه دشمن زبون را در نطفه خنثی خواهند نمود و مردم مجاهد و با هم برادر افغانستان با حفظ اصل اخوت و برادری اسلامی، اکنون دیگر هوشیار تر از آن خواهند بود که در دام توطئه این اجیران که میان کمونیزم و آمپریالیزم، دست به دست می شوند، بیفتند .