فرستنده: صلاح الدین طاهری

"آقای احمد ولی مسعود با کدام منظوری با سفارت خانه های خارجی در افغانستان تماس های مرموزی را بر پا می کند؟

احمدولی مسعود شوق دارد سفارت خانه های خارجی در افغانستان را بفریبد و از آنها استفاده ابزاری می کند!

احمدولی مسعود طی نشست های متملقانه با مشاورین سیاسی سفارتخانه های كشورهـاى بریتانیا، روسیه، فرانسه، هند، پاکستان، قزاقستان و همچنان در نشست های متملقانه اش با سفرای فرانسه و روسیه، خواسته است افسانه سرایی های متملقانه ای را سر داده، تا اگر بخت با وی یاری نموده و توانسته باشد از سفارت خانه ها و سفرای خارجی در کابل چنان استفاده های ابزاری نماید که به بهانه ای صحبت روی مشکلات در کشور، نه تنها غاصب قدرت و سرمایه دار غیر قانونی عطامحمد نور را تقویه و حمایت نماید بلکه برای خودش نیز از همین راه های دروغ پراگنی و تملق نام و خوانی کمایی نماید. سوال در این است که مشاورین سیاسی سفارتخانه های كشورهـاى بریتانیا، روسیه، فرانسه، هند، پاکستان، قزاقستان و سفرای فرانسه و روسیه، چه گفته با آقای مسعود صحبت و تبادل نظر می کنند؟

آیا مشاورین سیاسی سفارتخانه های كشورهـاى بریتانیا، روسیه، فرانسه، هند، پاکستان، قزاقستان و سفرای فرانسه و روسیه، می خواهند بدانند که با کدام مهارت و با کدام جدیتی آقای احمدولی مسعود و همقطاران وی سیاست های کشور ایران را در افغانستان پیاده می کند؟

به هر صورت این موضوع تا حدی به خود آنها تعلق دارد، اما یکی از چیزی های را که مردم افغانستان از آقای احمد ولی مسعود می خواهند بفهمند این است، که چرا، روی چه منظوری و توسط فرمان کی ها، آقای احمد ولی مسعود مقبره ای اولی مرحوم احمد شاه مسعود را ویران و مقبره و عمارت دومیی را ذریعه ای مهندسین ایرانی برای مرحوم احمد شاه مسعود اعمار نموده است؟ چرا؟ منظور از این عمل خلاف مناسبات معمول و مروج چه بوده است؟"

---------------------------------------------------------------
به امید اصلاحات وسیع اجتماعی در افغانستان عزیز
به پیش به سوی مبارزه با فساد اداری و آوردن صلح بین الافغانی!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!
به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!
به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!
به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما