د موضوعګانو سرپاڼه

ادبي ټوکې ټکالې

بې پیلوټه الوتکه

جهانګیر خان
04.12.2011

ایراني رسنیو ویلی دي چې د ایران وسله والو ځواکونو د افغانستان ختیځو پولوته نژدې د امریکا یوه بې پېلوټه الوتکه ویشتلې ده. ایراني رسنیو د خپلو پوځي سرچینو له د یو لوړپوري چارواکي له خولې ویلې چې د امریکاد بې پېلوټه الوتکې له غورځولو وروسته ئی ټوله سپرلۍ ژوندۍنیولې ده. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


محمود سعيد
05.12.2011

جهانګیرخان صیب!
کیدای شي پیلوټ به پکې نه وو او نوره سپرلي به پکې وه او الوتکه به په کوم سیند کې رالویدلي وي...


پښتون.
05.12.2011

او کنه سعید صیب ،پیلوټ ترینه کوز شوی و چې د پاټک روپۍ ورکړي چې ګوری روپۍ ورسره نه وی نو ایرانیانو هم څه تروه خوړلي وه او الوتکه ئی وویشته ،الوتکه ولږیده او تکه زیړه لاندې راګوزار شوه، او پکې ناست کسان ټول مصموم شوي و.
پاتې خبر به تاسو له باوري سرچینو څخه لاس ته راوړې شئ......
شپه مو پخیر ،او که سهار موخبر ولوست ،بیا مو سهار پخیر.


حداقل آسیب ؟!


ع کريم حليمي
06.12.2011

جزئياتي تازه از هواپيماي سرنگون شده آمريکايي
جام جم آنلاين: سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور بازتاب گسترده ای در نشریات و رسانه های جهان داشت،که در خلال این واکنش ها ، جزئیات جدیدی هم از این هواپیمای بدون سرنشین منتشر شده است .

به گزارش «تابناک» ،«ریانوستی» درباره این هواپیما نوشته است که این هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی،هواپیمایی است که به سختی قابل رویت است و آمریکا از این هواپیمای بدون سرنشین برای حمایت از فرماندهانی که در طول جنگ به اطلاعات نیاز دارند استفاده می کند ، ایران این هواپیمای بدون سرنشین را [color=green:d8ea5055cd]با حداقل آسیب سرنگون کرده است . [/color:d8ea5055cd]با این وجود نیروي هوایی آمریکا تا کنون در این باره موضع گیری نکرده است و حتی در سایت وزارت دفاع و نیرو های هوایی این کشور اشاره ای به این خبر نشده است.

خبرگزاری «آر. ای .تی» ایرلند هم درباره سرنگونی این هواپیمای جاسوسی آمریکا گفته است که تا سال 2009 کسی از وجود چنین هواپیمای شناسایی بدون سرنشینی در نیروهای هوایی آمریکا مطلع نبود تا اینکه در این سال متخصصان وجود این پرنده جاسوسی را در نیروی هوایی آمریکا لو دادند و آمریکا هم در سال 2010 وجود و استفاده از آن را تایید کرد؛اینک ایران یکی از همین هواپیماها را سرنگون کرده است .


Re: حداقل آسیب ؟!

khoshalkhan
06.12.2011

[quote:ed79ce211e="ع کريم حليمي"]جزئياتي تازه از هواپيماي سرنگون شده آمريکايي
جام جم آنلاين: سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور بازتاب گسترده ای در نشریات و رسانه های جهان داشت،که در خلال این واکنش ها ، جزئیات جدیدی هم از این هواپیمای بدون سرنشین منتشر شده است .

به گزارش «تابناک» ،«ریانوستی» درباره این هواپیما نوشته است که این هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی،هواپیمایی است که به سختی قابل رویت است و آمریکا از این هواپیمای بدون سرنشین برای حمایت از فرماندهانی که در طول جنگ به اطلاعات نیاز دارند استفاده می کند ، ایران این هواپیمای بدون سرنشین را [color=green:ed79ce211e]با حداقل آسیب سرنگون کرده است . [/color:ed79ce211e]با این وجود نیروي هوایی آمریکا تا کنون در این باره موضع گیری نکرده است و حتی در سایت وزارت دفاع و نیرو های هوایی این کشور اشاره ای به این خبر نشده است.

خبرگزاری «آر. ای .تی» ایرلند هم درباره سرنگونی این هواپیمای جاسوسی آمریکا گفته است که تا سال 2009 کسی از وجود چنین هواپیمای شناسایی بدون سرنشینی در نیروهای هوایی آمریکا مطلع نبود تا اینکه در این سال متخصصان وجود این پرنده جاسوسی را در نیروی هوایی آمریکا لو دادند و آمریکا هم در سال 2010 وجود و استفاده از آن را تایید کرد؛اینک ایران یکی از همین هواپیماها را سرنگون کرده است .[/quote:ed79ce211e]

ډېر د الله فضل دی ، خدای پاک د ايران ته نور هم علم او قدرت ورکړي چې اشغالګر
له منطقې څخه په تنګ کړي او خدای پاک دې اېران ته هدايت وکړي چې له طالبانو سره د اصلحې اونورو مرسته وکړي تر څو چې اشغالګر منطقه پرېږدي٠


پښتون.
06.12.2011

خوشحالخان صیب ، ټول دا دوعا کوي چې د طالبانو له سره، د پنجاب دا د لعنت طوق لرې شي او د مستقله افغان طالبانو په نوم یاد شي او دا غږ وکړي چې مونږه د ای اس ای نه ملاتړ نه کوو .او تاسي ئی بیا په ایران ورتپۍ،ایران چیرته د طالبانو چې سنی مذهبه دي خیر غواړي،په ایران کې چې کوم ظلم په سنیانو کیږي ټول مسلمانان پرې خبر دي،
دا خبر سل رقمه خپور شوی دئ،له حلیمي صاحب نه مننه،خو د خبر راوړلو او هغه هم د پاړسو ویبپانې نه ضرورت نه و.پښتنو هم دا خبر ډیر ځله خپور کړئ دی.
دا الوتکه د تخنیکي ستونځو له امله غورځیدلې ده ، ایران خپله د لاشخور غوندې د یهودو ملاتړ کوي او ښه پټې اړیکې د غربي نړۍ سره لري نو طالبانو سره به څه خاورې مرسته وکړي.
چټلستان +شیعستان
زیړ سپۍ د شغال ورور
نو الله پاک دې ایران ته خو بلکل داقدرت ورنکړي چې اوس به یو سل کاله د ایران غلامی کو.


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more