در ادامه گذشته ...

- بعد از حمله روسیه بر اوکراین ، یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا ) میزبانی فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا را از شهر سن‌پترزبورگ روسیه پس گرفته و به پاریس می دهد و میزبانی روسیه را در فرمول یک لغو می کند .

اما زمانیکه همین روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و چینی های آدم خوار ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، چرا یوفا(اتحادیه فوتبال اروپا )، در برابر این جنایتکاران همچو موقف را اتخاذ نکرد !

- فیفا اعلان نمود که تیم ملی فوتبال روسیه باید همه ای مسابقاتش را در زمین بی‌طرف ، بدون پرچم و سرود ملی روسیه و با نام ( اتحادیه فوتبال روسیه ) انجام دهد و کمیته بین‌المللی المپیک به فدراسیون‌های جهانی توصیه می کند که روسیه را تحریم کنند .

اما زمانیکه یهودیان فلسطین را اشغال نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تائوئیست های چین ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند و زیر ساخت های اقتصادی این کشور های اسلامی را ، ویران نموده و ثروت های آن را غارت نمودند ، چرا فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک ، در برابر این جنایتکاران و چپاولگران ، همچو موقف را اتخاذ نکردند !

- تعدادی از کشورها صلیبی مانند بریتانیا ، پولند ، جمهوری چک و سویدن اعلان می کنند که حاضر نیستند با روسیه بازی کنند و فدراسیون فوتبال بریتانیا نیز اعلام می کند که بعد از حمله روسیه به اوکراین ، در هیچ رده‌ای با این کشور بازی نخواهد کرد .

اما زمانیکه یهودیان فلسطین را اشغال نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و چینی های آدم خوار ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، چرا این کشور های صلیبی ، در برابر این آدم کش های حرفه وی ، همچو موقف را اتخاذ نکردند !

- هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک در نشست خود ، به فدراسیون‌های جهانی توصیه می کند که ورزشکاران و مقامات حکومتی روسیه و بلا روس که هم پیمان با روسیه است ، را از حضور در رقابت‌ها محروم کنند ، در این توصیه آمده است در مواردی که جلوگیری از شرکت ورزشکاران غیرممکن است ، باید از انجام این کار تحت نام روسیه یا بلاروس جلوگیری شود و هیچ نماد ، رنگ ، پرچم یا سرود ملی مربوط به روسیه یا بلاروس نباید نمایش داده شده یا پخش شود .

اما زمانیکه اشغالگران یهودی ، فلسطین را اشغال نموده و مردم فلسطین را یا نسل کشی و یا خانه بدوش نمودند ، روسها مردم افغانستان ، مردم چیچن و مردم سوریه را ، نسل کشی نمودند ، و صلیبی های صربی با همکاری صلیبیزم بین المللی ، مسلمانان بوسنی را قتل عام نمودند و ملیشه های آمریکای جنایتکار بر افغانستان و عراق حمله نموده و ملیون ها مسلمان را قتل عام نمودند ، و تائوئیست های چین ، مسلمانان آیغور را ، نسل کشی نمودند و دارند نسل کشی می کنند ، چرا هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک ، در برابر این تروریست های بین المللی ، همچو موقف را اتخاذ نکرد !

- فدراسیون جهانی جودو ، ریاست افتخاری پوتین ، رئیس جمهوری روسیه در این فدراسیون را به حالت تعلیق در می آورد .

اما زمانیکه همین پوتین ، کشور مسلمان سوریه را بمباران نموده و مردم آن را نسل کشی نمود ، چرا فدراسیون جهانی جودو ، در برابر پوتین ، این عنصر یاغی ، همچو موقف را اتخاذ نکرد !

-بعد از حمله روسیه به اوکراین ، مارکوس گیسدول آلمانی ، سر مربی تیم لوکوموتیوی مسکو ، در اعتراض به این جنگ ، از وظیفه خود استعفاء می دهد و می گوید که نمی خواهد در کشور که در اروپا جنگ را آغاز نموده است ، کار کند و ادامه کار در مسکو ، در تصادم با ارزش های ماست .

اما آقای گیسدول در سال های مسلمان کشی پوتین در سوریه و در سال های اشغال افغانستان توسط ملیشه های صلیبی آلمان ، همچو موقف را در برابر روسیه و آلمان ، اتخاذ نکرد .

ادامه دارد