زلمی خلیلزاد این ملیشه جیره خوار و تروریست  آمریکایی که در قساوت و بی رحمی و آدم کشی زبان زد خاص و عام مردم عراق ، سوریه ، فلسطین و افغانستان می باشد ، در گذشته و در نمایشنامه مسخره صلح ، نقش سرباز صهیونیستی و یا نقش ریگان را در فلم  های تروریستی آرماگدون در مرکز سینمای هالیود ، بازی می کرد ،  اکنون دوباره سر اشتهاء آمده است .

اگر چی در گذشته ها و در عصر فلاکتبار رژیم اشرف غنی نابکار نیز همیشه دیده می شد که حاخام خلیلزاد بعد از یک استراحت کوتاه مدت که خیلی ها با استراحت میان دو وعده غذایی مشابهت داشت ، دوباره سر اشتهاء آمده و بعد از زیارت نمودن تعدادی از معبد های دموکراسی جهان ، وارد کابل می گردید !

اکنون و طبق معمول ، حاخام خلیلزاد هفته گذشته بار دیگر به قطر سفر کرده است و گویا در تلاش است تا مذاکرات دوحه از سر گرفته شود و گویا هدف از این مذاکرات ، تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان است !

نمی دانم آقای خلیل زاد چرا این حکومت فراگیر مورد نظر خود را ، نخست برای جوبایدن ، کشیش کلیسای قصر سفید که در نهاد خود قلب سیاه دارد ،  پیشنهاد نمی کند ، تا مردم آمریکا اقلا از زیر شلاق و تازیانه حکومت تک حزبی در آمریکا ، نجات یافته و نفس راحت بکشند .

حاخام خلیلزاد در گذشته توسط شرکت کیتیز پترولیم ،  بریتانیا ، ليكن در زیر نام (مذاکرات صلح؟!!!) اعزام می گردید و پروژه های کلان و ملیاردی را با ولیام اشرف غنی به امضاء می رساند تا الکساندر بنارد ، پسرش همراه با مریم غنی دختر اشرف غنی که نه پشتو می دانست و نه دری ، باهم بالای سرمایه مردم ما ، تجارت  کنند !

علاوه از آن شرکت نفتی خلیل زاد به نام گرفن مدتها بود که گاز و معادن کشور ما را بی پروا ، تاراج می کرد .

و رژیم تقلبی آمریکا نیز طبق غریزه خود در هراس افکنی و آدم کشی و اشغال گری ، و توسط اجیر های سیمینار دیده خود مانند خلیلزاد و خلیلزاد ها ، فقط کشتن ما و تاراج نمودن ثروت های ما و حمایت از مزدوران و بردگان خود ، در جهان اسلام را می خواست .

این تلاش های تازه حاخام خلیلزاد ، علاوه از داشتن اهداف صلیبی و اقتصادی فوق ، قسمتی از سیمای غدر و دروغ و بخشی از چهره نفاق و جنایت بار تروریزم آمریکایی را برملأ می سازد .

 زیرا درگذشته ، کشیش آنتونی بلینکن ، وزیر توطئه های خارجی آمریکا اعلام کرده بود که زلمی خلیلزاد ، از سمت خود استعفا داده و ، تام وست ( یکی از شرکای جرمی وی ) وظیفه اورا  بر عهده خواهد گرفت و لی اکنون دیده می شود که تروریزم آمریکایی حتی از مومیایی خلیلزاد نیز می خواهد استفاده کند .