اسرائيل، این غده سرطانی ومتعفن و این زخم ناسور، چگونه در بدن ما، سر برآورد ؟

عبدالخالق صارم
........................................................
قضیه ازین قرار بود که :

هرتزل یکی از بنیانگزاران صهیونیزم، برای ایجاد یک میهن و حکومت برای یهودیان، کوشش خودرا آغاز کرد.

نخست موزامبيک و در پی آن کنگو و در سال 1897 م آرژانتین و در سال 1901 قبرس و در پی آن در سال 1902 جزیره سیناء را برای برپایی میهن و حکومت یهودی انتخاب کرده بود .

و در پی آن و در سال 1903 و بنابر پیشنهاد حکومت بریتانیا، کشور اوگاندا در پلان هرتزل قرار گرفت .

ولی در آن روزها برای یکبار همه آرزوهای هرتزل برهم خورد، زیرا یهودیان پراگنده در جهان هرگز در فکر ایجاد یک میهن و حکومت سیاسی یهودی نبودند، و علت آن هم علاوه از انگیزه دینی و ایدئولوژیک، این یهودیان به ترک نمودن کشورهای که در آن زندگی می کردند، چندان علاقه نشان نمی دادند .

وحاخام های یهود در کنفرانس که در اواخر قرن 19 م در شهر فیلادلفیای آمریکا برگزار نموده بودند، اعلامیه ای صادر نموده بودند مبنی براینکه :
پیام روحی و دینی که یهودیان باخود دارند، در تضاد با ایجاد یک کتله سیاسی یهودی مستقل و جدا از دیگران، قرار دارد .

این جا بود که هرتزل به فکر دیگری افتید و قضیه برپایی میهن و حکومت یهودی را بارنگ دینی رنگ آمیزی نموده و احساسات دینی یهودیان را تحریک نمود، و کشور اوگاندا را دیگر فراموش نموده و فلسطین را سرزمین مناسب برای تأسیس میهن و حکومت یهودی انتخاب و پیش کش نمود .

یکسال بعد از مرگ هرتزل این فکر وی پیروز گردید و در سال 1905 م و در کنفرانس جهانی یهود، موضوع تأسیس میهن و حکومت برای یهودیان در فلسطین مطرح گردید !

در 2 نوامبر 1917، آرتور جیمز بالفور، وزیر خارجه وقت بریتانیا، نامه ای خطاب به (بارون والتر روچیلد) رهبر جامعه یهودیان بریتانیا، سیاست‌مدار یهودی‌تبار و عضو پارلمان بریتانیا نوشت.

در این نامه که سنگ بنای تأسیس رژیم یهودی صهیونیستی محسوب می شود، دولت بریتانیا به یهودیان وعده ایجاد میهنی ملی را در سرزمینی می دهد که به امت دیگری، تعلق دارد.

متن کامل وعده بالفور به روچیلد یهودی:

( لرد روچیلد عزیز!
بسیار مایه خرسندی است که به نیابت از حکومت اعلی‌حضرت مراتب موافقت با ‌آمال و آرزوهای صهیونیست‌های یهودی را که به کابینه تقدیم شده و مورد تصویب قرار گرفته است، به اطلاع جنابعالی برسانم:
"حکومت اعلی حضرت به تشکیل میهن ملی یهودیان در فلسطین به دیده موافق می‌نگرد و برای تسهیل دستیابی به این هدف، غایت تلاش خود را به کار می‌گیرد. البته پر واضح است که نباید هیچ‌گونه اقدامی که حقوق دینی و مدنی جوامع غیر یهود در فلسطین، یا حقوق و موقعیت سیاسی یهودیان در دیگر کشورها را به خطر می‌اندازد، صورت گیرد."
بسیار سپاسگزار خواهم بود اگر این مطلب را به اطلاع سازمان جهانی صهیونیزم برسانید.
ارادتمند شما، آرتور بالفور ).

اين وعده از طرف كسى داده شد كه صلاحت آن را نداشت و براى كساني داده شد كه حق آنها نبود !

در زمان صدور این نامه جمعیت یهودیان در فلسطین کمتر از 5 درصد از کل جمعیت این سرزمین بود، اما پس از صدور این وعده و در زمان قیمومت بریتانیا بر فلسطین (از 1922 تا 1948)، یهودیان به شکل سازمان یافته توسط دولت بریتانیا و آژانس جهانی یهود، از کشور های مختلف جهان از جمله، روسیه، آمریکا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، اتریش، و ... به فلسطین انتقال داده شدند.

حتی تعداد ازین یهودیان از ایران و افغانستان نیز به فلسطین انتقال داده شدند .

مرحوم عمویم، حکایت می کرد که :
(در خان آباد کندز یک قریه ای از یهودیان بود که همه با هم تجارت می کردیم و یک بازار مشترک داشتیم، و این یهودیان طلا را خیلی دوست داشتند و در روز های بازار، طلای خود را برای نمایش با خود می آوردند و در کف دست خود گذاشته، حرکت می دادند و در پایین و بالای بازار گشت می زدند و بعد از اشغال فلسطین این یهودیان نیز به فلسطین کوچ کردند .)

ونا گفته نباید گذاشت که این یهودیان که از کشور های مختلف به فلسطین کوچ کردند، طلا وآثار باستانی زیادی را ازین کشور ها دزدی نموده به فلسطین رفتند .
و یهودیان خان آباد کندز حتی قرض های پدر کلان من را نیز نپرداخته فرار نمودند .

این یهودیان جمع شده در فلسطین، بخاطریکه برای خود حق تاریخی در سرزمین فلسطین ثابت نمایند، خود را بنی اسرائیل معرفی نموده و حکومت خود را اسرائیل نام گذاری نمودند، در حالیکه این یک دروغ تاریخی است .
این ها بنی اسرائیل نه بلکه یهودیان از ملت ها، زبان ها و نژاد های مختلف هستند که فلسطین را اشغال نمودند .
و بنی اسرائیل واقعی، مسلمانان لبنان، فلسطین، و قسمتی از مسلمانان اردن، سوریه و مصر می باشند .

این یهودیان انتقال داده شده به فلسطین، با انواع سلاح های پیشرفته انگلیسی و غربی مجهز شدند و با ایجاد گروه های تروریستی، سرانجام پس از اعلام دولت بریتانیا برای پایان اشغال فلسطین، دست به کشتار گسترده فلسطینیان زده و در سال 1947 م تأسیس رژیم صهیونیستی و حکومت یهودی و میهن ملى يهوديان را اعلام کردند.

بعد از فروپاشی امپراتوری اشغالگر بریتانیا، وظیفه حمایت و پشتیبانی از این یهودیان اشغالگر را، آمریکا به عهده گرفته است که با همکاری حکومت های منافق و مزدور عربی، زندگی باند جنایتکار اسرائیل را تمدید می کنند .

اگر حمایت این حکومت های مزدور عربی نباشد، فقط جوانان لبنان اگر همه بالای این یهودیان اشغالگر، عطسه بزنند، با باد عطسه خود، اسرائیل را واژگون می کنند و اگر جوانان مصر بالای اسرائیل پیشاب نمایند، اسرائیل را در پیشاب خود غرق می کنند و اگر جوانان اردن بالای اسرائیل تف بیندازند، اسراییل را غرق می کنند .

اما اسرائیل از طرف منافقین اطراف خود حمایت می شود .

لذا امت اسلامی از حکومت های مزدور عربی هیچ توقع نداشته باشند زیرا :
کسیکه عراق را به آمریکا فروخت، او هرگز فلسطین را از یهودیان نخواهد خرید .
و کسیکه برای حلب گریه نکرد، برای صنعاء هرگز گریه نخواهد کرد .
و کسیکه اشغال کابل را به رسمیت شناخت، در آزادی قدس هرگز سهم نخواهد گرفت .

بعد ازین امت اسلامی باید خودشان دست بکار شوند و این رژیم های طاغوتی و مزدور را، از مسیر راه خود به سوی فلسطین، بردارند .

این رژیم های طاغوتی حاکم بر جهان اسلام، جسم و اسرائیل سایه این جسم است، اگر جسم حذف شود، سایه آن، به طور خود کار از میان خواهد رفت .

و همچنان امت اسلامی مأیوس نباشند، زیرا، این توطئه علیه مسلمانان و اشغال فلسطین توسط یهودی ها درحقیقت، تنفیذ و تحقق بخشیدن به یکی دیگر از سنت های الهی و یکی
دیگر از وعده های پروردگار به امت اسلامی است .

و با این توطئه علیه مسلمانان، زمینه برای تحقق یکی دیگر از وعده های الهی برای امت اسلامی مساعد گردید، که فرموده است :
(فإذا جاء وعد أولاهما بعثنا عليكم عبادا لنا أولي بأس شديد فجاسوا خلال الديار و کان وعدا مفعولا ) .

از هفت آيه نخست سوره اسراء فهميده مي شود كه يهوديان بخاطر بغاوت، طغيان و سر كشي شان، توسط بندگان مؤمن و مجاهد كه "الله " انتخاب خواهد كرد، مجازات مي شوند و اين بندگان، یهودیان را حتی در خانه ها و پس خانه هایشان جستجو خواهند نمود .

و پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم می فرماید :

قيامت برپا نخواهد شد، مگر اینکه شما با یهودیان می جنگید، و یهودیان در پس هر سنگ و درخت پنهان می شوند، و سنگ و درخت فریاد می زنند که ای مسلمان و ای بنده خدا ! اینک یهودی در عقب من پنهان شده است، بیا و اورا بکش، أما درخت غرقد چنین نمی گوید زیرا او از درختان یهود است .

و بنابر شاهدی صنفی هایم از فلسطین در دوره پوهنتون، حالا یهودیان در اسرائیل، در داخل حویلی و بیرون از دیوار های استنادی خانه هایشان درخت غرقد را زیاد غرس می کنند !