ځنې خلک بيا پخپل قسمت صبر کوي او وايي مرګ هر ځای چې وي را تلونکی دی که دلته د کفر په ممبارۍ کې مړه شو نو شهيدان به شو نو آيا د خطر په ځای کې اوسيدل جايز دي او که نه ؟
ځواب
کچيرې لاړ شي نو داسې کول مباح دي او که لاړ نشي او په بمبارک کې مړه شي نو دا يقيناً شهيدان دي او په ښار کې د استقلال (اعلای کلمة الله ) او همت په وجه پاتې کيدل غوره دي کچيرې په وتلو مجبور نشي .
که د ښار د خالي کيدو امر ور ته وشي نو چيرې به لاړ شي او څه به وکړي او که د امن د پاره د انتظام دوهم ځای وي نو هلته تلل مباح دي
11.02.2013
- امیل همدرد
څو ځله مشرکانو ده ته اخطار ورکړي وه او څو ځله یې په خپله د نبي صلي الله علیه وسلم د له منځه وړلو پریکړه کړې وه قرآنکریم دا پریکړه داسې بیانوي
(أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ ) (۷۹ زخرف) ژباړه: ایا دوی د کوم غوڅنده دریځ تکل کړي ، اصلا زمونږ دریځ له ټولو څخه زیات غوڅنده دي .
د دې حالاتو په رڼا کې ابوطالب باید څه کړي وي ؟
ابوطالب دقریشو د دښمنۍ په رڼا کې د خپلې کورنۍ غړي یعنې د هاشم ، ع...
11.02.2013
- امیل همدرد
، چې زمونږ اکثریت پښتانه دا د ځان لپاره عار او د پښتنی دودونه خلاف عمل ګڼي چې څنګه له خپلوانو نامحرمو څخه پرده وکړي مثلاً د وریندارې، د ترور لوڼه، د تره لوڼه، د ماما لوڼه او خښینې (د خپلې میرمنې خور). او په ځانګړي توګه که د خښینې څخه د پردې په اړه که توضیحات راکړﺉ چې ځینې پکې وایي چې دا د موقتي خور حیثیت لري څه پروا نلري او همدا رنګه په کومو خبرو حرمت مساهره واقع کېږي، که په دې اړه مفصل ځواب راکړﺉ او همدارنګه د بې پردې توب د دنیا او اخرت زیانونه یې هم که ذکر کړﺉ مننه به مو وي. عمر خطاب س...