چرا رژیم ایران و مزدوران ایران در افغانستان مخالف تذکره های برقی در افغانستان اند؟

رژیم آخوندی ایران پیشرفت های حکومت و دولت افغانستان را، پروسهۀ دولت سازی در افغانستان را، وحدت ملی مردم افغانستان را به نفع خودش نمی بیند. زیرا آن رژیم که از یک طرف در یک نوع پرخاش و جنگ با امریکا به سر می برد، اعمار مجدد افغانستان را یک پروژۀ امریکائی تصور می کند و از جانب دیگر در پی نفوذ روز افزون در داخل افغانستان است.

از شانزده سال بدینطرف رژیم ایران کوشش های فراوانی نموده است که در بین بعضی افراد و حلقات افغانی از راه های مختلف نفوذ پیدا نماید و عدۀ را جهت مزدوری و نوکری خویش جلب و جذب داشته باشد. پخش و تزریق میدیای تفرقه انگیز در بین مردم افغانستان یکی از راه های است که رژیم ایران، جهت به دست آوردن علایق و منافع آن رژیم، آنرا دنبال می کند.

رژیم ایران و مزدورانش در داخل افغانستان در شانزده سال اخیر، جهت تضعیف و تخریب وحدت ملی مردم افغانستان به عملکرد های مخربانه، محیلانه و ماهرانۀ زیادی دست زده اند! یکی از این عملکرد ها همانا پروژۀ افغانزدائی رژیم ایران و مزدورانش در داخل افغانستان میباشد، که با نشر و تکثیر و تبلیغ میدیای ایران محور در میدیای جدیدالتاسیس افغانستان میباشد.

رژیم ایران با طرح های ماهرانۀ سیاسی که از سیاست زبانی آن رژیم آب می خورند، با پخش تاریخ های تحریف شده و جعلی، حتی در پی درز اندازی های در بین اقوام شریف افغانستان برآمده، تحت پوشش های زبان مشترک، مذهب مشترک، دین مشترک، تاریخ مشترک، تمدن مشترک و همچو عنواوینی جذابی، با پخش تبلیغات وسیع از یک طرف در پی تسخیر بعضی اذهان در داخل افغانستان پرداخته است و از جانب دیگر، جهت حصول منافع اش، به بی اتفاقی، مصدوم ساختن وحدت ملی افغانها دست زده، هر عملی را که تضمین کنندۀ اتحاد و وحدت ملی افغانها باشد، به یک نوعی به آن ضربه وارد می سازد.

روند توزیع تذکره های برقی نیز یکی از همان موضوعاتیست که رژیم ایران میخواهد از کانال مزدورانش در داخل افغانستان به این روند ضربه وارد نماید. عجیب تر از همه این است که بالای محتویات تذکره های الکترونیکی افغانها، که با کدام محتوای این تذکره ها درست اند و یا هم با کدام محتوای تذکره های غلط اند، میخواهد رژیم ایران تصمیم بگیرد.

از طرف دیگر سوال بر انگیز است که چرا رياست اجرائيۀ افغانستان و به اصطلاح بعضی از مجاهدين افغانستان با توزیع تذکره های الکترونیکی در افغانستان مخالفت میکنند؟

آیا با توزیع تذکره های الکترونیکی هويت جاسوسان رژیم ایران در داخل افغانستان رسوا نخواهد شد؟

آیا با توزیع تذکره های الکترونیکی تمام قاچاق چيان مواد مخدر و مجرمین متکرر افشاء نميشود؟

آیا با توزیع تذکره های الکترونیکی تمام قباله های جعلی غاصبين زمين های دولتی افشا نميشود ؟

آیا با توزیع تذکره های الکترونیکی هويت جاسوسان و تروريستان افشا نميشود؟

آیا با توزیع تذکره های الکترونیکی تمام اسناد تحصیلی را که مفسدین به صورت جعلی کسب نموده اند افشا نمیشود؟

بدون شک و تردیدی میتوان گفت که در صورت موجودیت تذکره های الکترونیکی میتواند حتی هويت قاتلان نیز زود تر اشکار گردد تا آنکه پوليس بتواند انان را به آسانی دستگير نمايند!

پس چرا رياست اجرائيۀ افغانستان منحيث يک نهاد در افغانستان نظر به اوامر رژیم ایران عمل نموده با توزیع تذکره های الکترونیکی در افغانستان مخالفت میکند؟

در عین حالی که مردم ما توزیع تذکره های الکترونیکی را یک قدم نهایت مهم و اساسی در راه حکومتداری سالم، توزیع عادلانه منابع و خدمات ، انتخابات شفاف و بسیاری مطالب دیگر به شمار میبرند و آن را به فال نیک گرفته و از آن استقبال می کنند، اما رژیم ایران و مزدوران آن رژیم در داخل افغانستان کوشش دارند که روند این پروسۀ ملی ما را نیز با تبلیغات و پروپاگند های میدیائی شان ضربه زنند.

----------------------------------------------

به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!

به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!

به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!

به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!

به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما