آیا حزب جمعیت عضو حزب خود عطامحمد نور والی اسبق بلخ را نمی شناسد؟

آیا حزب جمعیت سلوک، رویه، رفتار، قانونشکنی و زورگویی های بی جای عضو حزب خود عطامحمد نور والی اسبق بلخ را نمی داند؟

آیا حزب جمعیت از دارایی ها و ثروت های غیر قانونی و قانونشکنی های عضو حزب خود عطامحمد نور والی اسبق بلخ در کشور فقیر افغانستان بی خبر و بدون اطلاع است؟

اگر حزب جمعیت از سطح دانش و جمله اعمال، سلوک، رویه، رفتار، قانونشکنی و زورگویی های بی جای عضو حزب خود عطامحمد نور والی اسبق بلخ بی خبر است، پس این چه نوع حزبیست که در حالت و وضعیت همچو یک بی اطلاعیی بسر می برد؟

همچنان اگر حزب جمعیت از سطح دانش و جمله اعمال، سلوک، رویه، رفتار، قانونشکنی و زورگویی های بی جای عضو حزب خود عطامحمد نور والی اسبق بلخ با خبر است، پس این چه نوع حزبیست که در همچو حالت و وضعیتی از همچو یک شخص به دفاع می پردازد ؟

زمانی که صلاح الدین ربانی، پس از صحبت تیلفونی مایک پنس با رئیس جمهور غنی ، در صفحۀ تویتر خود خورسندی اش را،از اینکه آقای پنس بر علاوۀ مسئلۀ بلخ بر "مشارکت سیاسی، اصلاحات موثر، به وقت و شفاف انتخابات" تاکید ورزیده ابراز می دارد، این "تملق و چاپلوسی" صلاح الدین ربانی، چه معنی می دهد؟

هر گاه حزب جمعیت و صلاح الدین ربانی واقعاٌ به اصلاحات موثر احترام قایل باشند، آیا از خواسته های غیر قانونی و نا مشروع همچو یک عضو خود به دفاع مستقیم و یا هم به دفاع غیر مستقیم بر می خیزد؟

دولت و حکومتی که یک والی اسبق را سر جایش، که پای میز محاکم است، شانده نه تواند، چگونه خواهد توانست اعتماد مردمش را کسب نماید؟
دولت داری و حکومت داری یک مسولیت است در برابر خدا و مردم!"

---------------------------------------------------------------
به امید اصلاحات وسیع اجتماعی در افغانستان عزیز
به پیش به سوی مبارزه با فساد اداری و آوردن صلح بین الافغانی!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و هر چه دقیقتر در راۀ مبارزه با فساد اداری!
به امید مبارزۀ هر چه سریعتر و دقیقتر با ایران محوری ها و پاکستان محوری های مخرب در افغانستان عزیز!
به امید دقت به کوچکترین واحد های کاری در هر ساحۀ کاری ما!
به امید اتحاد و وحدت هر چه بیشتر اقوام شریف افغانستان!
به امید صلح، ثبات، عدالت اجتماعی، قانونیت، ترقی و رفاه برای مردم رنجدیدۀ ما