د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

خلاصی ملا برادر از زندان پاکستان !

خلیل فنا
21.12.2012

خلاصی ملا برادر از زندان پاکستان !

هموطنان عزیز و گرامی سلام علیکم !
امروز خبری خوشی از طریق رسانه های خبری منتشر شد که گویا تا یک ماه دیگر یک دفتر رسمی طالبان در قطر باز خواهد شد . امروز جهان در یک روند خاصی در حال پیشرفت است از اینرو ما مردم افغانستان از جنگ و خونریزی و برادر کشی خسته ، خسته ایم .حالا زمان این رسیده که همه مشکلات خود را از طریق مزاکرات باید حل کرد نه از طریق جنگ ، چون در جنگ هیچ جناح برنده نمی باشد . امروز خبری خوشی که از کابل به نشر رسید این است که کابل و اسلام آباد در باره رهایی ملا برادر آخند توافق کرده اند ولی این توافقنامه رسمی اعلان نشده است ، در عین حال پاکستان گفته است که آنعده از سران طالبان که به روند صلح تمایل نشانداده از بند رها خواهند شد . از زمانی که ملا برادر معاون ملا محمد عمر، در ماه دلو ۱۳۸۸ در کراچی پاکستان دستگیر شد از آن به بعد اطلاعات بسیار اندکی در مورد سرنوشت وی در زندان پاکستان در رسانه ها منعکس گردیده است . اکنون یکی از افراد نزدیک به طالبان به یکی از آژانس های خبری گفته است که طالبان در مورد سرنوشت وی سخت نگران اند .
.به گفتهء این منبع، از حدود پنج ماه بدینسو هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست و مقامات زندان کراچی از دادن هرگونه اطلاع در مورد سرنوشت وی به اعضای خانواده اش نیز خودداری می کنند . در گذشته حکومت افغانستان چندین بار از پاکستان تقاضای آزادی ملابرادر را نموده بود ولی از جانب دولت پاکستان رد گردیده بود .ما مردم افغانستان به این باورهستیم که حالا زمان جنگ ګذشته و آزادی ملابرادر می تواند به روند صلح در افغانستان کمک بسزای کند.به امید اینکه ملا برادر آخند به سلامتی از زندان پاکستان رهایی یابد تا با حضور او در مذاکرات دامن جنگ از سر زمین ما چیده شود .


تخاري
21.12.2012

شمس کابلي صیب

باسلام و احترام

اداره مزدور کابل اګر رهایی طالبان را از زندانهای وحشی پاکستان ابتکار خود میداند پس چرا در عین وقت به اعدام اسیران طالبان د زندان جهنمي پلچرخي اقدام وحشیانه نمود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اداره کابل یک اداره فاسد و جنګستیز بوده تداوم و بقای خویشرا در سبوتاژ صلح واقعي میبیند و بس.

اداره کابل که متصدي اصلي ان کرزی نه بلکه شورای جنایتکار نظار و متحدین کمونست ایشان میباشند صلح را در حقیقت خفه کرده اند ورنه ریاست شورای فرمایشی صلح را به جنایتکار جنګی و فرزند نااهلش نمیدادند.

بامید اینکه از طرفداران سیاسی آمر صیب که نام دوم اش خاین ملي و به اصطلاح شما کابلیان بُز شادګل می باشد نباشید!!!!

خداوند متعال هر چه زودتر قاتلین صلح و انسانیت را سرنګون سازد الهی امین


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more