د موضوعګانو سرپاڼه

اسلام، اسلامي شرعه او د اسلام تاریخ

موضوع :هر کوچنی په فطرت پيدا کيږي


ع کريم حليمي
08.06.2006

.......................................................[size=24:8b89c778e6]مَوْلُودٍ إِلاَّ يُولَدُ عَلَى الْفِطْرَةِ[/size:8b89c778e6]
...............................................................يعني هر کوچنی په فطرت پيدا کيږي

له دې کبله په خدای اعتراف کول د ازل د ورځي هغه عهد او پيمان دۍ 
کوم چه د خالق او مخلوق په منځ کښي شوی ؤ او دا د هم هغه عهد او 
پيمان هغه احساس دۍ چي دغه احساس د انسان په رګونو او پلو 
کښي داسي ځای نيولۍ دۍ چي په زرګونو انکارونو څخه ورسته 
هم په يو نيم رګ کښي دغه اعتراف څرګنديږي 
القرآن پاک د دغي واقعې تصوير په دې الفاظو کښي ښوولي دي 
بسمه تعالی : وَإِذْ أَخَذَ رَبُّکَ مِن بَنِي آدَمَ مِن ظُهُورِهِمْ ذُرِّيَّتَهُمْ وَأَشْهَدَهُمْ عَلَي‏ أَنْفُسِهِمْ أَلَسْتُ بِرَبِّکُمْ قَالُوا بَلَي‏ شَهِدْنَا ٠٠٠٠٠٠ ﴿ 172 ﴾- اعراف
او په هغه وخت کښي چه ستا خدای د بني  آدم د شا څخه د هغه نسل واخست 
او پخپله هعوی ئې په خپلو ځانو شاهدان  کړل چه  آيا زه ستاسو رب نه يم 
هغو وويل ، هو ، موږ شاهدان يو٠ 

د انسان د فطرت داجذبه کله کله د خارجي اثراتو تر تاثير لاندي راځي 
محمدي وحي څوڅو واره بيابيا دغه تاثيرلاندي مړه جذبه راژوندۍ کړې 
او په ايرو کښي پټ مړه اور ته ئې لمن وهلې برته ئې بل کړی دۍ 
او انسان ته ئې دده هېره سوې وعده ور پياد کړې ده 
نوربيا 


منلی
11.10.2006

حلیمی صاحب اوټولودوستانو اسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

حدیث کل مولود یولد علی الفطرة فابواه یهود انه اوینصرانه ..............
مطلب څه شی ده ؟
ددی حدیث مطلب عموماً داسی اخلی چی هربچی داسلام په مذهب پیداکیږی
خومونږچی بل خوا ګورو انسان خودبخوده اسلام نشی حاصلولی ولی که داسی کیده نودانبیا‌ء (ع) څه ضرورت وه
ډیروخت داسی سوالونه راته پیښ شوی خوستاسو له خوچی دهغه عبارت مفهوم بیان شوی عقل سلیم ستاسو دبیان شوی مفهوم تصدیق کړی .



ع کريم حليمي
12.10.2006

محترم زخمي صاحب سلام !
[quote:f0bddfc2d0]حدیث کل مولود یولد علی الفطرة فابواه یهود انه اوینصرانه ..............
مطلب څه شی ده ؟ [/quote:f0bddfc2d0]

"‏ مَا مِنْ مَوْلُودٍ إِلاَّ يُولَدُ عَلَى الْفِطْرَةِ، فَأَبَوَاهُ يُهَوِّدَانِهِ أَوْ يُنَصِّرَانِهِ أَوْ يُمَجِّسَانِهِ، كَمَا تُنْتَجُ الْبَهِيمَةُ بَهِيمَةً جَمْعَاءَ، هَلْ تُحِسُّونَ فِيهَا مِنْ جَدْعَاءَ ‏"

مطلب دلته داسي دی چه 
هرڅه چه خلق کيږي يا خلق شوي دي ټوله اسلام (مطع ، تسليم )دي 
که  لمر دي ،که ځمکه ،که سپوږمۍ ټوله هغه څه کوي کوم چه په فطرت 
کښي ورته ويل سوي 
او يوازي انسانان دي چه يو دښمن لري چه هغه شيطان دی 
کله چه کوچنئ نړۍ ته سر راښکاره کړي نو شيطان ئې مسه  کړي 
يوازي عيسی عليه السلام او مور ئې شيطان ندي مسه کړي 

نو انسان چه پيداسي اول په ژړا سي دغه ژړا په دې خاطر وکړي 
ولي چه شيطان ئې مسه کړي ٠ 

نو دلته لاري دوې سي يوه د فطرت ده بله شيطان ، يعني يوه فطري بله کسبي 
نو که د کوچني پلار فطري لاره غوره کړې وه يعني اسلام 
او که پلار ئې شيطاني لاره اوکفر غوره کړی ؤ 
هغه زوئ ته ور زده کړي ، که يهود وو نو زوئ ئې يهود سي او نصراني ؤ 
نو زوئ ئې نصراني سي او که جادوګر ؤ نو زوئ ئې جادوګر سي 
او داسي ده چه حيوان هم خپل زوئ له ځانه  نه پرې کوي چه يوه طبيعي  خبره ده 
نو چون چه طبعت مثبت او منفي خلق سوی 
نو د بالانس له پاره ئې انبيا رااستوولي چه فطري وعده او جذبه په انسانانو 
را برسېره کړي ولي په نړي کښي کوچنئ اول شيطان مسه کوي او په دغه 
مسه ئې خپله اوله وعده هېره سي يعني چه :
د انسان د فطرت داجذبه کله کله د خارجي اثراتو تر تاثير لاندي راځي
ابراهيمي ،عيسوي ، او محمدي وحي  څوڅو واره بيابيا دغه تاثيرلاندي مړه جذبه راژوندۍ کړې
نوچه  د قيامت د ورځي و قاضي (الله ) ته بنده داسي ادعا ونه کړي چه زما ربه !
زما د ازل د ورځي هغه عهد هېر ؤ 
ولي چه هېره يو قانوني معظرت دی ، او هم ددې دنيا په محکمه کښي 
په دې دنيا کښي که غربي محکمه ده که اسلامي محکمه ده او که د اخرت 
محکمه ده 
دغه ايات شريف ئې قانون دی چه الله فرمايي 
بسمه تعالی : [color=cyan:f0bddfc2d0]لاَ يُکَلِّفُ اللّهُ نَفْساً إِلَّا وُسْعَهَا [/color:f0bddfc2d0]لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اکْتَسَبَتْ [color=blue:f0bddfc2d0]رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا [/color:f0bddfc2d0]رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْراً کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَي الَّذِينَ مِنْ قَبْلِنَا [color=white:f0bddfc2d0]رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ [/color:f0bddfc2d0]وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنْتَ مَوْلاَنَا فَانْصُرْنَا عَلَي الْقَوْمِ الْکَافِرِينَ ﴿ 286 ﴾


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more