د موضوعګانو سرپاڼه

نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ

د شهیدانو ارمان!

عبدالواحد سنګ
29.01.2016

ګرانو هیوادوالو،
استقلال پخپله اصلی معنی کې د دین، او وطن ساتنه ده د سیاسی، او فرهنګی یرغل څخه نو اوس فکر وکړي چې افغانستان په کومه برخه کې د منافقو خلکو څخه خوندی پاته شوي ده.
الله (ج) له مونږه څخه هم واقعی مجاهدین جوړ کړي چې د الله تعالی په دین ننګونه وکړو.
آمین.



ع کريم حليمي
29.01.2016

ګران او مکرم عبدالواحد سنګ صاحب ، پسله د زړه د څا څخه راوتلو سلامونو ، د احترام د منا تر سیوري لاندي تاسو ته عرض لرم

ستاسو سیاسي دریځ ته احترام لرم ، اما! تاسو دغه [color=darkred:02e9581f53]استقلال[/color:02e9581f53] نه لرئ ، چه
چه د استقلال معنیٰ او مفهوم ته تغیر ورکې ، هو استقلال ډیر جامع مفهوم لري

[quote:02e9581f53]استقلال پخپله اصلی معنی کې د دین، او وطن ساتنه ده[/quote:02e9581f53] نه دا معنی په هیڅ قاموس کي نشته ، خپل سیاسي دریځ مخته وړه ، اما مفاهیم کلی او معناوو ته نوي لباسونه مه ور کوه ، لغتونه
باید مقدس پاته وي ،

که چا د ( وتواصوا بالحق) حق نه وي درنه اخستئ ، نو صاحب د استقلال ئې ، او که څوک په خپل ځان کي د (تواصوا بالحق) قدرت ونه لري ، نو ویلای سم چه شیطان ئې ضابط دي

څوک چه د خپل ځان پخپله ضابط وي ، نو د استقلال څښتن وي


lawangin
30.01.2016

[quote:9b5006a67c="ع کريم حليمي"]ګران او مکرم عبدالواحد سنګ صاحب ، پسله د زړه د څا څخه راوتلو سلامونو ، د احترام د منا تر سیوري لاندي تاسو ته عرض لرم
ستاسو سیاسي دریځ ته احترام لرم ، اما! تاسو دغه [color=darkred:9b5006a67c]استقلال[/color:9b5006a67c] نه لرئ ، چه چه د استقلال معنیٰ او مفهوم ته تغیر ورکې ، هو استقلال ډیر جامع مفهوم لري
[quote:9b5006a67c]استقلال پخپله اصلی معنی کې د دین، او وطن ساتنه ده[/quote:9b5006a67c] نه دا معنی په هیڅ قاموس کي نشته ، خپل سیاسي دریځ مخته وړه ، اما مفاهیم کلی او معناوو ته نوي لباسونه مه ور کوه ، لغتونه باید مقدس پاته وي ،
که چا د ( وتواصوا بالحق) حق نه وي درنه اخستئ ، نو صاحب د استقلال ئې ، او که څوک په خپل ځان کي د (تواصوا بالحق) قدرت ونه لري ، نو ویلای سم چه شیطان ئې ضابط دي
څوک چه د خپل ځان پخپله ضابط وي ، نو د استقلال څښتن وي[/quote:9b5006a67c]

حلیمي صيب زما په اند په منطقي او تاريخي ډول عبدالواحد سنګ ډيرمعقول تعريف ازادي ته
ورکړی او هغه نه يواځې د سنګ صيب اختراع بلکې له فرهنګي تاريخي قاموس نه یې اخیستی
ده چې د استقلال کلمه په (فردی او ټولنيز ) ډول پکښې نغښتې دي !

تاسو دقاموس خبره کړې !! او سنګ صیب د (دین او وطن) خبره !!

د قاموس خبرې ډېر وخت زور واکې تاريخي دي! که دديموکراسي قاموس ته راشو نو دصليب
اشغالګرو له خوا کېښودل شوې ديموکراسي په افغانستان کې چې دوه رئيس جمهوره لري به زاړه
قاموس کې نشته خو اشغالګرو قاموسي کړې ده ! اشغالګر دالر ورکوي او د شلغمکو ملا يانو
سرونه کښته اچولي پردۍ مرداري خوري !!

د دين کلمه ډېره جامع ده يعني په دین کې ټولې خپلواکۍ (ځانګړې او ټولنزې) تړلې دي
ددین کلمه هم يواځې په اسلام پورې نده تړلې بلکې هر اسماني دین او هغه نورمادي او خيالي
دینونه به پرېږدو ځکه چې د سنګ صیب مقصد اسماني دينونه دي !

سنګ صیب مسلمان دی الحمدلله مقصد یې شرعي قاموس دی چې ( الدین ودوله ) ترې مقصد
دي !
نو زه نه پوهيږم چې ستاسو ولې د سنګ صيب دازادي تعریف نه خوښېږي ؟؟
هو د صليبي اشغالګرو لپاره د سترګو غېشی دی خو ديوو افغان کاکړ ملا لپاره ولې دمنلو وړ
ندی ؟ ایا دې کاکړ ملا صيب هم لکه دافغانستان د اولسي او مشرانو د جرګې د ملايانو
په څېر خپل ايمان او ناموس په دالرو خر ح کړی دی ؟؟؟

پتنګ



ع کريم حليمي
31.01.2016

درنو او محترمو لوستوونکو ، السلام علیکم ور حمة الله و برکات

سر دار عالم او اشرف الانبیا(ص) فرمایلي چه : أنتم أعلم بأمور دنياكم

دا جهان دوه طرفه لري یو مادي او بل معنوي
او په دغه جهان کښي علم تجربه (عقل) لرو او بل امر اسماني (نقل)

زمونږ د ژوند اجتماعي شؤونات هم دوه دي ( أمور دنیوي ، عبادات )
عبادتونه مو ! بغير استثناء او مطلق ډول سره تعقل د مداخلې حق نسته پکښي او همدارنګه په مادي او تجربوي معاملاتو کښي موږ انسانان په مطلق ډول استقلال لرو

پس حکومت کول هم یو تجربوي نظام دی، معنی نظام سیاسي په أمور الدنيوي کښي شامل دي ، او په الأمور الدنيوي کښي موږ استقلال لرو مستقل یوو که شاهي نظام غواړو او که جمهوري او که کوم بل شکل ،،،،،

او حکومت ته لازمه ده چه دوه اصله استخدام کي : یو مقررات الهی ،او بل قانون وضعي

پس هر حکومت چه محکمه ولري او محکمه ئې مستقله وي ، او حکم په مقررات الهی سره تر سره کوي

د داسي حکومت په مقابل کي : په وینو لړلې مبارزه ناروا عمل دي

دا د بنا حسن خبري (دین و دولة ) د نن عصر له پاره نه دي ، ګورو به کېوخت وو او ژوندي وو بیا به خبري پر کوو


lawangin
03.02.2016

بازي بازي بازهم به کلام خدا بازي !!

له دغو لاندېنويو الفاظو او جملو داسې څرګنديږي چې ملا حليمي یو سیکولر نظام
دغربيانو په دود غواړي!!
عقیده یې خپله ، دبيان ازادي یې هم خپله ! خو واقعات بايد برمنډ شي!!
زوړ پتنګ

[quote:63ac26884d="ع کريم حليمي"]درنو او محترمو لوستوونکو ، السلام علیکم ور حمة الله و برکات

سر دار عالم او اشرف الانبیا(ص) فرمایلي چه : أنتم أعلم بأمور دنياكم

دا جهان دوه طرفه لري یو مادي او بل معنوي
او په دغه جهان کښي علم تجربه (عقل) لرو او بل امر اسماني (نقل)

زمونږ د ژوند اجتماعي شؤونات هم دوه دي ( أمور دنیوي ، عبادات )
عبادتونه مو ! بغير استثناء او مطلق ډول سره تعقل د مداخلې حق نسته پکښي او همدارنګه په مادي او تجربوي معاملاتو کښي موږ انسانان په مطلق ډول استقلال لرو

پس حکومت کول هم یو تجربوي نظام دی، معنی نظام سیاسي په أمور الدنيوي کښي شامل دي ، او په الأمور الدنيوي کښي موږ استقلال لرو مستقل یوو که شاهي نظام غواړو او که جمهوري او که کوم بل شکل ،،،،،

او حکومت ته لازمه ده چه دوه اصله استخدام کي : یو مقررات الهی ،او بل قانون وضعي

پس هر حکومت چه محکمه ولري او محکمه ئې مستقله وي ، او حکم په مقررات الهی سره تر سره کوي

د داسي حکومت په مقابل کي : په وینو لړلې مبارزه ناروا عمل دي

دا د بنا حسن خبري (دین و دولة ) د نن عصر له پاره نه دي ، ګورو به کېوخت وو او ژوندي وو بیا به خبري پر کوو[/quote:63ac26884d]


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more