د موضوعګانو سرپاڼه

سياست او روانې چارې

خيبر ټي وي پښتانه ټيروريزم ته دعوت کوي!

larghonay laraway
18.04.2015

خيبر TV
پښتانه ټيروريزم ته دعوت کوي!
د پښتو ادب تاريخ
تېره جمعه مې ناڅاپي ريموټ په AVTخیبر ورسم شو. ګورم چې د پښتو مشهور او قدرمن شاعران او ليکوالان چې حتی تمه ورته کېدی شي (اکبر سيال او نورالامين يوسفزی) په دې پروګرام کې مېلمانه دي او دروند پښتون اقبال حسين افکار د دې پروګرام کوربه توب کوي.
تر دې دمه مې نه منله چې AVTخیبر دې د ISI ټي وي اوسي خو د دې پروګرام په کتلو مې يقين راغی چې خېبر ټي وي د ISI دی او پښتانه ټيروريزم ته دعوت کول يې هدف دی.
کنه نو د يو انپړ، له کورته تښتيدلي، له اسلامه نا خبره او حتی د پېغمبرۍ دعوه کوونکي پير تاريک يې د پښتو له ادب سره څه؟
زه اوس نه غواړم چې د پير روښان؟ يا پير تاريک په اړه خبرې وکړم چې څنګه سړی ؤ خو همدومره ويلی شم چې د افغانستان مزخرف دولت هم د پير روښان په اړه ګڼ سمينارونه جوړ کړي او چې د ټولو سمينارونو مقالې راټولې کړې نو همدا يوه خبره په کې ده چې پير روښان له مغلو سره مبارزه کړې او بس.
ښه نو د مبارزې يې له ادب سره څه؟
بله دا چې مغل کافر نه وو او په هغه وخت کې د پښتون په نامه کومه جغرافيه نه وه او بله دا چې د مغل جغرافيه هم ټول بره صغير ؤ نو يو انپړاو جاهل پير بالاخره د کومې جغرافيې ازادول غوښتل چې مبارزه يې کوله؟

د پير روښان په اړه ټول مقاله ليکونکي په يوه خوله همدا يوه خبره کوي چې مور يې ميره وه، له کور او زده کړې وتښتېدو او د تيرا په لارو ګودرو کې به يې غلاګانې کولې.
ولې بيا د ارزاني خويشکي اثار په پير روښان پسې تړي او وايي چې خيرالبيان د پير روښان دی؟!

بله دا چې د اخوند درويزه او پير روښان جګړه هم له مبارزې سره کوم تړاو نه لري. بلکې اخوند درويزه يو عالم او پير روښان جاهل ؤ او د دوی جګړه په (جوزو لايجوزو) يعنې ديني او مذهبي مسايلو وه.
تاسو به هيڅکله د اخوند درويزه په اثارو کې دا پيدا نه کړئ چې پير روښان ولې د ازادۍ لپاره مبارزه کوي بلکې د هغه ټول انتقادونه مذهبي اړخ لري او په ډاګه وايي چې پير روښان جاهل دی او له ځانه يې دين جوړ کړی دی.
اکبر سيال چې واقعي يو ښه شاعر به وي خو محقق نه دی هغه په دې پروګرام کې وويل: (مولانا عبدالقادر د خيرالبيان په مقدمه کې اخوند درويزه مخاطب کړی او ليکلي يې دي چې دا دی د پير روښان خيرالبيان ماته راورسېد او چاپوم يې خو هغه څه ما په کې ونه موندل چې تا په پير روښان پسې ليکلي وو نو ستا په مخ څه پاتې شوه؟)
نو عبدالقادر خان به ړوند ؤ ګنې د پير روښان په نامه پسې تړل شوي کتاب کې خو دا شته چې وايي: خدای راته داسې ويل چې پلانی حرف داسې ليکه او پلانی داسې...)
نو کفر خو څه لکۍ نه لري خو همدا د مسلمه کذاب غوندې د پېغمبرۍ دعوه ده کنه!
حتی د عربو د جاهليت د زمانې غوندې يې د قرآن جوړولو اکټونه هم کړې دي.
د جاهليت په زمانه کې د قرآن ايت نازل شو چې (وَإِن كُنتُمْ فِي رَيْبٍ مِّمَّا نَزَّلْنَا عَلَى عَبْدِنَا فَأْتُواْ بِسُورَةٍ مِّن مِّثْلِهِ وَادْعُواْ شُهَدَاءكُم مِّن دُونِ اللّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ)
نو د پير تاريک غوندې يو جاهل راغی او د دې ايت په مقابل کې چې (وَالسَّمَاء ذَاتِ الْبُرُوجِ )
جاهل عرب وليکل: ( وانساء ذات الفروج) يعنې ښځې کوسونه لري.
نو څرنګه چې عربانو په شعرو ادب کې نوم لرلو نو ټولو په دې شاعر بد وويل او ويې رټلو. ولې
ولې ولې،
پير تاريک د سورة رحمن توهين کړی او د هغه په طرز يې چټيات ليکلي دی خو
اولانا، مولانا، شيخ الحديث والقران مده ضله اکبر سيال او نورالامين او ورسره اقبال حسين افکار) وويل چې وګورئ څنګه ښه شعر دی؟!
هههههههه
د پير تاريک ياجاهل بایزيد نورې هم ډېرې خبرې دي چې دلته پرې نه غږېږم خو اخوند درويزه له پير تاريک سره سياسي او د مبارزې کولو مخالفت نه درلود بلکې مخالفت يې مذهبي ؤ او اخوند درويزه مجبور ؤ چې ويلي يې وو: ( پير روښان نه بلکې پير تاريک دی او خير البيان نه بلکې شر البيان يا خر البيان دی)
نور هم ډېر چټيات وو چې په دې پروګرام کې د ادب تاريخ تر نامه لاندې وړاندې شول خولې په حقيقت کې د ادب، تاريخ او پښتو ټولو ستر توهين وشو.
نور الامين يوسفزی چې کوم بې علمه شيخ او د مزخرفې عقيدې پير يا ميريد ښکاريدو هغه بيا يو څه نور چټيات هم وويل او : (
د وحدت الوجود او وحدت الشهود فلسفې يې غږولې. و يل يې چې روښان د وحدت الوجود لاروی دی. وحدت الوجود يعنې همه اوست يعنې مسکين توب او وحدت الشهود يعنې همه از اوست. يعنې ډکټيټرشيف. نور الامين دا هم وويل چې وحدت الوجود په خبرو کې ځکه ورانېږي چې دا د (صدورو خبرې دي او په سطورو کې نه کېږي) ههههه
نو بيا ته جناب ولې د مردارې سينې خبرې په TV کې کوې؟ خو دا غول د ننه وساتئ کنه!
نتيجه:
که له پورته خبرو هم تېر شو نو زه له ښاغلي افکار، سيال او نورالامين خان يوسفزي نه دا تپوس کوم چې ايا د منګل باغ، بيت الله مسيد او پير تاريک يا روښان؟ تر منځ کوم توپير شته؟
ايا اوس د همدې وخت دی چې پښتانه د قلم، سکول او ژوند پر ځای مبارزې او ټيروريزم ته وهڅوو؟
او ايا پير روښان ته حتی شاعر ويلی شو؟
نو چې شاعر او اديب نه دی د ادب تاريخ سره څه تړاو لري؟
خو دا ټول د ISI ورکړل شوی پلان دی چې پښتانه بايد په شا وټپول شي،
شاباش ورته وويل شي،
تکړه، توريالي، تورزن او جګړه مار ورته وويل شي،
د مبارزی سوټی په کونه ور ومنډي چې هلۍ تکړه شئ تاسو ډېر جنګيالي يئ
څو همداسې له زده کړې محروم، له اقتصاده پاتې او يوازې ټيرورسټان شي .
پنجاب دا کار په چا کوي؟
په خپله په پښتانه يې کوي چې دا پروګرام يې يو غټ مثال دی.
په شاعر او ليکوال يې کوي نو له ملا فضل او سميع الحق نه څه ګيله؟
څوک چې د پښتو په نوم ښاغلي دي
هغه د پښتو په مرۍ غلي دي
اباسين يوسف زی


Re: خيبر ټي وي پښتانه ټيروريزم ته دعوت کوي!

lawangin
18.04.2015

که داسې خبرې نورې تېزی کړې نو دملالي یوسفزۍ غوندې به
داسلام دوښمنان دنوبل جائزه درته در کړي !!

هغه متل دی له ډرته به یو پرت جوړ کړي !

ته چې نوروته جاهل وایې نو ايا ستا دغه ساده او له کينې ډکه
ليکنه چې دټول تاريخ خلاف ده ، دمنلو وړ ده ؟

زه خو وايم چې د یوو کينه ګر اولوده هلک ليکنه ده اوبس !

که ته جاهل نه یې نو پردې باندې بايد پوه شې چې تروریزم په پښتنو
او مسلمانانو پورې خوشې صليبي تهمت او يو غلط اتريبوت دی !

که تروردی نو هغه صليبي درونې او دشپې چاپې دي چې بې له
محکمې او سبوتهیې په زرګونو پښتانه له منځه وړي او دهر قانون
خلاف کار دی !

څرنګه چې قانون او سياسي ژبه دصليبيانو په لاس کې دي نو هغوی
یې د خپل شوم هدف لپاره هر نورم او اصطلاح په کښې منځ ته
راوړي اود ملالې او نورو په دود پرازيت انسانان یې بيا په عملي
کولو کې غبرګ ګامونه اخلي !!

pattang

[quote:f48cf8419b="larghonay laraway"]خيبر TV
پښتانه ټيروريزم ته دعوت کوي!
د پښتو ادب تاريخ
تېره جمعه مې ناڅاپي ريموټ په AVTخیبر ورسم شو. ګورم چې د پښتو مشهور او قدرمن شاعران او ليکوالان چې حتی تمه ورته کېدی شي (اکبر سيال او نورالامين يوسفزی) په دې پروګرام کې مېلمانه دي او دروند پښتون اقبال حسين افکار د دې پروګرام کوربه توب کوي.
تر دې دمه مې نه منله چې AVTخیبر دې د ISI ټي وي اوسي خو د دې پروګرام په کتلو مې يقين راغی چې خېبر ټي وي د ISI دی او پښتانه ټيروريزم ته دعوت کول يې هدف دی.
کنه نو د يو انپړ، له کورته تښتيدلي، له اسلامه نا خبره او حتی د پېغمبرۍ دعوه کوونکي پير تاريک يې د پښتو له ادب سره څه؟
زه اوس نه غواړم چې د پير روښان؟ يا پير تاريک په اړه خبرې وکړم چې څنګه سړی ؤ خو همدومره ويلی شم چې د افغانستان مزخرف دولت هم د پير روښان په اړه ګڼ سمينارونه جوړ کړي او چې د ټولو سمينارونو مقالې راټولې کړې نو همدا يوه خبره په کې ده چې پير روښان له مغلو سره مبارزه کړې او بس.
ښه نو د مبارزې يې له ادب سره څه؟
بله دا چې مغل کافر نه وو او په هغه وخت کې د پښتون په نامه کومه جغرافيه نه وه او بله دا چې د مغل جغرافيه هم ټول بره صغير ؤ نو يو انپړاو جاهل پير بالاخره د کومې جغرافيې ازادول غوښتل چې مبارزه يې کوله؟

د پير روښان په اړه ټول مقاله ليکونکي په يوه خوله همدا يوه خبره کوي چې مور يې ميره وه، له کور او زده کړې وتښتېدو او د تيرا په لارو ګودرو کې به يې غلاګانې کولې.
ولې بيا د ارزاني خويشکي اثار په پير روښان پسې تړي او وايي چې خيرالبيان د پير روښان دی؟!

بله دا چې د اخوند درويزه او پير روښان جګړه هم له مبارزې سره کوم تړاو نه لري. بلکې اخوند درويزه يو عالم او پير روښان جاهل ؤ او د دوی جګړه په (جوزو لايجوزو) يعنې ديني او مذهبي مسايلو وه.
تاسو به هيڅکله د اخوند درويزه په اثارو کې دا پيدا نه کړئ چې پير روښان ولې د ازادۍ لپاره مبارزه کوي بلکې د هغه ټول انتقادونه مذهبي اړخ لري او په ډاګه وايي چې پير روښان جاهل دی او له ځانه يې دين جوړ کړی دی.
اکبر سيال چې واقعي يو ښه شاعر به وي خو محقق نه دی هغه په دې پروګرام کې وويل: (مولانا عبدالقادر د خيرالبيان په مقدمه کې اخوند درويزه مخاطب کړی او ليکلي يې دي چې دا دی د پير روښان خيرالبيان ماته راورسېد او چاپوم يې خو هغه څه ما په کې ونه موندل چې تا په پير روښان پسې ليکلي وو نو ستا په مخ څه پاتې شوه؟)
نو عبدالقادر خان به ړوند ؤ ګنې د پير روښان په نامه پسې تړل شوي کتاب کې خو دا شته چې وايي: خدای راته داسې ويل چې پلانی حرف داسې ليکه او پلانی داسې...)
نو کفر خو څه لکۍ نه لري خو همدا د مسلمه کذاب غوندې د پېغمبرۍ دعوه ده کنه!
حتی د عربو د جاهليت د زمانې غوندې يې د قرآن جوړولو اکټونه هم کړې دي.
د جاهليت په زمانه کې د قرآن ايت نازل شو چې (وَإِن كُنتُمْ فِي رَيْبٍ مِّمَّا نَزَّلْنَا عَلَى عَبْدِنَا فَأْتُواْ بِسُورَةٍ مِّن مِّثْلِهِ وَادْعُواْ شُهَدَاءكُم مِّن دُونِ اللّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ)
نو د پير تاريک غوندې يو جاهل راغی او د دې ايت په مقابل کې چې (وَالسَّمَاء ذَاتِ الْبُرُوجِ )
جاهل عرب وليکل: ( وانساء ذات الفروج) يعنې ښځې کوسونه لري.
نو څرنګه چې عربانو په شعرو ادب کې نوم لرلو نو ټولو په دې شاعر بد وويل او ويې رټلو. ولې
ولې ولې،
پير تاريک د سورة رحمن توهين کړی او د هغه په طرز يې چټيات ليکلي دی خو
اولانا، مولانا، شيخ الحديث والقران مده ضله اکبر سيال او نورالامين او ورسره اقبال حسين افکار) وويل چې وګورئ څنګه ښه شعر دی؟!
هههههههه
د پير تاريک ياجاهل بایزيد نورې هم ډېرې خبرې دي چې دلته پرې نه غږېږم خو اخوند درويزه له پير تاريک سره سياسي او د مبارزې کولو مخالفت نه درلود بلکې مخالفت يې مذهبي ؤ او اخوند درويزه مجبور ؤ چې ويلي يې وو: ( پير روښان نه بلکې پير تاريک دی او خير البيان نه بلکې شر البيان يا خر البيان دی)
نور هم ډېر چټيات وو چې په دې پروګرام کې د ادب تاريخ تر نامه لاندې وړاندې شول خولې په حقيقت کې د ادب، تاريخ او پښتو ټولو ستر توهين وشو.
نور الامين يوسفزی چې کوم بې علمه شيخ او د مزخرفې عقيدې پير يا ميريد ښکاريدو هغه بيا يو څه نور چټيات هم وويل او : (
د وحدت الوجود او وحدت الشهود فلسفې يې غږولې. و يل يې چې روښان د وحدت الوجود لاروی دی. وحدت الوجود يعنې همه اوست يعنې مسکين توب او وحدت الشهود يعنې همه از اوست. يعنې ډکټيټرشيف. نور الامين دا هم وويل چې وحدت الوجود په خبرو کې ځکه ورانېږي چې دا د (صدورو خبرې دي او په سطورو کې نه کېږي) ههههه
نو بيا ته جناب ولې د مردارې سينې خبرې په TV کې کوې؟ خو دا غول د ننه وساتئ کنه!
نتيجه:
که له پورته خبرو هم تېر شو نو زه له ښاغلي افکار، سيال او نورالامين خان يوسفزي نه دا تپوس کوم چې ايا د منګل باغ، بيت الله مسيد او پير تاريک يا روښان؟ تر منځ کوم توپير شته؟
ايا اوس د همدې وخت دی چې پښتانه د قلم، سکول او ژوند پر ځای مبارزې او ټيروريزم ته وهڅوو؟
او ايا پير روښان ته حتی شاعر ويلی شو؟
نو چې شاعر او اديب نه دی د ادب تاريخ سره څه تړاو لري؟
خو دا ټول د ISI ورکړل شوی پلان دی چې پښتانه بايد په شا وټپول شي،
شاباش ورته وويل شي،
تکړه، توريالي، تورزن او جګړه مار ورته وويل شي،
د مبارزی سوټی په کونه ور ومنډي چې هلۍ تکړه شئ تاسو ډېر جنګيالي يئ
څو همداسې له زده کړې محروم، له اقتصاده پاتې او يوازې ټيرورسټان شي .
پنجاب دا کار په چا کوي؟
په خپله په پښتانه يې کوي چې دا پروګرام يې يو غټ مثال دی.
په شاعر او ليکوال يې کوي نو له ملا فضل او سميع الحق نه څه ګيله؟
څوک چې د پښتو په نوم ښاغلي دي
هغه د پښتو په مرۍ غلي دي
اباسين يوسف زی[/quote:f48cf8419b]


Re: خيبر ټي وي پښتانه ټيروريزم ته دعوت کوي!

lawangin
18.04.2015

که داسې خبرې نورې تېزی کړې نو دملالي یوسفزۍ غوندې به
داسلام دوښمنان دنوبل جائزه درته در کړي !!

هغه متل دی له ډرته به یو پرت جوړ کړي !

ته چې نوروته جاهل وایې نو ايا ستا دغه ساده او له کينې ډکه
ليکنه چې دټول تاريخ خلاف دی ، دمنلو وړ ده ؟

زه خو وايم چې د یوو کينه ګر اولوده هلک ليکنه ده اوبس !

که ته جاهل نه یې نو پردې باندې بايد پوه شې چې تروریزم په پښتنو
او مسلمانانو پورې خوشې صليبي تهمت او يو غلط اتريبوت دی !

که تروردی نو هغه صليبي درونې دي چې بې له محکمې او سبوته
یې په زرګونو پښتانه له منځه وړي او دهر قانون خلاف کار دی !

څرنګه چې قانون او سياسي ژبه دصليبيانو په لاس کې دي نو هغوی
یې د خپل شوم هدف لپاره هر نورم او اصطلاح په کښې منځ ته
راړي اود ملالې او نورو په دود پرازيت انسانان یې بيا په عملي کولو کې غبرګ ګامونه اخلي !!

pattang

[quote:e7505f6cda="larghonay laraway"]خيبر TV
پښتانه ټيروريزم ته دعوت کوي!
د پښتو ادب تاريخ
تېره جمعه مې ناڅاپي ريموټ په AVTخیبر ورسم شو. ګورم چې د پښتو مشهور او قدرمن شاعران او ليکوالان چې حتی تمه ورته کېدی شي (اکبر سيال او نورالامين يوسفزی) په دې پروګرام کې مېلمانه دي او دروند پښتون اقبال حسين افکار د دې پروګرام کوربه توب کوي.
تر دې دمه مې نه منله چې AVTخیبر دې د ISI ټي وي اوسي خو د دې پروګرام په کتلو مې يقين راغی چې خېبر ټي وي د ISI دی او پښتانه ټيروريزم ته دعوت کول يې هدف دی.
کنه نو د يو انپړ، له کورته تښتيدلي، له اسلامه نا خبره او حتی د پېغمبرۍ دعوه کوونکي پير تاريک يې د پښتو له ادب سره څه؟
زه اوس نه غواړم چې د پير روښان؟ يا پير تاريک په اړه خبرې وکړم چې څنګه سړی ؤ خو همدومره ويلی شم چې د افغانستان مزخرف دولت هم د پير روښان په اړه ګڼ سمينارونه جوړ کړي او چې د ټولو سمينارونو مقالې راټولې کړې نو همدا يوه خبره په کې ده چې پير روښان له مغلو سره مبارزه کړې او بس.
ښه نو د مبارزې يې له ادب سره څه؟
بله دا چې مغل کافر نه وو او په هغه وخت کې د پښتون په نامه کومه جغرافيه نه وه او بله دا چې د مغل جغرافيه هم ټول بره صغير ؤ نو يو انپړاو جاهل پير بالاخره د کومې جغرافيې ازادول غوښتل چې مبارزه يې کوله؟

د پير روښان په اړه ټول مقاله ليکونکي په يوه خوله همدا يوه خبره کوي چې مور يې ميره وه، له کور او زده کړې وتښتېدو او د تيرا په لارو ګودرو کې به يې غلاګانې کولې.
ولې بيا د ارزاني خويشکي اثار په پير روښان پسې تړي او وايي چې خيرالبيان د پير روښان دی؟!

بله دا چې د اخوند درويزه او پير روښان جګړه هم له مبارزې سره کوم تړاو نه لري. بلکې اخوند درويزه يو عالم او پير روښان جاهل ؤ او د دوی جګړه په (جوزو لايجوزو) يعنې ديني او مذهبي مسايلو وه.
تاسو به هيڅکله د اخوند درويزه په اثارو کې دا پيدا نه کړئ چې پير روښان ولې د ازادۍ لپاره مبارزه کوي بلکې د هغه ټول انتقادونه مذهبي اړخ لري او په ډاګه وايي چې پير روښان جاهل دی او له ځانه يې دين جوړ کړی دی.
اکبر سيال چې واقعي يو ښه شاعر به وي خو محقق نه دی هغه په دې پروګرام کې وويل: (مولانا عبدالقادر د خيرالبيان په مقدمه کې اخوند درويزه مخاطب کړی او ليکلي يې دي چې دا دی د پير روښان خيرالبيان ماته راورسېد او چاپوم يې خو هغه څه ما په کې ونه موندل چې تا په پير روښان پسې ليکلي وو نو ستا په مخ څه پاتې شوه؟)
نو عبدالقادر خان به ړوند ؤ ګنې د پير روښان په نامه پسې تړل شوي کتاب کې خو دا شته چې وايي: خدای راته داسې ويل چې پلانی حرف داسې ليکه او پلانی داسې...)
نو کفر خو څه لکۍ نه لري خو همدا د مسلمه کذاب غوندې د پېغمبرۍ دعوه ده کنه!
حتی د عربو د جاهليت د زمانې غوندې يې د قرآن جوړولو اکټونه هم کړې دي.
د جاهليت په زمانه کې د قرآن ايت نازل شو چې (وَإِن كُنتُمْ فِي رَيْبٍ مِّمَّا نَزَّلْنَا عَلَى عَبْدِنَا فَأْتُواْ بِسُورَةٍ مِّن مِّثْلِهِ وَادْعُواْ شُهَدَاءكُم مِّن دُونِ اللّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ)
نو د پير تاريک غوندې يو جاهل راغی او د دې ايت په مقابل کې چې (وَالسَّمَاء ذَاتِ الْبُرُوجِ )
جاهل عرب وليکل: ( وانساء ذات الفروج) يعنې ښځې کوسونه لري.
نو څرنګه چې عربانو په شعرو ادب کې نوم لرلو نو ټولو په دې شاعر بد وويل او ويې رټلو. ولې
ولې ولې،
پير تاريک د سورة رحمن توهين کړی او د هغه په طرز يې چټيات ليکلي دی خو
اولانا، مولانا، شيخ الحديث والقران مده ضله اکبر سيال او نورالامين او ورسره اقبال حسين افکار) وويل چې وګورئ څنګه ښه شعر دی؟!
هههههههه
د پير تاريک ياجاهل بایزيد نورې هم ډېرې خبرې دي چې دلته پرې نه غږېږم خو اخوند درويزه له پير تاريک سره سياسي او د مبارزې کولو مخالفت نه درلود بلکې مخالفت يې مذهبي ؤ او اخوند درويزه مجبور ؤ چې ويلي يې وو: ( پير روښان نه بلکې پير تاريک دی او خير البيان نه بلکې شر البيان يا خر البيان دی)
نور هم ډېر چټيات وو چې په دې پروګرام کې د ادب تاريخ تر نامه لاندې وړاندې شول خولې په حقيقت کې د ادب، تاريخ او پښتو ټولو ستر توهين وشو.
نور الامين يوسفزی چې کوم بې علمه شيخ او د مزخرفې عقيدې پير يا ميريد ښکاريدو هغه بيا يو څه نور چټيات هم وويل او : (
د وحدت الوجود او وحدت الشهود فلسفې يې غږولې. و يل يې چې روښان د وحدت الوجود لاروی دی. وحدت الوجود يعنې همه اوست يعنې مسکين توب او وحدت الشهود يعنې همه از اوست. يعنې ډکټيټرشيف. نور الامين دا هم وويل چې وحدت الوجود په خبرو کې ځکه ورانېږي چې دا د (صدورو خبرې دي او په سطورو کې نه کېږي) ههههه
نو بيا ته جناب ولې د مردارې سينې خبرې په TV کې کوې؟ خو دا غول د ننه وساتئ کنه!
نتيجه:
که له پورته خبرو هم تېر شو نو زه له ښاغلي افکار، سيال او نورالامين خان يوسفزي نه دا تپوس کوم چې ايا د منګل باغ، بيت الله مسيد او پير تاريک يا روښان؟ تر منځ کوم توپير شته؟
ايا اوس د همدې وخت دی چې پښتانه د قلم، سکول او ژوند پر ځای مبارزې او ټيروريزم ته وهڅوو؟
او ايا پير روښان ته حتی شاعر ويلی شو؟
نو چې شاعر او اديب نه دی د ادب تاريخ سره څه تړاو لري؟
خو دا ټول د ISI ورکړل شوی پلان دی چې پښتانه بايد په شا وټپول شي،
شاباش ورته وويل شي،
تکړه، توريالي، تورزن او جګړه مار ورته وويل شي،
د مبارزی سوټی په کونه ور ومنډي چې هلۍ تکړه شئ تاسو ډېر جنګيالي يئ
څو همداسې له زده کړې محروم، له اقتصاده پاتې او يوازې ټيرورسټان شي .
پنجاب دا کار په چا کوي؟
په خپله په پښتانه يې کوي چې دا پروګرام يې يو غټ مثال دی.
په شاعر او ليکوال يې کوي نو له ملا فضل او سميع الحق نه څه ګيله؟
څوک چې د پښتو په نوم ښاغلي دي
هغه د پښتو په مرۍ غلي دي
اباسين يوسف زی[/quote:e7505f6cda]


آدم خان۱
18.04.2015

لاروی صیب ، ستاسو یو کلیوال وايي:

احساسات چې مې په صبر غلبه شي
بس نو عقل و جنون سم راپاروي

ځینی وخت باید د قلم واګې ټینګې شي!!!


larghonay laraway
19.04.2015

پتنګه ګله!
زما او ستا کرښه خو لا له پخوانه سره معلومه ده.
ستا خو غوا لنګه ده. تاته خو د ټيروريزم د انټرنيټي مبلغ په نامه معاش درکول کېږي. کنه په خدای چې په ټاليبانو پېښ شې چې لومړی تا حلال کړي.
ته تکړه شه او د څو ميراتمړو پيسو په بدل کې پردي بچي انتحار، انفجار او جګړو ته تشويقوه او خپل بچي د شپې نايټ کلپونو ته استوه او د ورځې درسونو ته!

د پير روښان يا تاريک په اړه زما هره خبره ماخذ لري. که غواړې چې درته ويې ليکم.
د پير روښان په اړه چې څومره سمينارونه شوي ټولو ليکوالو ليکلي چې مور يې ميره وه،
له کوره تښتيدلی ؤ او سواد يې نه ؤ.
نو اوس نر شه او ثابت کړه چې دا ټول غلط دي.


lawangin
23.04.2015

زه له هغو پښتنو حخه نه یمه چې داسې بېکاره ځايو ته ځي!

او دشمشتو لېونيه !
پښتو يواځې ژبه تده ، پښتو هغه شخصيت ،
اخلاق ، کړنلاره ،ګېڼه او سړیتوب دی چې یو پښتون خپل ځان
خپل خدای ته ور پېژني او له نورو کلتورونه سره د سيالي بری
کوي !!!ا

دا ارمان دخدای پاک د ستاسو روزي کړي هغه دی تاسو ته هم
اوس صلیبي باداران مونايټ کلپونو جوړوي !
وروره د پېر روښان کورنی حالات چې هر ډول وو مهم ندي خو
هغه د استعمار ګرو په خلاف وو او تاسو یې بښې ور مچوۍ !!
pattang

[quote:d1fcd33dab="larghonay laraway"]پتنګه ګله!
زما او ستا کرښه خو لا له پخوانه سره معلومه ده.
ستا خو غوا لنګه ده. تاته خو د ټيروريزم د انټرنيټي مبلغ په نامه معاش درکول کېږي. کنه په خدای چې په ټاليبانو پېښ شې چې لومړی تا حلال کړي.
ته تکړه شه او د څو ميراتمړو پيسو په بدل کې پردي بچي انتحار، انفجار او جګړو ته تشويقوه او خپل بچي د شپې نايټ کلپونو ته استوه او د ورځې درسونو ته!

د پير روښان يا تاريک په اړه زما هره خبره ماخذ لري. که غواړې چې درته ويې ليکم.
د پير روښان په اړه چې څومره سمينارونه شوي ټولو ليکوالو ليکلي چې مور يې ميره وه،
له کوره تښتيدلی ؤ او سواد يې نه ؤ.
نو اوس نر شه او ثابت کړه چې دا ټول غلط دي.[/quote:d1fcd33dab]


Samsor Afghan
25.04.2015

سلامونه او نیکی هیلی

د دین په نوم د پښتنو استعمالول همدا دی چی لرغونی ورته اشاره کړی او بل پتنګ ته د الله پاک هدایت وکړی چی د توروریست پاکستان له غلامی څخه لاس واخلی.
امین ثم امین


larghonay laraway
29.04.2015

پتنګ صيب خو د ISI د تورې بغرۍ پتنګ دی.
تر څو چې ژوندی وي ګرد به ترې تاوېږي او يا به ځان پرې ستي کوينه.


پښتون:
29.04.2015

[quote:4583410319="larghonay laraway"]پتنګ صيب خو د ISI د تورې بغرۍ پتنګ دی.
تر څو چې ژوندی وي ګرد به ترې تاوېږي او يا به ځان پرې ستي کوينه.[/quote:4583410319] :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more