د موضوعګانو سرپاڼه

نړيوال ښکيلاک او د لرو بر افغان دازادۍ غورځنګ

پیام تازهء رهبر القاعده!

صبور
24.01.2014

سلامهای گرم و احترامات قلبی بنده را بپذیرید،
هموطنان عزیز لطفاً توجه کنید به پیام واقعاً جالب و تاریخی رهبر گروه تروریستی القاعده (ایمن الظواهیری) که او از پیروان خود در سوریه خواسته است که دست از قتل و کشتار یکدیگر (برادران عرب) خود هر چه زودتر بردارند.
الظواهیری همچنان از منافقان گروه القاعده خواست که به قتل و کشتار همدیگر خاتمه دهند. در این پیام که در اینترنت منتشر شده، آمده است: قلب ما از برادرکشی در سوریه به درد آمده است. به ادعای الظواهری تروریست ها در سوریه برای "جهاد در راه اسلام" گرد آمده اند و باید دست از اختلاف و تفرقه های قومی و نژادی بردارند.
خواهران و برادران هموطن، در کشور ما ده ها سال میشود که افغان مسلمان برادر مسلمان افغان خود را بنام دین و مذهب، که توسط همین گروه بیدین تشویق و پشتیبانی شده و میشود، به شیوه های بیحد وحشیانه و غیر انسانی به شهادت رسانیده اند. اما یکروز نشد که یکی از آنها بشمول رهبر قبلی آنها (اسامه بن لادن)، بگوید که ای افغانهای مسلمان چرا بجان همدیگر افتاده اید.
من میدانم که چرا، بخاطریکه ما (عرب) نیستیم، و خون ما (نظر به عقاید دوران جاهلیت، یا قبل از اسلام) از خون عربها فرق دارد، اگر افغان-افغان را بکشد به آنها چی ربطی دارد، مگر خون عرب باید ریختانده نشود، اگر شود، دل دیگر برادران عرب شان خون میشود.
مرحبا بر این مسلمانی شما منافقان زمانه، و مرحبا بر این جهاد (قتال) ناحق و شیطانی شما که نام اسلام (دین حق و عدالت) را تا که توانستید بر زمین مالیدید، لعنت خدا و رسول گرامی اسلام بر شما جلادان تاریخ و گروه منافق تان (الفایده).


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more