د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

ترس در ارگ

د اشرف غني احمدزي کمپاين 27.06.2009 11:48

اعلامیه مطبوعاتی
برای نشر عاجل

  ترس در ارگ

کابل- افغانستان (۴ سرطان، ۱۳۸۸): قبل از برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، رییس جمهور بوش به نماینده گی از دولت ایالات متحده امریکا حمایت خویش را بطور علنی از آقای کرزی اعلام نمود و آقای اوباما رییس جمهور کنونی ایالات متحده بطور واضح بیان نموده است که حکومت اش از هیچ کاندیدای حمایت و یا مخالفت نمی نماید. اما آقای کرزی از اینکه سفیر ایالات متحده امریکا با داکتر اشرف غنی و چند تن از نامزدان ریاست جمهوری ملاقات نموده، هراسان گردیده است. این اولین نشانه های است که پروپاگند های آقای کرزی را نادرست ثابت میسازد.


اگر آقای کرزی عوض معامله های عقب دروازه های بسته و بستن چشم هایش در مورد فساد اداری و بی قانونی های موجود در کشور، متوجه حکومتداری باشد هرگز از انتخابات و نتایج آن هراس نخواهد داشت. تقاضای ما از آقای کرزی آنست تا به حیثیت مقام ریاست جمهوری افغانستان از این زیادتر لطمه وارد ننماید.


داکتر اشرف غنی در مقابل ضعف رهبری، نبود دیدگاه برای آینده افغانستان و عدم مدیریت آقای کرزی با دیدگاه کامل در رابطه به افغانستان و پلان منظم داخل رقابت های انتخابات ریاست جمهوری گردیده است. این قوت، تدبر، صلاحیت، دقت، صداقت، تهعد، جدیت و توانایی رهبری داکتر اشرف غنی است که آقای کرزی را هراسان و وحشت زده نموده است.


درباره اشرف غنی احمدزی:

از اکتوبر ۲۰۰۱ تا جون ۲۰۰۲ میلادی، داکتر اشرف غنی احمدزی به صفت مشاور نماینده خاص سرمنشی ملل متحد در افغانستان، مشاور ارشد به آقای کرزی و رییس اداره انسجام کمک های بین المللی ایفای وظیفه مینمود. از جون ۲۰۰۲ تا دسامبر ۲۰۰۴ او به حیث وزیر مالیه دولت انتقالی اسلامی خدمت نمود. اشرف غنی احمدزی اصلاحات بنیادی در سیستم مالی و جمع آوری عواید گمرگی را اساس گذاشت. و به همین سبب جایزه ممتاز ترین وزیر مالیه آسیا را کسب نمود. بعد از ختم دوره انتقالی، او از شمولیت در کابینه آقای کرزی امتناع ورزید و پست ریاست پوهنتون کابل را پذیرفت و انستیتوت مؤثریت دولت را تأسیس نمود.