د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

هشت و هفت ثور

انجنير دلاور حبيبى 27.04.2015 12:18

هشت ثور ننگين ترين روزي در تاريخ افغانستان بود و روز خونين هفت ثور، مادر اين روز سياه هشت ثور در كشور ما بود و هست و خواهند بود.
روزيكه، نفاق را دربین مردم دامن زد، روزیکه جنایکاران را رها ساختند، روزیکه خون ميليونها شهيد در راه ازادى كشور، مردم، دين و ناموس شان به هدر رفتند.
هفت ثور محصول یک قرن پیشرفت و سرمایه مادی و معنوی کشور عزیز ما افغانستان را بنابودی کشاند و بدتر از ان روزی را به وجود اورد که همه افتخارات و قربانی مردم ما به عبث رفتند و ان روز روزیست که هم طالب را به وجود اوردند و هم تجاوز کشور های ناتو را. هشت ثور در تاریخ کشور ما شکست نظامی روسیه اما برد سیاسی شان در تسلیمی قدرت سیاسی دولت به پرچمی های مجاهدنما و طرفدار و تربیه شده روسها احمدشاه مسعود،عبدالله عبدالله و عطانور و فهیم و یونس و بسم الله بودند.
هشت ثور پيروزی نظامی ایالات متحده امریکه و متحدین شان بر روسیه بود ولی از نظر سیاسی شکست ایالات متحده در افغانستان بود که جبران ان زنده ګی هزاران امریکایی را ګرفت و صد ها میلیارد دالر را بیجا به مصرف رساند.
حاصل قربانی دو ميليون افغان پنج میلیون مهاجر و یک میلیون معیوب و ریختاندن خونهای امریکایها و مصارف پولهای مالیاتی مردم اش، حکومت ایتلافی که انتخاب اعضاء کابینه ان بدون موافقه رئیس جمهور روسیه اقای پوتین و سپاه رژیم فاشیستی اخوندی ایران امکان پذیر نیستند۰
بحران سیاسی امروزی در افغانستان توسط داکتر عبدالله عبدالله و عطا نور و محقق که بدتر از طالب و داغش اند و محصول همان روز سیاه یعنی هشت ثور است که رئيس جمهور غنی با او رو به رو است.
مردم افغانستان به روز نُه ثور ضرورت دارند، تا این خاینین را بنابر اعمال جنایات شان بر ضد مردم افغانستان با در نظر داشت قوانین حقوق بشر محکه نمایند۰ و یا قوای ناتو از یک طیاره بدون پیلوت و یک درجن راکت ها بخاطر نابودی این جنایتکاران که عاملین اصلی همه بدبختی های مردم و نقض حقوق بشر اند استفاده کنند۰
در نتيجه، مردم افغانستان أرام و أهداف جيوستراتيژيك أيالات متحده امريكا و متحدين شان بدون درد سر بر اورده ميشوند.
هفت ثور نابود شد، اما جايش را سياه ترين روز تاريخ يعنى هشت ثور گرفت.