د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

عقلانیت آقای عبدالله عبدالله در گرو آخوندان رژیم ایران

بشیر ، همراه 10.07.2014 11:44

چندی قبل رهبر رژیم ایران در چنه زنی های سیاسی اش با امریکا و غرب و همچنان کشور های عربی چلنجی را ارایه نمود که " ایران بخاطر علایقش سنگر به سنگر با امریکا و غرب و همچنان با کشور های عربی پنجه نرم می کند".

حالا که رژیم ایران در دیگر سنگر هایش در مقابل حریفانش به باخت و شکست مقابل شده ، بلخصوص با به وجود امدن حرکت "داعش" در عراق و شام ، حالا می خواهد یگانه "سنگر علایقش افغانستان را" گرم نگه دارد تا به امتیاز گیریی برسد.

به تعقیبش سر لشکر اسبق و مشاور فعلی رهبر رژیم ایران آقای صفوی به جهان چلنج داد که رژیم ایران قادر به آنست که برای منافع اش حتی خارج از مرز های ایران هم دست به هر نوع اقداماتی بزند.

به تعقیب آن سپاۀ قدس ایران در مشارکت با بقیه سازمان های ذیدخل آنکشور در داخل افغانستان طرح محرمانۀ را به کحمک وزارت خارجه و متباقی ارگان های ذیدخل ایران در مسایل افغانستان تهیه و آماده نموده بودند که به مجلس ایران ارایه گردیده شد و توسط تحلیل گر محترم ایرانی آقای رضا شفا که از تحلیل گران ورزیده صفحات مجاهدین خلق ایران و از منتقدین ومخالفین رژیم ایران محسوب می گردد ، افشا گردید.

توسط آن طرح مخرب رژیم ایران دکترین خود را در قبال افغانستان به این نکات متمرکز قرار داده است:
١- آوردن بی ثباتی درافغانستان ،
٢- جلوگیری از آمدن صلح بین طالبان و حکومت کرزی ،
٣- تخریب ارتباطات پاکستان و افغانستان ،
٤- تخریب ارتباطات انگلستان و افغانستان .

آقای رضا شفا از لابلای دکترین رژیم ایران نکاتی جالبی دیگری را نیز افشا نموده ، و آن اینکه ایران با به اجرا در آوردن نکات بالایی ١،٢،٣،٤ بلاخره امریکا را وادار و مجبور به آن می گرداند تا با دادن امتیازاتی به ایران ، در موضوع حل مشکلات افغانستان با وی همکاری کند.
منبع: رضا شفا تحلیل گر سیاست های رژیم ایران.
Intensive Einmischung des iranischen Regimes in Afghanistan
www.ncr-iran.info/.../2190-intensive-einmischung-des-iranischen-regime..
http://www.ncr-iran.info/de/startseite-mainmenu-1/45-guest-contributions/2190-intensive-einmischung-des-iranischen-regimes-in-afghanistan
Von Reza Shafa

هموطنان عزیز وگرامی این میباشد سیاست چند پهلوی رژیم ایران ، و این هم آقای کمسواد محقق ، آقای کمسواد عطا محمد نور، آقای کمسواد عبدالله عبدالله ، آقای کمسواد امرالله صالح ، آقای کمسواد بسم الله محمدی و بقیه خورجین داران ما. آیا چرا ما باید همیشه زیان سیاست های خام ایران را بر دوش بکشیم . همسایه ی هم سرحدی دارد.

از ماست که بر ماست.

آقای محقق ، آقای عطا محمد نور، آقای عبدالله عبدالله ، آقای امرالله صالح ، آقای بسم الله محمدی به لهاظ خدا ، از این بیشتر ما را مسخرۀ تمام دنیا نسازید و از عقلانیت و خردگرایی کار بگیرید. خوش آیند نیست که به شش جهت و هفت رنگ وطن فروشی و وطن ویرانگری و چور و چپاول و فساد و غضب زمین و غیره اعمال نا مشروع و غیر قانونی صورت گیرد.

و من الله توفیق