د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

داكتر صاحب اشرف غنى احمدزى بايد بر مردم افغانستان اعتماد داشته باشد!

عبدالصمد عطايي 18.05.2009 23:20

در مطبوعات خارجى آوازه هاى يكجا شدن داكتر عبدالله با داكتر صاحب اشرف غنى احمد زى بلند شده است؟ بعداز ۳۰ سال جنگ اى كه نه تنها سرزمين افغانستان را ويران كرد بلكه مردم افغانستان را نيز بى نهايت به مشكلات روبرو ساخت ، وقت آنرسيده است كه شخصيت هاى اكادميك چون داكتر صاحب اشرف غنى احمد زى بالاى مردم افغانستان (۲۵ ميليون) اعتماد داشته باشد تا آنها را در انتخابات ماه اسد ۱۳۸۸ به پيروزى برسانند.

امروز مردم افغانستان در انتظار و جستجوى ريس جمهورى اند كه به آنها دست دوستى دراز كند و آنها را از بد بختى هاى سه دهه گذشته به آينده درخشان با خود يكجا ببرند. مردم افغانستان ديگر تحمل آنان را ندارد كه تنها در فكر خود اند؟

يكى از ابتكارات خوبى داكتر صاحب احمدزى انتخاب معاونينى بود كه مردم افغانستان اميدوارند اين دو شخص گذشته اى نداشته باشند كه در آزار و اذيت مردم بيچاره افغانستان سپرى شده باشد، ولى اشخاصى باشند كه براى فاميل خود و مردم افغانستان خدمات خوبى را انجام داده باشند، و از همه مهمتر ممد كارها و ابتكارات آينده داكتر صاحب اشرف غنى احمدزى شده بتوانند.

داكتر صاحب اشرف غنى احمدزى مردم كشور هاى ديگر را كمك نموده تا از مشكلات بيرون آيند، مردم افغانستان هم در انتظار هموطن شان هستند تا آنها را نيز براى رسيدن به يك آينده درخشان كمك و يارى نمايند.

كشور هاى دنيا به سرعت به طرف انكشاف و خود كفايى در حركت اند، افغانستان نبايد از اين كاروان در عقب بماند!

عبدالصمد عطايي