د لوی، مهربان او بخښونکي خدای په نامه

اتهام های ناجایز

داکتر صفی الله صاحبزاده 01.06.2008 19:50
امروز رسانه های آنقدر بیشتر شده است که با مرور آن به معلومات بیشتری میتوان راه یافت خصوصاً درین اواخر رسانه های الکترونیکی رول مهمی را در مورد تبادل نظرات و آگاهی از رویداد ها و جریانات مختلف جهانی داشته و باعث شناخت بیشتر از پدیده های مختلف جهانی میشود .
با مرور از رسانه های مختلف دیده میشود هستند کسانی که با نوشته و اظهار نظر هایشان به ماهیت و هویت ایشان پی برد ، این اشخاص در اظهارات و تبصره های شان مطالبی را ذکر میکنند که آنقدر مبتذل ، مضحک و مزخرف است که نمی شود به یکا یک شان جواب داد و یا مطالب شان را نقد نمود ، بناً درینجا لازم دیدم به صورت کلی در مورد کلمات و واژه های مختلفی که بکار برده میشود کمی اشاره نمایم . امروز ما شاهد کلمات و واژه مختلفی هستیم که توسط رسانه های مختلف بکار برده می شوند ، چون : جامعه بین المللی ،حقوق بشر ، آزادی بیان ، دیموکراسی ، تروریزم وغیره . کلمات و واژه های مذکور مفاهیم مختلف را در جوامع بشری دارد . قرار تعامل گروه های مختلف و جناح های مختلف در مورد مخالفین خود از واژه های خاص خود استفاده مینمایند .
طوریکه دیده میشود رسانه های وابسته به غرب به سردمداری آمریکا ، جهان غرب را جامعه جهانی میداند و هر کشور و سازمانی که در مخالفت به آنها قرار داشته باشد آنها را در تقابل به جامعه جهانی میدانند ، در حالیکه تمام جمعیت جهان غرب به تنهای نصف جمعیت کشور هند و یا چین را ندارد به آنهم رسانه های غرب با بیشرمی تمام هر عمل جایز و ناجایز غرب را بنام جامعه جهانی طلقی میکنند .
در مورد آزادی بیان هم برداشت رسانه های غربی دوگانه میباشد ، از هر اظهار نظر و بیان که به منافع و مذاق شان باشد دفاع می نمایند ، طوریکه از توهین بزرگی که رسانه های غربی به پیامبر اسلام و جامعه بزرگ اسلام مرتکب شدند بنام آزادی بیان دفاع نمودند ، اما آن های را که به حادثه هولوکوست شک و تردید نمایند جرم و جنایت دانسته مجازات و زندانی میکنند .
در مورد دیموکراسی هم موضعگیری متضاد جهان غرب نمایان است ، در کشور برما نظامیان دیکتاتور اند زیرا انتخابات نمی کنند ، در عین حال انتخابات آزاد در فلسطین را که حماس پیروز شد قبول ندارند و با گستاخی اکثریت بزرگ مردم فلسطین را که به نهضت حماس رای داده اند ترورست میدانند ، در مورد روسیه سفید هم موضوع به همین منوال است زیرا رئیس جمهور کشور روسیه سفید موضیگیری مخالفانه غربی دارد و با وجود آنکه در انتخابات آزاد بیشتر از هشتادوسه فیصد را ی گرفت ویرا آخرین دیکتاتور شوروی سابق میدانند.
برخورد غیر انسانی امریکا در مورد زندانیان در زندان های گواتینامو ، بگرام ، ابوغریب و نقل و انتقال هوایی زنداننیان در فضای قاره اروپا جهت شکنجه شان نمونه های اشکار بیرحمی و قساوت تکاندهنده جهان غرب و نمودار تخلف وحشتناک از حقوق بشر میباشد .
حمایت لجام گسخیته غرب در راس امریکا از رژیم تروریستی اسرائیل ماهیت تروریستی غرب را نمایان میسازد . جهان غرب جنبش حماس و حزب اله را که در دفاع مشروع ملت فلسطین مبارزه میکنند برخلاف افکار جامعه جهانی ترورست میگوید.
در نظرسنجی هایکه در شرقمیانه و بقیه جهان اسلام صورت یافته رئیس جمهور امریکا جورج بوش منفورترین شخص سیاسی شناخته شده است و بر عکس رهبران حزب اله و سایر مبارزین که در مقابل رژیم سرطانی صهیونستی مبارزه میکنند محبوبترین اشخاص اند .
مردم کشور ما افغانستان هم با سایر جهان اسلام سر توافق داشته هم از امریکا وهم از رژیم ترورست صهیونیستی نفرت دارند.
هموطنان ما مفهوم تروریزم را بخوبی میدانند و با نام آن از سی سال به اینطرف اشنا اند ، در زمان تجاوز و اشغال کشور توسط شوروی سابق ، خلق مبارز و قهرمان ما مورد خشم و دشنام روس و نوکران شان قرار داشتند ، علمبرداران آزادی کشورما بنام اشرار ، ترورست ، نوکران ایران پاکستان جهان عرب و استعمار یاد میشدند ، و منافقین مسلمان نما در لباس دین اسلام در غلامی روس ها قرار داشتند و مجاهدین را قطاع الطریق ، یاغی و باغی خوانده مردم مسلمان ما را به انقیاد از متجاوزین روس دعوت میکردند .
کشور ما امروز در اشغال غرب قرار دارد و مزدوران بی ننگ استعمار یک صد و هشتاد درجه تغیر جهت کرده اند و ذلتبار نوکری جنایتکاران استعمار غرب را میکنند ، مبارزین و مخالفین استعمار و استبداد را بطور ناجایز و ناروا دشنام داده و ترورست میگویند و متهم به دشمنی با مردم کشور ما میکنند ، اما هموطنان بیدار و هوشیار ما با داشتن وجدان سالم برداشت دیگری از اوضاع کشور و اشغالگران دارند و ابداً حاظر نیستند آنچه از شکمبه گنده غرب خارج میشود نشخوار نمایند .
تکرار میکنم مردم کشور ما در طی سی سال با پوست و گوشت و استخوان خود خایننین و صادقین را تشخیص داده اند و چهره های منافقین رسوا و عریان شده است ، خایننین ملعون مورد خشم و غضب مردم ما درین دنیا قرار دارند و در آخرت عذاب الهی در کمین شان است .