د موضوعګانو سرپاڼه

د ساتنپال - ولسواکانو بحثونه

چرا مردم ما در ترس و وحشت باشند!!

قادر خان
18.07.2013

خواهران و برادران محترم سلام علیکم،
رسانه های خبری از ولایت هرات به اطلاع میرسانند که درهفتهء گذشته دو حلقه ماین بسیار قوی و خطرناک که توسط دشمنان مردم ما (طالبان) در مربوطات ولسوالی اوبه هرات جابجا شده بود، به کمک و یاری خداوند بزرگ و مهربان قبل از انفجار کشف و خنثی گردید.

این در حالی است که چندی پیش در اثر انفجار چنین ماینی که در کنار سرک عامه در منطقه ساج ولسوالی اوبه، هرات جا بجا شده بود، کم از کم ۲۴ هموطن بیگناه ما که متشکل از زنان و کودکان بودند، شهید و تعدادی زیادی هم سخت زخمی شدند.
اوبه از ولسوالی های نسبتا ناأمن درین ولایت (هرات) میباشد که طالبان در آن مصروف فعالیتهای خرابکارانه میباشند.

هموطنان محترم، اگر واقعاً طالبان از دین و وطن خود دفاع (بگفتهء خود آنها) میکنند، آیا همین است دفاع از دین و مردم؟؟؟ اگر نیست، پس چرا به اینگونه کشتارهایشان ادامه میدهند. موضوع واضح و روشن است که یگانه هدف این گروه گمراه فقط پخش ترس و وحشت در بین مردم مسلمان ما میباشد و بس.


تيمور
31.07.2013

هموطن محترم قادر خان امیدوارم که سلامهایم را بپذیرید، از مطلب خوب و باارزش شما ممنون، یک موضوع را خدمت تمام هموطنان مسلمان خود عرض نمایم که قرار راپور های رسیده از آژانسهای خبری، تنها در ماه که گذشت در حدود صد (۱۰۰) هموطن مسلمان و غیرنظامی ما توسط همین ماین های کنار جاده که از طرف گروه طالبان جا بجا میشوند، به شهادت رسیده اند.
یکتعداد به ما میگویند که این ماین ها را طالبان برای صلیبی ها و خارجی ها فرش میکنند، شاید هم درست باشد وشاید هم که پروپاګندا و تبلیغات طالبانی باشند.
مگر، یک موضوع که واضح و آشکارا است آن اینست که این ماین ها اکثراً سبب قتل و کشتار مردم بیگناه و مظلوم ما میگردند.
پس طالبان باید از خدا بترسند و از کشتار مردم بیچارهء ما هرچه زودتر دست بکشند.


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more