د موضوعګانو سرپاڼه

د ساتنپال - ولسواکانو بحثونه

کشته و زخمی شدن ۷ غیرنظامی توسط ماین طالبان!

مساپر
20.01.2014

خواهران وبرادران هموطن سلام،
راپور های خبری صبح امروز از شهادت و زخمی شدن هفت (۷) فرد بیگناه ملکی در قریهء کاریز، ولسوالی نوزاد، ولایت هلمند خبر دادند. آژانسها اضافه میکنند که این اشخاص در حالی به شهادت رسیدند که موتر حامل شان با یک ماین کنار جاده که شب قبل توسط طالبان جابجا شده بود، بر خورد نمود.
در این رویداد غم انگیر سه (۳) هموطن مسلمان ما شهید و چهار تن دیگر سخت زخم برداشته اند، قرار اطلاعات اخیر، زخمیان به شفاخانهء محلی انتقال داده شده اند، که وضع یکی ازآنها وخیم خوانده شده است.
از بارگاه خداوند متعال استدعا داریم که وطن بخون نشستهء مارا هرچه زودتر از شر این ظالمان و گمراهان رها ساخته تا باشد که مردم متدین ما یک زندگی خوش و بدون دردسر داشته باشند، آمین.
هلمند در جنوب از جمله ولایاتی بسیار نا آرام کشور به شمار میرود، وگفته میشود که شورشیان طالب در بعضی از ولسوالی های این ولایت به شکل گسترده وجود دارند. قراریکه هموطنان عزیزمان نیز اطلاع دارند، چندی قبل یک دخترک معصوم (۱۰ساله) در این ولایت که توسط طالبان به زور مجبور شده بود که هم خود وهم چند هموطن بیگناه خود را شهید بسازد که خوشبختانه قبل از انجام این عمل کاملاً شیطانی (حمله انتحاری) دخترک توسط فرزندان غیور و با ایمان نیروهای امنیتی سرحدی دستگیر شده و جان خودش و هموطنان بیگناه دیگر ما حفظ گردید.


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more