د موضوعګانو سرپاڼه

د میرمنو ، ماشومان او تنکي ځوانانو نړۍ

به همه افغانهای عزیز تبریک

تيمور
11.07.2012

بعد از سلام خدمت هموطنان عزیز عرض شود که از بين سه ورزشكار كشورمان در مسابقات کیک بوکسنگ در یونان، روح الله فراجي موفق به کسب مدال طلا شد. تیم کیک بوکسنگ کشورمان در این رقابت ها موفق به کسب دو مدال طلا و دو نقره شد. دستگیر در بخش لوکیک ورزشکاران کشورهای آلمان و یونان را شکست داده اما در مقابل ورزشکار ایرانی مغلوب گرديد و به مدال نقره بسنده کرد. روح الله فراجی در این مسابقات ورزشکاران کشورهای ایران، ‌منگولیا و چک را شکست داده و مدال طلا را از آن خود کرد. اجمل فراجی نیز توانست ورزشکاران کشورهای لبنان و یونان را شکست دهد ولی در مقابل ورزشکار نايجریا مغلوب و به مدال نقره دست یافت.

در این رقابتها که از چهار روز قبل در یونان برگزار شده بود افغانستان با سه ورزشکار، یک مربی و یک همراه شرکت نمود. تیم افغانستان با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره در اين دور از مسابقات به کارش خاتمه داد.

در اين رقابتها كه در يونان برگزار شده بود، ورزشكاران 60 كشور جهان شركت داشتند و در رشته های لوكيك، اورينتال و دفاع شخصي به رقابت پرداختند.

نسبت این خبر خوش صمیمانه ترین تبریکات قلبی خود را خدمت هریک از هموطنان گرامی عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی های بیشتر برای افغانستان عزیز تمنا دارم.


OK
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies. Find out more