نقش صهیونیزم و سکولاریزم عربی در تطبیق پروژه اسرائیل بزرگ !!!

عبدالخالق صارم

أبعاد تعامل غرب و عرب با اسرائیل بزرگتر از قدس بوده و دور تر از سیناء قرار دارد !
پروفیسر "میشل چاسودوفسکی" اقتصاد دان کانادایی ، یهودی روسی تبار ، و رئیس مرکز تحقیقات جهانی سازی و مشاور اقتصادی تعدادی از حکومت های جهان ، به تاریخ 2015 /3/22 م چنین نوشته بود :
درین شکی نیست که پروژه ( اسرائیل بزرگ ) در فکر و فعالیت احزاب یهودی بویژه حزب لیکود ، و همچنین اردو و استخبارات اسرائیل ، همیشه محور اصلی بوده است .
سخن این کارشناس بین المللی که حوادث را پی گیری می کند ، اشاره به این دارد که پروژه اسرائیل بزرگ ، پروژه قرن می باشد نه پروژه چند سال و یا چند دهه.
پروژه ( اسرائیل بزرگ ) _ از نیل تا فرات _ از روزیکه هرتزل در پایان قرن نوزده ، سنگ تهداب آن را گذاشت ، به سوی تطبیق شدن می رود ، هرتزل در خاطرات خود نوشته است که هدف ما اسکان یهود در این سرزمین پهناور نمی باشد ، و علت آن قلت نفوس جعلی یهود است ، بلکه ما می خواهیم این سرزمین را توسط حکومت های مزدور خود در تسلط خود داشته باشیم ، طبق تعامل ( باب عالی همایونی ) ترکیه با والی های ولایات خلافت عثمانی .
و هرکی حوادث داغ و اوضاع جاری در منطقه را تعقیب می کند ، و بر خط سیر این پروژه دقت می کند ، درک می کند که آغازش به نام جنگ عرب ها و اسرائیل نام گزاری گردید و در خلال هفتاد سال گذشته شاهد جنگ های نمایشی و دسیسه های صلح بود ، از جمله جنگ سال 1948 و جنگ 1956 و جنگ 1967 و جنگ 1973 م و هدف در اکثر این جنگ ها مهار نمودن شام و نیل ( مصر )و بیرون نمودن این دو از متن جنگ و قرار دادن شان تحت تسلط یهود بود ، و همچنین سه جنگ خلیج که هدف از آن متلاشی ساختن سرزمین فرات(عراق) و آماده نمودن آن در آینده برای نفوذ یهود بود، يعنى ( اسرائیل بزرگ ، از نیل تا فرات ) .
توقع می رفت که انقلاب های عربی این مسخره بازی تاریخی را دیگر متوقف سازد ، لیکن متأسفانه مسیر این انقلاب ها به سوی تثبیت و سرعت بخشیدن گام های این پلان یهودی تلمودی که میان صهیونیزم یهودی و مسیحی مشترک است ، تغییر داده شد.
آن همه توطئه های که گزشت و این دسیسه های که بعد از ناکام سازی انقلاب های عربی ، جریان دارد ، از جمله تفرقه اندازی قومی و تقسیمات ملی گرایانه با نظارت بین المللی در عراق ( مالک فرات ) و سوریه و جزبرة العرب و یمن و مصر ( مالک نیل) و شمال آفریقا .
اگر بالای این همه بیندیشیم درک می کنیم که همه این جریانات که در سایه حمایت علنی غربی و خاموشی مکارانه و پنهان ائتلاف روس ، چین و ایران همراه با محکوم نمودن علنی شان، مانند تحرکات ابلهانه عرب ها در سطح رسمی و دپلوماسی ، ادامه دارد ، همه در خدمت پروژه حاکمیت آینده یهود و تأسیس اسرائیل بزرگ ، می باشد .
و سؤال که واقعا حیرت برانگیز است ، اینست که :
نقش کدام یک در کامیاب سازی و سرعت بخشیدن در تطبیق پروژه (اسرائیل بزرگ ) خبیث تر و خطرناک تراست ؟
آیا نقش صهیونیزم یهودی و صهیونیزم مسیحی که با عقاید و باورهای منسوخ شده و باطل خود ، صادق هستند ؟
یا نقش صهیونیزم سکولار عربی که با اساسات اسلام و مصالح امت اسلامی در حال جنگ هستند ؟
کدام یک ؟
پاسخ این سؤال را الله (جل جلاله ) در سوره منافقین داده است که :
(هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ).