اقسام و انواع دزدان در جاهلیت معاصر :

عبدالخالق صارم

کاپیتالیزم همراه با اندیشه امپریالیستی خود و همراه بابت دیگر جاهلیت معاصر به نام دموکراسی ، سه نوع از دزدان را ، تقدیم جامعه می نمایند :

1_ دزد عادی .
2_ دزد سیاسی.
3_دزد عقیده وی .

1و2 _ نخست می رویم سراغ دزد عادی و دزد سیاسی .

1_ دزد عادی ، مال و ثروت یک و یا چند فرد را مخفیانه دزدی می کند ، أما دزد سیاسی آینده یک ملت را دزدی می کند .

2_ دزد عادی بکس دستی را دزدی می کند ، أما دزد سیاسی بسته از آرزوهای یک ملت را دزدی می کند .

3_ دزد عادی ساعت دستی را دزدی می کند ، أما دزد سیاسی وقت گرانبهای ملت را دزدی می کند !

4_ دزد عادی مبایل را مخفیانه از جیب دزدی می کند ، أما دزد سیاسی پول کریدت کارت را بعد از داخل نمودن، دزدی می کند!

5_ دزد عادی قلم را مخفیانه از جیب دزدی می کند ، أما دزد سیاسی دستآوردهای مبارزه فرهنگی 40 ساله یک ملت 40 ملیونی را دزدی می کند !

6_ دزد عادی دستآورد اقتصادی یک و یا چند روز یک فرد را دزدی می کند ، أما دزد سیاسی منابع اقتصادی یک ملت را دزدی می کند !

7_ دزد عادی با استفاده از تاریکی شب مخفیانه به خانه حمله می کند ، أما دزد سیاسی با نیرنگ و فریب از صاحب خانه خط گرفته خانه اش را اشغال می کند !

8_ دزد عادی نتیجه کار و زحمت یک و یا چند روز را دزدی می کند ، أما دزد سیاسی اراده ملت به کار و زحمت را دزدی می کند !

9_ دزد عادی دسترنج یک و یا چند فرد را دزدی می کند ، أما دزد سیاسی دستآوردهای جهاد و انقلاب اسلامی یک ملت 40 ملیونی را دزدی می کند !

10_ دزد عادی شکار خود را خودش از میان افراد ملت انتخاب می کند ، أما دزدان سیاسی را ملت از روی جهل و حماقت با دست خود انتخاب می کنند !

11_ دزد عادی را پولیس تعقیب و گرفتار می نماید ، أما دزد سیاسی ر ا یک گروپی از پولیس و اردو حمایت و پاسبانی می نمایند !

12_ دزدان عادی یک و یا چند فرد محدود هستند ، أما دزدان سیاسی دارای شبکه ، تشکیلات و سازمان جهانی هستند !

13_ دزد عادی جسم و نیروی بشری را دزدی نمی کند ، أما دزدان سیاسی ، جسم و نیروی بشری ملت را در زیر بمباران مطبوعاتی، استهلاک می نمایند!

14_ دزد عادی جنایت خودرا توجیه نمی کند ، أما دزدان سیاسی شب و روز به توجیه جنایت دزدی خود می پردازند !

و بالآخره دزد های عادی ، دزدی کرده های خودرا در داخل کشور خود مصرف می کنند ، أما دزدان سیاسی، دزدی کرده های خودرا به آن سوی اقیانوس ها قاچاق نموده و در بانک های سویس ذخیره نموده و در هوتل های پنج ستاره واشنگتن و پارک های تفریحی لندن ، مصرف می نمایند !

3_ أما دزدان عقیده وی قصه عجیبی دارند !

این ها نیرو و انرژی اسلامی ، ایمانی و عقیده وی ملت را دزدی می کنند ...
این ها در پروژه دزدی خود ترفند های عجیبی دارند ، طور مثال :
کوشش می کنند تا نزد ملت ، برای پدیده های طبیعت ، تأثیرات روحی و معنوی مثبت و یا منفی را ثابت نمایند، وبرای تعدادی از روز های سال تأثیرات روحی و معنوی، نشان دهند و مردم هم باید مطابق خواست شان همیشه بدون اراده ، تغییر سمت و جهت دهند و نذر و نیاز و خیرات خود را باید در دامن شان بریزند !
این دزد های عقیده وی بخاطرتطبیق نمودن پروژه خود، در دزدی نمودن عقیده اسلامی و احساسات دینی مردم ، معبد های دارند ، و چونکه همیشه، از گذشته های دور تاریخ تا امروز، میان دزد های سیاسی و دزد های عقیده وی رابطه استخباراتی وجود دارد ، این معبد ها ، کاهنان و سربازان خود را دارند که از طرف دزدان سیاسی، حمایت می شوند!
یکی ازین معبد های که دزدان عقیده وی ساخته اند ، به نام مزارسخی بوده که در شهر بلخ موقعیت دارد ، هرگاه کسی داخل این معبد شود به یاد معبد هامون می افتد ، می بیند که به صد ها کاهن نشسته هستند و سنگ و چوب و کلوخ و مهره و تار را با تشریح نمودن تأثیرات روحی ومعنوی اشان بالای مردم بیچاره می فروشند و اگر کسی اعتراض کند، فوراً سربازان معبد از راه می رسند!
در نوروز هرسال ، مردم از روی جهل و حماقت ، از جاهای دور به سوی این معبد به راه می افتند ، پول خودرا مصرف می کنند ، قیمت نفت را بلند می برند ، جسم خودرا استهلاک می نمایند ، وقت خود را به هدر می دهند ، تا بروند و سر و روی خودرا به در و دیوار این معبد بکوبند!!!
( راستی ! عقل که نباشد ، جان در عذاب است ) .
دزدان سیاسی هم از طریق رسانه های خود ، زمینه سازی می کنند ، تا مردم به سوی این معبد بروند ، تا عقیده سیاسی اسلامی ملت تخریب گردد و اقتصادشان متضرر شود و وقت شان به هدر برود و در نتیجه همچنانکه زمینه دزدی برای دزدان عقیده وی مساعد شود! متوجه غارتگری دزدان سیاسی هم نگردند !
دزدان عقیده وی بخاطر که پروژه دزدی شان یک جوشش و یک نقطه اوجی داشته باشد ، روزی را به نام روز جنده بالا نام گذاشتند که چوبی را با تکه های رنگارنگ بلند می کنند ، چونکه در گذشته ها میان زردشت و بودا و یا زردشتیان وبودائیان رابطه فرهنگی وجود داشته است ، این مراسم جنده بالا را عیناً از مراسم جنده بالای معبد بودائیان در تبت گرفته و به بلخ انتقال داده اند !!!